Gå til innhold


Bilde

Yngves BMW 325i E30.


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
1593 innlegg i dette emnet

#1 Yngve

Yngve

    Årets bilprosjekt 2009

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 821 Innlegg:
  • Registrert: 24-september 03
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 07 november 2006 - 14:08

Slenger inn prosjektet mitt her.

Etter flere måneders leting, fant jeg en BMW 325i E30 facelift til en fornuftig pris.
Jeg vil holde denne tråden oppdatert med alt jeg gjør med bilen.

Som elektrolærling har jeg begrenset med midler til å bruke på bilen, så det kan ta en stund mellom oppdateringene.

Ting som garantert skal gjøres:
Senking
Fjerne 325i emblemet
Felger med kant (9x16)
Hvite blinklys framme og på sidene
Sorte nyrer

Ting som skal bli gjort en gang i fremtiden:
Skinninteriør
M-tech2 styling
Simons bakpotte

Her er noen bilder av den.
I bakgrunnen kan dere se bilens fremtidige hus.
Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Bilen ble solgt ny i Norge i 1989 til en eldre mann som har eid den i 15 år før han solgte den til ei dame som hadde den de sisteto årene.
Dermed ble jeg ikke overraska når selger sa at clutchen måtte byttes.

Jeg kjøpte bilen usett fordi jeg var på jobb når jeg kom over den. Mamma måtte hente bilen for meg og jeg så den første gang når jeg ble henta i den på flyplassen.

Etter mye stressing med å låse opp dørene, buss-sjåfører som lo av meg og biler bak som tuta, fant jeg ut at det faktisk gikk an å vri nøkkelen til venstre.
Alle dørene låste seg opp, L skiltet ble planta i bakruta og jeg satt meg ned i førersetet.

Jeg starta opp bilen og ble møtt av masse advarselslys:
Oljeskift
Inspection
Bremselys (den advarselen forsvinner med en gang man har vært borti bremsa.)

Jeg begynte å kjøre og når jeg passerte 3000 rpm, begynte den å slure. Det endte opp med at en VW Polo kjørte forbi meg.
Demperene gav meg følelsen av å kjøre båt.

Når jeg fikk hjem bilen begynte jeg å jobbe litt med den.

Det hadde irret inni grøftelysbryteren, så jeg måtte plukke den fra hverandre og pusse bort irr for å få grøftelysene til å fungere.
Mens jeg jobba med tåkelysene oppdaga jeg også at det lakk olje fra den ene framdemperen.

Så fant jeg en ledningstump som jeg satte mellom pinne 7 og 19 på motorkontakten, skrudde på tenningen i ca 10 sekund, så var oljeskift og inspectionlysene borte. :)

Dagen etter ble bilen levert inn på verksted for å bytte clutch.
Samtidig bestilte jeg justerbare Koni dempere og 35mm senkefjærer.

Når bilen var levert, kjørte jeg til Biltema og kjøpte Haynes bok til bilen.

Postet bilde

Igår ringte verkstedet og fortalte at det var mer enn clutchen som var galt. Det lakk motorolje inn til clutchen, så de måtte bytte:
Simmring på veiva (hvis jeg husker rett)
Bunnpakning.
En sylinder til clutchen.

Får sansynligvis tilbake bilen på tirsdag, og hvis alt går etter planen, skal bilen senkes neste helg.

Nå er jeg klar for å bytte demperene, må bare få bilen tilbake først.
Postet bilde

Oppdatering:

Idag har jeg hentet bilen på verkstedet, den går som ei klokke (som ikke tikker).

Fikk også dempere og fjærer idag.
Framdemperene var ikke kommet, de får jeg neste uke.
Postet bilde

Har også fjernet 325 emblemet.
Postet bilde

Oppdatering:

Nå har jeg fått på plass dempere og senkefjærer bak.
Først ble den høyere enn før, det var fordi det lå en ring som hadde knekt av den gamle fjæra på bunnen. Fjerna den og kjørte en tur, så fikk den perfekt høyde bak.

Demperene forran kommer neste uke, da skal jeg huske å ta bilder av monteringen også.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Biltema suben som fulgte med bilen. :thumb
Postet bilde

Her samler det seg vann. Hvor kan det komme fra? (Dette viste seg å være pakningen til antenna)
Postet bilde

Idag begynte jeg å lure på om jeg hadde huska å snu nummeret på fjærene ut, så jeg skrudde av hjulet for å sjekke.

På høyresiden vendte nummeret ut, men på venstresiden vendte det inn.
Det måtte snus:

Demper skrudd løs og fjær snudd
Postet bilde

Postet bilde

Demper skrudd fast igjen.
Postet bilde

Og til slutt klistremerket som kom i posten en dag.
Tror dere ikke at jeg greide å lime merket skjevt på begge sider?
Postet bilde

Idag kjøpte jeg hvite sideblinklys på Biltema, høyttalere på bilxtra og bmw lommelykt på bavaria.
Blinklysene var for små, høyttalerene var for små og lommelykten passa ikke i sokkelen i hanskerommet. :s

Oppdatering:
Kom hjem fra jobb i går. Pappa hadde hatt bilen inne på verksted for å få montert dempere og fjærer forran + firehjulskontroll.

Mekanikeren hadde skrytt av bilens tilstand.

Dette har skjedd siden sist:

Nytt emblem forran.
Postet bilde

Nytt emblem bak.
Postet bilde

Hvite blinklys forran.
Postet bilde

Hvite blinklys på siden.
Postet bilde

Senking.
Postet bilde

Postet bilde.

Neste punkt på lista er å gi den en grundig vask.

Ellers fikk jeg gladmeldingen om at eksosen var ihjelrusta, så da har jeg ett godt påskudd til å kjøpe effektanlegg.

Jeg har bestemt meg for å utsette kjøp av felger til våren, siden jeg snart skal ha på vinterdekk alikevel.
Oppdatering:

Mens jeg satt å spise frokost idag, satt jeg å lurte på hva jeg skulle finne på idag.
Så kom jeg til å tenke på at sportsfilter er tøft. (så får man jo 350 hk ekstra av det.
Siden det ikke er så kult med ett filter som suger varmluft, bestemte jeg meg for å kjøpe k&n innsatsfilter. Ringte litt rundt og ingen hadde på lager.

Så kom jeg på at kanskje det lokale verkstedet kunne få tak i til en rimelig pris. Det viste seg at de hadde filter på lager.
Jeg fikk pruta filteret ned til 700 kr som er det samme som det koster på kollevold med frakt.

Filteret
Postet bilde

Luftfilterboks etter at jeg har fått ut det originale filteret:
Postet bilde

Det gamle filteret.
Postet bilde

Man får ikke mer hk av powerfilter hvis man ikke har dekaltrim.
Postet bilde

Hele motorrommet:
Postet bilde

Ett bilde av meg som er opptatt med å dra signalkabler og høyttalerkabler.

Postet bilde

Oppdatering:

Før helga rotet jeg meg inn i en bilrekvesitabutikk hvor jeg kjøpte bilshampo. Selvfølgelig greide jeg ikke å gå forbi denne boksen.
Postet bilde

Dagens prosjekt gikk ut på å lakkere bremsecaliperene.

Caliper forran
Postet bilde

Etter litt pussing og vasking
Postet bilde

Maskert.
Postet bilde

Første strøk.
Postet bilde

Mens jeg venta på at det skulle tørke, knipsa jeg ett bilde av arbeidsplassen min.
Postet bilde

Ferdig lakkert.
Postet bilde

Med hjulet på.
Postet bilde

Slik ble det bak.
Postet bilde

Kjeda meg litt, så jeg fant fram pussepapir og autosol.

Postet bilde

Postet bilde

Nye felger. :)
Borbet A 9x16 og 7,5x16.
Postet bilde
Postet bilde

Da var felgene montert. Etter at jeg senka ned bilen igjen, greide jeg å kjøre helt til der bilen står på bildet, så hadde den seget så mye at bakdekkene traff skjermen. :(

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Oppdatering 06/11:

Jeg begynte å demontere baklyktene før jeg skulle hente kamera. Jeg ble så oppslukt i arbeidet at jeg glemte å ta bilder under prosessen.
Slik ble det ivertfall med røde blinklys.

Det er litt mer fargeforskjell enn på bildene, blinklysene er litt lysere enn resten av lykta.

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde


Her er 318 leppa, den trenger lakkering og festeklips.
Postet bilde

Jeg har begynt på toppen som jeg fikk. Planen er å lakkere den sort og så høyglanspolere stripene og "BMW" bokstavene.

Toppen etter 3 runder med avfetting.
Postet bilde

Etter en halvtime med pussing.
Postet bilde

En stund senere.
Postet bilde

Sånn ser toppen ut nå. Er ikke fornøyd med verken lakk eller polering, men dere får ivertfall ett inntrykk av hvordan det skal se ut.
Postet bilde

Da var simonsanlegget på plass. Fikk låne grava til naboen når jeg monterte det, så monteringen gikk rimelig greit. Jeg greide å miste den midterste lyddemperen på tommelen, så jeg fikk ei mogohånd med på kjøpet.
Lyden er veldig lik originalpotta, bare litt mer brumming når man står bak bilen. Det passer meg veldig bra nå i begynnelsen, siden eksoslekasjen gav avsmak på effektanlegg. Regner med at lydnivået øker litt når jeg får brukt det litt mer.

Når effektanlegget var montert, skulle jeg kjøre inn i garsjen "BAM" ett eller annet smalt i kanten, så nå må jeg rygge inn i garasjen. Studer det neste bildet, så ser dere at den ene klemma har tatt med seg litt natur også.

Postet bilde

Det gamle anlegget
Postet bilde

Jeg har kanskje tatt nedi ett par ganger med originalanlegget også. Påtide å støype ny rampe opp til garasjen.

Postet bilde

Bilder av bakpotta kommer når jeg har fått vaska bilen.



Bakpotta. :)
Postet bilde
Postet bilde

Har rydda og vaska inni bilen.
Postet bilde

Postet bilde

Og fått unna litt kabler i bagasjerommet.
Postet bilde

Oppdatert:
Syntes så synd på bilen når den fikk vinterfelger, så jeg gjorde det godt igjen ved å kjøpe sorte nyrer og nytt ratt.
Nyrene var litt flassa, så jeg pussa dem ned og lakkerte dem på ny.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Oppdatering 23/12
For et par dager siden byttet jeg gummien i toppen av dempertårnene bak. Den gamle var rimelig medtatt.
Postet bilde

I går gikk jeg til innkjøp av ett par basselementer.
2 stk. Cerwin Vega V-max 10". Fikk en forsterker av en kamerat for å kjøre litt taxi for han. :)
Postet bilde

Idag gikk jeg igang med å bygge kasse. Resultatet ble slik.
Postet bilde
Postet bilde

Lyden overgikk alle forventninger. Når jeg står bak bilen med koffertlokket åpent, er det lite lyd. Men inni bilen derimot, der er det ordentlig trøkk. :)

Da har jeg somlet meg til å lakkere frontleppa. Monterte den i kveld. :)
Den er lakkert med sprayboks, så det er ikke verdens beste finish, men blå ble den.

Postet bilde
På hjørnet kan dere se resultatet av idioter som ikke kan parkere.
Postet bilde

Nå har jeg satt på sommerfelgene igjen.
Tok en liten photosession idag. :)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde



Bytta til 215/40 R16 bak for å redusere subbingen og få litt mer stuk.
Postet bilde

Kjøpt m-tech2 front som skal limes og sparkles.
Postet bilde

Senket den 60/30
Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Ny girkule (den gamle knakk pga shortshift)
Postet bilde

Fikk opp øynene for meguiars, så nå blir bilen så blank atte.
Postet bilde

Sminkehylla
Postet bilde

Prøvde med sota blinklys. Har ikke bestemt meg enda for om jeg skal beholde dem
Postet bilde

Jeg kjøpte et OMP tårnstag for å teste. Og det hadde faktisk mer å si enn bare utsende. Bilen styrte lettere inn i svingene etterpå.
Postet bilde

Montert sorte ringer rundt lyktene.
Før:
Postet bilde
Etter:
Postet bilde

15mm senkeskåler montert. Nåværende senk 75/30
Postet bilde

Satte på m-tech spoiler og refleksplate.
Refleksplaten er nå tatt av og knust i småbiter.
Postet bilde

Kjøpte et par slitte sportstoler til den. Bildet er tatt i bilen stolene kommer fra.
Postet bilde

M-tech2 front og hekk er kjøpt inn.
Postet bilde

Og alle lyspærene er nå gule.
Postet bilde

Sorte chrystal blinklys montert.
Postet bilde

Det er gule parklys pærer i dem som lyser hele tiden.
Postet bilde

Har byttet til powerflexforinger på bærearmene forran. Den ble litt roligere i forstillingen nå.
Postet bilde

Henta noen dørpanel på skroten.
Postet bilde

Har fått instrumentholder som etter hvert skal monteres og utstyres med oljetemp, oljetrykk og vanntemp. (For å kontrollere at temperatur og trykk er normalt, og for å være sikker på at motoren er ordentlig varm før jeg passerer 3000 rpm)
Postet bilde

Sorte lykter er bestilt.
Postet bilde

Verktøysettet er endelig komplett.
Postet bilde

Og så har jeg laget fester til m-tech fronten. Slik ble det.
Postet bilde

Postet bilde

Sånn ble bakkeklaringen oppover bakken hjemme. Der røyk drømmen om coilovers.
Postet bilde

Lakkert front og sorte lykter.
Postet bilde

Med gul xenon i :D
Postet bilde

Nytt interiør.
Postet bilde

Lakkert vinge.
Postet bilde

Med hekken montert:
Postet bilde

Så ble kjørecomputer handlet inn.
Postet bilde

Under montering:
Postet bilde

Ferdig resultat.
Postet bilde
Postet bilde

Byttet til m-tech2 ratt i skinn.
Postet bilde

Så ble ny motor handlet inn.
En 525e blokk med topp, ledningsnett, hjerne og grenrør fra en Hartge H27 motor.
Denne skal gi rundt 205hk.
Postet bilde

Gammel motor klar til å løftes ut.
Postet bilde

På vei ut:
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Og ny motor på plass.
Postet bilde

Postet bilde

Ny instrumentholder.
Postet bilde

Så fikk jeg for meg at jeg skulle montere servo.
Postet bilde

Når jeg var igang, bestemte jeg meg for å prøve å sette den på bukker bak også.
Postet bilde

Det endte med at jeg tok ned bakstillingen i samme slengen.
Postet bilde

Stabstagfestene skulle vise seg å være en svakhet på e30.
Postet bilde

Traværsen var nesten rustet av ved innfestingene, så jeg kjøpte en ny, som jeg sandblåste og lakkerte.
Postet bilde

Caliperene bak ble sandblåst, lakkert og overhalt.
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Postet bilde

Litt av delene som skulle monteres.
Postet bilde

Etter at bilen hadde sått lenge på bukker å ventet på deler.
Postet bilde

Så omsider, kom de nye stabstagbeslangene.
Postet bilde

Forskjell på gamle og nye.
Postet bilde
Postet bilde

Disse ble festet med originalt skruehull i ramma, og to nye hull i bagasjerommet.
Postet bilde

Bakstillingen klar til montering.
Postet bilde

Slik så det ut etter montering.
Postet bilde

Traværsen ble tatt ned, stabstaget ble snudd over på rett side av drivakslene, før bakstillingen ble montert på nytt.

Og så var bilen på veien igjen.
Postet bilde

Liste over hva som ble byttet:

Bremserør hele veien bak, bremserør til venstre forhjul.
Traværsforinger i polyurethane.
Svingarmsforinger i polyurethane.
Stabstagforinger forran og bak i polyurethane.
M3 differensialforing.
Mellomaksellager.
Traværs og bærearmer.
Hjullager bak.
Håndbrekkmekanisme og wirer.
En drivaksel.
Stålomspunnede bremseslanger framme og bak.
Borrede og slissede skiver forran.
Servotannstang med tilhørende servopumpe, slanger og tank.
Komplette endeledd forran.

Jomfruturen etter disse oppgraderingene gikk til tyskland.
Postet bilde

Her fikk bilen 12 runder rundt Nürburgring.
Postet bilde

Postet bilde
Postet bilde

Etter en tur til Statens Vegvesen, så vognkortet mitt slik ut:
Postet bilde

Til tross for konidemperene, var bilen fremdeles myk bak. Det løste jeg med polyurethane dempertopper bak.
Postet bilde
Postet bilde

Disse skivene ble montert dagen før jeg reiste til Nürburg.
Postet bilde

Sideskjørt er handlet inn, og blir montert når jeg en gang lakkerer bilen.
Postet bilde

For å få kortere vandring og hardere pedal, monterte jeg en hovedbremsesylinder fra BMW750i. Denne gjorde underverker for bremsefølelsen. :)
Postet bilde
Postet bilde

Nye baklykter og Bilstein sprint dempere ble kjøpt inn.
Postet bilde

Postet bilde
Postet bilde

Pga diverse hakk og skader i felgkantene etter dekkomlegging, endte jeg opp med å strippe lakken av felgkantene.
Postet bilde

*Pusse litt*
Postet bilde

Og polere litt.
Postet bilde

Ferdig resultat:
Postet bilde

Nye senterkopper ble kjøpt inn:
Postet bilde

Postet bilde
Postet bilde

Og fjernstyrt sentrallås montert. :)
Postet bilde

Dette innlegget er endret av Yngve: 13 februar 2009 - 18:46

Yngve
BMW E30 325i prosjekttråd
BMW E34 520it
BMW E39 530DAT
x BMW E34 520i, BMW E30 318it

#2 Mikky

Mikky

    Årets bruker 2007.

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 8 989 Innlegg:
  • Registrert: 07-november 05
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Skien
  • Kjøretøy:Jaujau

Skrevet 07 november 2006 - 14:16

Ah, nice bil :)

Borbet felgene paset veldig bra !

Drømmebilen min dette :P Så jo ekstremt strøken ut i motor og interiør !

Btw, hvor mye gav du for den ? ;P
B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word

"Hi, my name is Toyota. I am the richest carmanufactor in the world, I am the biggest car manufactor in the world, I have no carisma at all, and I don't spend my money on anything interesting" - Jonny Smith, Fifth Gear.

#3 Yngve

Yngve

    Årets bilprosjekt 2009

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 821 Innlegg:
  • Registrert: 24-september 03
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 07 november 2006 - 14:17

Hva jeg gav for den er alltid det første spørsmålet. ^^
Gav 35 høvdinger.
Yngve
BMW E30 325i prosjekttråd
BMW E34 520it
BMW E39 530DAT
x BMW E34 520i, BMW E30 318it

#4 Stygge_Pejder

Stygge_Pejder

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 914 Innlegg:
  • Registrert: 08-juni 06
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Ørsta
  • Kjøretøy:Suzuki TS50X

Skrevet 07 november 2006 - 14:30

Jeg. Som IKKE liker BMW, må si at denne likte jeg :wub:
Forstår det ikke selv engang :P
-Mercedes Benz W124
-Isuzu Trooper 2.8 Turbodiesel 4x4
-Noen mopeder

#5 Yngve

Yngve

    Årets bilprosjekt 2009

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 821 Innlegg:
  • Registrert: 24-september 03
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 07 november 2006 - 14:47

Jeg. Som IKKE liker BMW, må si at denne likte jeg :wub:
Forstår det ikke selv engang :P


Det er bare å gå igang å like det.
171 gamp, rekkesekser, 50/50 vektfordeling, bakhjulstrekk og 1200kg = morro. :D

Dette innlegget er endret av Yngve: 07 november 2006 - 14:47

Yngve
BMW E30 325i prosjekttråd
BMW E34 520it
BMW E39 530DAT
x BMW E34 520i, BMW E30 318it

#6 snikende dopapir

snikende dopapir

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 644 Innlegg:
  • Registrert: 01-oktober 05
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sør-Trøndelag, Trondheim
  • Kjøretøy:KTM

Skrevet 07 november 2006 - 15:03

Shit! Den var rå :wub:
Ble mye bedre med de felgene :)

Gleder meg som f til jeg for meg bil (og billappen seff)! det er først på vinteren jeg ser ulempen med motorsykkel :P
Volvo 240
X - KTM EXC 125 - prosjekt , Sachs xtc, Suzuki tsx.

Trodde aldri jeg skulle si det, men KTM EIER Husqvarna :D


#7 _Knut_

_Knut_

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 066 Innlegg:
  • Registrert: 05-mars 05
  • Kjøretøy:Vw Passat 1.9TDI, Audi S4 2.2T

Skrevet 07 november 2006 - 15:12

Flott bil! Blei bra med dei nye felgane!
98, Vw Passat 1.9TDI
93, Audi S4 2.2T

#8 NissE

NissE

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 457 Innlegg:
  • Registrert: 05-februar 05
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Flere!

Skrevet 07 november 2006 - 15:14

Veldig fet bil du har der ja. Blir så sykt mye penere når man får på nye felger. 35lapper er ikke så galt. Har selv kjørt en slik bil og vil ikke si at de går ræva.. Du har isåfall valgt riktig bil. Gleder meg til flere bilder :)
Bmw 325i E30
Hansvik 560 Sport. Suzuki 90.

#9 per_kåre

per_kåre

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 350 Innlegg:
  • Registrert: 01-oktober 06
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Ålesund
  • Kjøretøy:Aprilia etx

Skrevet 07 november 2006 - 15:15

Har det noe å sei hvilken vei fjæra er?

99. Aprilia Etx, rave 2, V-force 3
76. Datsun 180B SSS

 


#10 And0z

And0z

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 797 Innlegg:
  • Registrert: 05-oktober 05
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Quednest
  • Kjøretøy:Husqvarna SMS 125 H2

Skrevet 07 november 2006 - 15:16

Jeg. Som IKKE liker BMW, må si at denne likte jeg :wub:
Forstår det ikke selv engang :P

Samme her, konge bil Yngve. Noen planer om trim uten om Effektannleg?
Husqvarna SM 125 03mod aka My Husky bike Bilder
Trim FMF system + TMX38 + Radvalve + Vapor Begynne å få fart på reiå alså
Diverse deler
4takt: Meir så går ront, meir så går sont
Mazda 626 2,0i GLX 66 000 joule per sek

#11 Yngve

Yngve

    Årets bilprosjekt 2009

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 821 Innlegg:
  • Registrert: 24-september 03
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 07 november 2006 - 15:18

Har det noe å sei hvilken vei fjæra er?


Mener å hørt at nummeret må stå ut. De på biltrangsynet må jo komme til for å lese av nummeret.
Jeg var ikke med når bilen ble vist, så jeg vet ikke om de sjekka det.

Var uansett greit å få sjekka at alt fortsatt satt som det skal.

Er veldig usikker på hva som skal skje effektmessig.
Foreløbig er jeg den store begrensningen, man kan kjøre veldig fort med en 325i hvis man lærer seg å kjenne bilen.
Jeg greier meg ei stund med original motor.

Stikker ut å hiver subben over i en annen kasse og jobber litt videre med toppdekselet. :)

Dette innlegget er endret av Yngve: 07 november 2006 - 15:20

Yngve
BMW E30 325i prosjekttråd
BMW E34 520it
BMW E39 530DAT
x BMW E34 520i, BMW E30 318it

#12 Håkon_Hansen

Håkon_Hansen

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 391 Innlegg:
  • Registrert: 17-oktober 04
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Namsos

Skrevet 07 november 2006 - 15:22

Meget pen bil du har fått deg! Elsker E30 :) Så litt trangt ut mellom bakdekket og skjermen ja, bare og sette igang valsing av bakskjermer det! :)

Dette innlegget er endret av Håkon_Hansen: 07 november 2006 - 15:25

- Opel Ascona B -78

Endelig nærmer mopedtiden seg slutten =)

#13 Yngve

Yngve

    Årets bilprosjekt 2009

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 821 Innlegg:
  • Registrert: 24-september 03
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 07 november 2006 - 15:47

Skjermene blir valset i morgen. Får håpe at ikke lakken sprekker.
Yngve
BMW E30 325i prosjekttråd
BMW E34 520it
BMW E39 530DAT
x BMW E34 520i, BMW E30 318it

#14 raCer

raCer

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 395 Innlegg:
  • Registrert: 20-september 05
  • Kjøretøy:Derbi Bultaco Lobito

Skrevet 07 november 2006 - 16:15

fin fin bil ;)

veldig strøken :D
[size=1]Derbi Bultaco Lobito ~[/size] Special Limited Edition Solgt
Tuned with: Airsal T6 with an asso piston, 21mm dellorto carburator, Metrakit Thrower, Metrakit MRD Carbon Clutch, 14-52 dreving

Styling: Carbon harris holker, carbon hendler,lexus baklykt, hvite blinklys, racinggitter, dekktusj
Nå: Ford escort sport bilder og info

#15 GPR_Racing

GPR_Racing

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 491 Innlegg:
  • Registrert: 01-september 05
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Litt her og litt der.
  • Kjøretøy:Derbi GPR

Skrevet 07 november 2006 - 16:44

Blei jo greit nydelig med nye felger då. :rolleyes: :wub:

Flott bil, gratulerer. :)
Volvo 740 Tic

Eg har stor hugleik for Kvarmaguten!


Make hp, not war


#16 Warhead

Warhead

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 775 Innlegg:
  • Registrert: 05-juli 05
  • Kjønn:Hemmelig

Skrevet 07 november 2006 - 17:01

Den ble stilig, gleder meg til flere bilder! :)

#17 Kennyman

Kennyman

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 820 Innlegg:
  • Registrert: 23-mai 05
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Alta
  • Kjøretøy:2000 kawasaki zx6r

Skrevet 07 november 2006 - 17:49

Hmm, likte den jeg å :P
2000 kawasaki zx6r
1997 Audi a4 1,8t
1996 Ski-doo formula 3 lt

Life begins around 30 but starts to get really fasinating approaching 150!

#18 Flygende Elefant

Flygende Elefant

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 767 Innlegg:
  • Registrert: 30-august 06
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Ålesund
  • Kjøretøy:KTM 300 EXC-E

Skrevet 07 november 2006 - 18:03

Hvor mye tid og penger har du lagt i bilen din ?
KTM 300 EXC-E 2007
Piaggio NRG MC3 2004
MotorHispania Furia 2004
Aprilia RS125 2004
Derbi GPr 2004

#19 Yngve

Yngve

    Årets bilprosjekt 2009

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 821 Innlegg:
  • Registrert: 24-september 03
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 07 november 2006 - 18:43

Hvor mye tid og penger har du lagt i bilen din ?


Har brukt mye tid på den. Jobber turnus, så jeg prøver å finne småting som tar lang tid og som er billig å gjøre.
Feks arbeidet med toppen min.

Den har kosta over 50k totalt ivertfall.

Takker for positive tilbakemeldinger.

Har lagt til ett bilde av hvordan toppen ser ut nå. :)
Yngve
BMW E30 325i prosjekttråd
BMW E34 520it
BMW E39 530DAT
x BMW E34 520i, BMW E30 318it

#20 oddi

oddi

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 839 Innlegg:
  • Registrert: 10-oktober 04
  • Bosted:Trondheim
  • Kjøretøy:Bmw 318i 93 modell

Skrevet 07 november 2006 - 18:44

Fin Bmw,det gjorde seg bra med de Borbet felgene ;),ble
mye finere med de;)
Audi A6 1.8 Turbo 2002 mod
Audi A8 2.8 quattro 1997 mod
x Bmw 318i 1993 mod Bila mi
Tempo Panter 1969 mod
Tidligere mopeder: Derbi x-race sm sort/grå 2005 mod,Bultaco Astro 2003 mod



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere