Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Er det sant at jeg vil få en fart på over 100 km med leovince v6 på Yamaha tzr ?


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
70 innlegg i dette emnet

#1 TheMarioso

TheMarioso

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Registrert: 18-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vestfold, Tønsberg
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 21 november 2012 - 21:10

Hei alle sammen ! :D . Jeg har hørt at en del har fått sin yamaha tzr opp i ca 100 km/t med Leovince v6 effektanlegg og dyset opp . Er dette sant ? , vil bare få litt fakta på bordet fra noen av dere .

#2 Magnus xps 07

Magnus xps 07

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 654 Innlegg:
  • Registrert: 15-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nordland, Sortland
  • Kjøretøy:Peugeot XPS 07, MF 5455 og 5450

Skrevet 21 november 2012 - 21:14

Nei, du vil ikke få den i over 100 uten trimsylle, kanskje på speedo, men ikke på gps ;)
Peugeot XPS 07 Prosjekt! <---- Trykkbar; Legg gjerne igjen en kommentar :wub:

#3 Maggo96

Maggo96

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 342 Innlegg:
  • Registrert: 24-november 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Haugesund
  • Kjøretøy:Peugeot Speedfight 2 , Opel Vectra B

Skrevet 21 november 2012 - 21:14

Hei alle sammen ! :D . Jeg har hørt at en del har fått sin yamaha tzr opp i ca 100 km/t med Leovince v6 effektanlegg og dyset opp . Er dette sant ? , vil bare få litt fakta på bordet fra noen av dere .


nei

#4 TheMarioso

TheMarioso

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Registrert: 18-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vestfold, Tønsberg
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 21 november 2012 - 21:15

nei

Den vil gjøre ca 90 i hvertfall da ? :)

#5 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 21 november 2012 - 21:16

Eventyr, skal faktisk ha litt mer enn den billigste trimmen også for å klare 100 greit.

Den vil gjøre ca 90 i hvertfall da ? :)


70 - 80 er vel mer realistisk.

#6 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 21 november 2012 - 21:19

Begynner og bli kvalmen av ordet GPS merker jeg :P Er så mye rart på markedet nå under betegnelsen GPS der samtidig minst 50% av disse er rene Kina søppelet.De er liksom like rett som om jeg sku peilet fart etter kølla mi (Hvis det hadde made sense) Man kunne like godt følge speedo på mopeden da istedet for mange av disse forbanna GPSene som er der ute.

Man får ikke 100 på en moped med bare effektanlegg. Et sted mellom 80 og 90 er farten. Drevet mot 90 km/t så drar den som en gammel skute uten vind. Allså aksen suger hardt og lenge. Drevet for rundt 80 så er aksen helt OK ettersom syllen er org 50cc. Men shitty til sammenligning med hvilken som helst 70cc+ sylle.
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#7 TheMarioso

TheMarioso

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Registrert: 18-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vestfold, Tønsberg
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 21 november 2012 - 21:21

Eventyr, skal faktisk ha litt mer enn den billigste trimmen også for å klare 100 greit.



70 - 80 er vel mer realistisk.

Litt rart det du sier der da :D , Folk på skolen min klarer jo over 90 ca med leovince v6 uten plomber, ikke turtallsperre og dyset opp . Forklar det a ! ? :D

Begynner og bli kvalmen av ordet GPS merker jeg :P Er så mye rart på markedet nå under betegnelsen GPS der samtidig minst 50% av disse er rene Kina søppelet.De er liksom like rett som om jeg sku peilet fart etter kølla mi (Hvis det hadde made sense) Man kunne like godt følge speedo på mopeden da istedet for mange av disse forbanna GPSene som er der ute.

Man får ikke 100 på en moped med bare effektanlegg. Et sted mellom 80 og 90 er farten. Drevet mot 90 km/t så drar den som en gammel skute uten vind. Allså aksen suger hardt og lenge. Drevet for rundt 80 så er aksen helt OK ettersom syllen er org 50cc. Men shitty til sammenligning med hvilken som helst 70cc+ sylle.

Ja , men nå er det kansje ikke så lurt og kjøre med 70cc sylinder i en by eller hva ? :) . Vil ikke bli stoppet av politiet

#8 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 21 november 2012 - 21:24

Kansje fordi de som går på skole ofte er umodne og skryter hemningsløst av mopedene sine? Har hørt mye slikt fra skolebarn, men alle forsvinner i speilen min når jeg holder 90. En moped klarer ikke 90 bare med effektanlegg. Ikke i ekte fart hvertfall.

Kan legge til at som 4life sier, så KAN du klare 90, men da må 0 - 90 måles med kalender, og du må ha flyplass og vindstille for å nå farten.
  • 4life, asgeir95, Maggo96 og 3 andre liker dette

#9 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 21 november 2012 - 21:24

akkurat hva du mener er lurt bryr jeg meg vell mindre om. Du vil veldig hardt at mopeden din skal gå 90-100 pga du ikke vil trimme mer. Men selv om du vil dette fryktelig mye så er ikke dette realiteten. Er jo flere her inne som sier dette ikke går. Man sku jo tro at folk med mer erfaring en deg visste dette. En moped uten trimsylinder har ikke kreftene nok til og dra seg opp i 100 km/t.

Dette innlegget er endret av 4life: 21 november 2012 - 21:26

Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#10 TheMarioso

TheMarioso

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Registrert: 18-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vestfold, Tønsberg
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 21 november 2012 - 21:25

Kansje fordi de som går på skole ofte er umodne og skryter hemningsløst av mopedene sine? Har hørt mye slikt fra skolebarn, men alle forsvinner i speilen min når jeg holder 90. En moped klarer ikke 90 bare med effektanlegg. Ikke i ekte fart hvertfall.

Dude min gjør ca 67 nå da uten turtall sperre ! . Da gjør den jo ca 90 med effektanlegg , byttet drev foran til 12 tenner og dyset opp !!! ? :D

#11 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 21 november 2012 - 21:28

Ja kansje du klarer 90, men da må det være vindstille og du må ha strekning tilsvarende en flyplass for å nå det. Den minste helling vil få mopeden til å nærmest stoppe.
  • kidneb50 liker dette

#12 willywon3535

willywon3535

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 92 Innlegg:
  • Registrert: 23-juli 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Østfold, Askim
  • Kjøretøy:Gpr 50 2012

Skrevet 21 november 2012 - 21:30

Dude min gjør ca 67 nå da uten turtall sperre ! . Da gjør den jo ca 90 med effektanlegg , byttet drev foran til 12 tenner og dyset opp !!! ? :D


problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !

men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing

såeee ja...

#13 TheMarioso

TheMarioso

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Registrert: 18-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vestfold, Tønsberg
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 21 november 2012 - 21:32

problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !

men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing

såeee ja...

Ja endelig en som forstår det og har samme greia ! :D . Da burde jeg faen meg klare 90 nå siden jeg kommer ganske fort opp i 60 nå liksom xD !

#14 WonderBjarne

WonderBjarne

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 889 Innlegg:
  • Registrert: 22-januar 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Haugesund
  • Yrke:Prosess
  • Kjøretøy:Yamaha DT50, Aprilia RS50

Skrevet 21 november 2012 - 21:32

kjenner godt til mopedkåte gitter som lyver på deg 20 km/t ++ selv er jeg mer ydmyk og går heller unner 10 km/t :)
90 i nedoverbakke er noe anna en 90 på flata.

bottom line:
Mennesker lyver! aldri, ALDRI stol blankt på noe du blir fortalt.
  • Maggo96 og skovlund liker dette

RS Prosjekt: Mjau


#15 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 21 november 2012 - 21:33

problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !

men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing

såeee ja...


HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH du er jo enda verre jo :P Skjerp deg da. Jeg får såvidt samme farten med full midrace trim jo,og da er den drevet slik at med engang motbakken kommer så er jeg nedi 50 :lol: Vi har også identisk sykkel. SÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEHHHHHH
  • Joystick, asgeir95, santho96 og 9 andre liker dette
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#16 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 21 november 2012 - 21:35

Og hva man klarer i nedoverbakke har ingenting med virkeligheten og gjøre. Hvis jeg vil går både MT-5 og Runneren min 160 i nedoverbakke. Er bare å finne en som er lang og bratt nok. Runneren har jeg hatt i 100 når den var plombert, ned trollstigen. Bare å ikke speede slik at den frir seg og så rant jeg ned.

#17 Haris Suljic

Haris Suljic

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 419 Innlegg:
  • Registrert: 28-november 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Akershus, Asker
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2007 klikka edition

Skrevet 21 november 2012 - 21:36

Jeg har også en tzr, har bare potte, uten sperre og dyset opp - min har hatt 111 på speedo..

Du må nesten innse at det ikke er det som er en ekte fart. Og i tillegg så er ikke Leovince det beste akkurat, og "dude" rart det du sier.. kompiser som har LV ligger mellom 80-90 med samme oppsett som kompisene dine :) meen, så spørs det også hvordan dreving du har. men det blir ikke ekte fart! er mye mindre til vanlig
Yamaha Tzr - The Green Hornet prosjekt HER --v
http://www.mopedport...e-green-hornet/

#18 TheMarioso

TheMarioso

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Registrert: 18-september 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vestfold, Tønsberg
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 21 november 2012 - 21:37

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH du er jo enda verre jo :P Skjerp deg da. Jeg får såvidt samme farten med full midrace trim jo,og da er den drevet slik at med engang motbakken kommer så er jeg nedi 50 :lol: Vi har også identisk sykkel. SÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEHHHHHH

Dere kan jo ingen ting ! :D , jeg har sett en som for eks har aprilia sx50 med metrakit og dyset opp som gjør 102 km på flata . Så jeg vet ikke helt jeg gutta , og gps,en viste 99 eller noe xD

#19 Håkon123

Håkon123

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 072 Innlegg:
  • Registrert: 22-mars 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Hordaland, Tysnes
  • Kjøretøy:Aprilia Sx 07 og Rieju Mrx 04
Garage Garasje

Skrevet 21 november 2012 - 21:40

problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !

men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing

såeee ja...

Hahhahahahaha !

Dere kan jo ingen ting ! :D , jeg har sett en som for eks har aprilia sx50 med metrakit og dyset opp som gjør 102 km på flata . Så jeg vet ikke helt jeg gutta , og gps,en viste 99 eller noe xD

Tror du bør høre på det som er sagt her :) om du vil ha mer fart en 70 - 80 MÅ du ha trim sylinder m.m !

Volvo 855 2.5

 Rieju Mrx prosjekt, Aprilia Sx worklog, X Peugeot Xr6 prosjekt X Honda mt5, Sonik scooter

   

 


#20 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 21 november 2012 - 21:41

Ja men hvorfor spør du da når du allerede vet svaret? Hvor har du sett denne SXen? Aerodynamikk som en buss, akkurat som alle andre cross/SM sykler, så 102 km/t, my ass.
  • mr-pv liker dette



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere