Er det sant at jeg vil få en fart på over 100 km med leovince v6 på Yamaha tzr ?
#1 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:10
#2 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:14
#3 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:14
Hei alle sammen ! . Jeg har hørt at en del har fått sin yamaha tzr opp i ca 100 km/t med Leovince v6 effektanlegg og dyset opp . Er dette sant ? , vil bare få litt fakta på bordet fra noen av dere .
nei
#4 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:15
Den vil gjøre ca 90 i hvertfall da ?nei
#5 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:16
Den vil gjøre ca 90 i hvertfall da ?
70 - 80 er vel mer realistisk.
#6 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:19
Man får ikke 100 på en moped med bare effektanlegg. Et sted mellom 80 og 90 er farten. Drevet mot 90 km/t så drar den som en gammel skute uten vind. Allså aksen suger hardt og lenge. Drevet for rundt 80 så er aksen helt OK ettersom syllen er org 50cc. Men shitty til sammenligning med hvilken som helst 70cc+ sylle.
#7 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:21
Litt rart det du sier der da , Folk på skolen min klarer jo over 90 ca med leovince v6 uten plomber, ikke turtallsperre og dyset opp . Forklar det a ! ?Eventyr, skal faktisk ha litt mer enn den billigste trimmen også for å klare 100 greit.
70 - 80 er vel mer realistisk.
Ja , men nå er det kansje ikke så lurt og kjøre med 70cc sylinder i en by eller hva ? . Vil ikke bli stoppet av politietBegynner og bli kvalmen av ordet GPS merker jeg Er så mye rart på markedet nå under betegnelsen GPS der samtidig minst 50% av disse er rene Kina søppelet.De er liksom like rett som om jeg sku peilet fart etter kølla mi (Hvis det hadde made sense) Man kunne like godt følge speedo på mopeden da istedet for mange av disse forbanna GPSene som er der ute.
Man får ikke 100 på en moped med bare effektanlegg. Et sted mellom 80 og 90 er farten. Drevet mot 90 km/t så drar den som en gammel skute uten vind. Allså aksen suger hardt og lenge. Drevet for rundt 80 så er aksen helt OK ettersom syllen er org 50cc. Men shitty til sammenligning med hvilken som helst 70cc+ sylle.
#8 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:24
Kan legge til at som 4life sier, så KAN du klare 90, men da må 0 - 90 måles med kalender, og du må ha flyplass og vindstille for å nå farten.
- 4life, asgeir95, Maggo96 og 3 andre liker dette
#9 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:24
Dette innlegget er endret av 4life: 21 november 2012 - 21:26
#10 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:25
Dude min gjør ca 67 nå da uten turtall sperre ! . Da gjør den jo ca 90 med effektanlegg , byttet drev foran til 12 tenner og dyset opp !!! ?Kansje fordi de som går på skole ofte er umodne og skryter hemningsløst av mopedene sine? Har hørt mye slikt fra skolebarn, men alle forsvinner i speilen min når jeg holder 90. En moped klarer ikke 90 bare med effektanlegg. Ikke i ekte fart hvertfall.
#11 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:28
- kidneb50 liker dette
#12 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:30
Dude min gjør ca 67 nå da uten turtall sperre ! . Da gjør den jo ca 90 med effektanlegg , byttet drev foran til 12 tenner og dyset opp !!! ?
problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !
men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing
såeee ja...
#13 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:32
Ja endelig en som forstår det og har samme greia ! . Da burde jeg faen meg klare 90 nå siden jeg kommer ganske fort opp i 60 nå liksom xD !problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !
men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing
såeee ja...
#14 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:32
90 i nedoverbakke er noe anna en 90 på flata.
bottom line:
Mennesker lyver! aldri, ALDRI stol blankt på noe du blir fortalt.
- Maggo96 og skovlund liker dette
RS Prosjekt: Mjau
#15 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:33
problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !
men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing
såeee ja...
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH du er jo enda verre jo Skjerp deg da. Jeg får såvidt samme farten med full midrace trim jo,og da er den drevet slik at med engang motbakken kommer så er jeg nedi 50 Vi har også identisk sykkel. SÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEHHHHHH
- Joystick, asgeir95, santho96 og 9 andre liker dette
#16 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:35
#17 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:36
Du må nesten innse at det ikke er det som er en ekte fart. Og i tillegg så er ikke Leovince det beste akkurat, og "dude" rart det du sier.. kompiser som har LV ligger mellom 80-90 med samme oppsett som kompisene dine meen, så spørs det også hvordan dreving du har. men det blir ikke ekte fart! er mye mindre til vanlig
http://www.mopedport...e-green-hornet/
#18 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:37
Dere kan jo ingen ting ! , jeg har sett en som for eks har aprilia sx50 med metrakit og dyset opp som gjør 102 km på flata . Så jeg vet ikke helt jeg gutta , og gps,en viste 99 eller noe xDHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH du er jo enda verre jo Skjerp deg da. Jeg får såvidt samme farten med full midrace trim jo,og da er den drevet slik at med engang motbakken kommer så er jeg nedi 50 Vi har også identisk sykkel. SÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEHHHHHH
#19 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:40
Hahhahahahaha !problemet er at leovince ikke er en av de beste når det gjelder effekt !
men min gjør 116 med turbo kit + dreving+ fjerning av plomber i luftfilter+ fjerning av turtallsperra+ dysing
såeee ja...
Tror du bør høre på det som er sagt her om du vil ha mer fart en 70 - 80 MÅ du ha trim sylinder m.m !Dere kan jo ingen ting ! , jeg har sett en som for eks har aprilia sx50 med metrakit og dyset opp som gjør 102 km på flata . Så jeg vet ikke helt jeg gutta , og gps,en viste 99 eller noe xD
Volvo 855 2.5
Rieju Mrx prosjekt, Aprilia Sx worklog, X Peugeot Xr6 prosjekt X Honda mt5, Sonik scooter
#20 •
Skrevet 21 november 2012 - 21:41
- mr-pv liker dette
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere