plombering derbi xtreme
#1 •
Skrevet 22 april 2012 - 21:37
#2 •
Skrevet 23 april 2012 - 11:45
#3 •
Skrevet 23 april 2012 - 19:38
#4 •
Skrevet 23 april 2012 - 20:06
#5 •
Skrevet 23 april 2012 - 21:02
#6 •
Skrevet 07 mai 2012 - 12:24
#7 •
Skrevet 31 mai 2012 - 16:55
er det pomberinga i forgassern so gjer at når du har halv gass so går han best og når du har full får han for mykkje bensin?jeg har en derbi drd extreme 2011 har satt på MK2 å biltema powerfilter å tatt ut plomberinga på bak enden av forgassern, og dysa den til 92 og dreva om den går 90 på flata og drar lett bakhjul har også tatt ut turtall sperra.
Dette innlegget er endret av derbi2012: 31 mai 2012 - 16:55
#8 •
Skrevet 02 juni 2012 - 22:23
#9 •
Skrevet 02 juni 2012 - 23:07
jeg har samme probleme eg og den går ikkje skikklig på full gass men går best på halv gass ca og kor står alle blomberingene på x-tremen?
Det er en plombering i svanen og en i luftfilter boksen, men anbefaller deg å kjøpe et powerfilter.
#10 •
Skrevet 02 juni 2012 - 23:24
Hvorfor anbefaler du powerfilter? Er IKKE vits med powerfilter med mindre du skal ha større sylinder! Gjør bare at mopeden høres mer trimmet ut, og du sløser penger på detDet er en plombering i svanen og en i luftfilter boksen, men anbefaller deg å kjøpe et powerfilter.
Retired
#11 •
Skrevet 02 juni 2012 - 23:26
Hvorfor anbefaler du powerfilter? Er IKKE vits med powerfilter med mindre du skal ha større sylinder! Gjør bare at mopeden høres mer trimmet ut, og du sløser penger på det
Av min erfaring så får ikke forgasseren nok luft av luftfilter boksen, så derfor anbefaler eg et powerfilter
Dette innlegget er endret av f00w: 02 juni 2012 - 23:26
#12 •
Skrevet 02 juni 2012 - 23:34
Fjerner man plomberingen på en orginalforgasser, så får den mer enn nok luftAv min erfaring så får ikke forgasseren nok luft av luftfilter boksen, så derfor anbefaler eg et powerfilter
Retired
#13 •
Skrevet 02 juni 2012 - 23:40
Fjerner man plomberingen på en orginalforgasser, så får den mer enn nok luft
Trodde ikke det var plombering på en original forgasser?
#14 •
Skrevet 03 juni 2012 - 12:17
Det er en plombering i svanen og en i luftfilter boksen, men anbefaller deg å kjøpe et powerfilter.
Det er ikke noe plombe i svanen, Det er eit blind-rør, men kjøp effektanlegg, så har du et orginalt anlegg liggende
#15 •
Skrevet 03 juni 2012 - 12:45
Det er ikke noe plombe i svanen, Det er eit blind-rør, men kjøp effektanlegg, så har du et orginalt anlegg liggende
Jo det er plombering i svanen, på noen anlegg er det et blind-rør og.
Spørs hva model du har.
#16 •
Skrevet 03 juni 2012 - 22:52
- Jesperhansen liker dette
#17 •
Skrevet 18 juni 2012 - 23:37
#18 •
Skrevet 18 juni 2012 - 23:58
Plomba på luftfilteret er den "gummisaken" som stikker opp av toppen av luftfilterboksen som er under sete, hvis noen skjønte det? den er det bare å røske/lirke ut.
plomba i potta sitter rett ved den skjøten i potta, der sitter det en "skive" som da er mindre en selve eksosanlegget og da slipper jo ikke like mye eksos igjennom. og blindrøret må tettes igjen.
Håper dette hjalp noen på vei med X-treme trimminga deres <3
#19 •
Skrevet 19 juni 2012 - 17:03
takk vist eg fjernet plomberingsskiva i forgasseren kor mye bedre går den da ?Hei Hå, har en X-treme 2011 og det er en "plomberingsskive" som sitter i gassern som ser sånn ut (http://www.speedline...tor-cr-82789-2/) den sitter der man fester luftfilteret. og den har nok noe av skylda for at den går best med "halv-ish" gass.
Plomba på luftfilteret er den "gummisaken" som stikker opp av toppen av luftfilterboksen som er under sete, hvis noen skjønte det? den er det bare å røske/lirke ut.
plomba i potta sitter rett ved den skjøten i potta, der sitter det en "skive" som da er mindre en selve eksosanlegget og da slipper jo ikke like mye eksos igjennom. og blindrøret må tettes igjen.
Håper dette hjalp noen på vei med X-treme trimminga deres <3
#20 •
Skrevet 20 juni 2012 - 02:20
takk vist eg fjernet plomberingsskiva i forgasseren kor mye bedre går den da ?
hakke peiling... har ike uplombert noen gang, har bare et Tecnigas E-nox effektanlegg på min jeg men jeg treffer turtallsperra i 80km/t på flata, så må fjærne sperre, pga at effekanlegget er et mere toppdrags retta anlegg har forresten 16-65 dreving klarer 90km/t når jeg får pressa sperra litt i en slak nedoverbakke!
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere