Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Valg av 80 cc syllinder am6


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
37 innlegg i dette emnet

#1 mekkemann98

mekkemann98

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 25 Innlegg:
  • Registrert: 19-september 13
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Østfold, Hobøl

Skrevet 01 oktober 2013 - 13:10

Hei 

 

Kan dere komme med forsalg for hvilken syllinder jeg bør velge? 

 



#2 isakrapp

isakrapp

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 687 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nord-Trøndelag, Steinkjer
  • Yrke:Lakkerer
  • Kjøretøy:Mazda Mx5 NA. Mazda 626 rat.Piaggio nrg AC.
Garage Garasje

Skrevet 01 oktober 2013 - 13:47

Du skal kjøpe veiva å syl så kjøper du deg nytt stempel

HAR EN PIAGGIO NRG AC SOM SELGES I DELER. ALT GÅR BILLIG/GIBORTPRIS. HELST TA HELE DRITTEN XD


#3 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 01 oktober 2013 - 14:12

Jeg sier: MHR Replica

Du sier: Er ikke den litt svak?

Jeg sier: Nei den er ikke så svak som du gjerne tror

Du sier: Hmm. Link?

Jeg sier <Link>

Du tenker: Dårlige bilder da,dårlig side MC-Deler har. Kan neppe være en fornuftig butikk. Malossi MÅ være dritt

Du sier: Takker for link,skaltenke på det!

Du tenker: (NOT REALLY)

Du sier: Andre tips?

Jeg sier: Du har nok tenkt deg ut en fra før,hva med og nevne den?

Du sier: Ja har tenkt på Airsal Maxima eller en annen Speedoptions selger

Du tenker: De har faen meg flotte bilder ass,teksten digger jeg og. + 9 av kompisene mine anbfaler disse. Egentlig vcil jeg bare ha en slags bekreftelse på dette før jeg trykker "Kjøp" Alt ligger klart i Handlekurven

Forumtroll 1: Airsal Maxima. Knallbra sylinder. Har den selv. Går som faen.

Du sier: NICE!!! Hva er toppfarten da?

Forumtroll 1: 130 elns. Har ikke testet toppfarten da -.-

Forumtroll 2: KJØP AIRSAL XTREME

Du sier: HMM men da må man vell bytte andre deler også? Følger veiv med?

Forumtroll 2: JAJA alt medfølger. Toppfarten blir helt sjuk. Råeste jeg har prøvd

Du sier: Må man modde blokka?

Forumtroll 2: Vet ikke,er en mekanikker venn av meg som har montert! Men går syyyyyyyyyyyyyyyyyykt :D :D :D :D :D

Du tenker: DAMN,dette høres jo helt villt ut. Ser de flotte bildene,og leser dne lovende teksten. Oioioioi me wantz. Men hvem skal montere det for meg? :o Hmm. <Blar gjennom vennelisten på Facebook>

Forumtroll 1: Jaja Xtreme er bra dne og,men MAxima går bra nok. Jeg får 130 på halv gass lizzom -.-

Du sier: Hvilket effektanlegg har du?

Forumtroll 1: MK2. Vet det er for lite,men skal bytte da. Må bare få penger først. Men siden den går så bra nå er jeg usikker på om jeg gidder

Forumtroll 3: Asso !!! Mer en god nok

Du sier: Nei vil ha 80cc (50mm)

Du tenker: Får vell klikke på bestillingsknappen nå,sån at jeg har pakken før helga. Blir sååå digg med Airsal Maxima. Ah Airsal <3 <3

Forumtroll 4: GIDD å trim da. Du vet det er ulovlig. HAdde ALDRI giddet å bruke  penger på moped uansett. bare 3145 dager til bil lappen YOLOOOOOOOOOOOO

Forumtroll 5: ENIG Trim er passe teit da.

Forumtroll 3: Trodde jeg også,men kjørte en uke,og det ble kjedelig. Men fy faen så bra dne går med ASSO ass. Jævli deilig å kjøre med. Kjørt 3 mil allerede og det er helt sjukt driftsikkert og bra.

Forumtroll 4: Kjøper kanskje MK2 til sommeren.

Forumtroll 6: Hei har nettopp kjøpt MK Thrower Carbon på Speedoptions.no. Fikk med 100 oog 105 dyse. Hvilken av de skal jeg bruke? Mopeden går dårligere en org nå :(

Marinius sier: Hold dere til Topic. Ta diskusjonen et annet sted

Jeg sier: Hva med MHR 80 ? både sprekt og holdbart.

Du tenker: FAEN til annoying han gjøken som anbefaler andre ting en Speedoptions ting er da. WTF lizzom. Aldri hørt om noen som har Malossi engang. Er ikke det noe som er på MT5 og sån dritt da -.-

Du sier: Nei blir nok ikke Malossi

Forumtroll 7: Einig. Eg e no i fra ei lita øy ute i havgape i Hordaland,åg der køyre med fra adle med Malossi lett som barra de. Eg meine Asso går jo faen mykje betre en ditta Malossi styret. Faen asso han,ikkje høyr på han han har ikkje peiling.

Tijs sier: Eyeyeyeyey ta og dropp dialektbruken. LES RETNINGSLINJENE -.-

Marinius sier: Warn utdelt ;)

MrFixt sier: skaurru værra kar så mårru kjøpe noe med heftig slaglengde....! Anbefaler Xtreme. Hatt det selv. Går utrolig bra...!  Stå på...! Jeg ville i hvertfall gjort det. Men ville da brukt 145 dyse,nåla på nest øverste hakket,blandeskruen 2 omdreininger ut- Da gårre så det suser....!

Du sier: Har allerede bestilt. Det ble Maxima :)

Du sier: Hvilken dyse skal jeg ha ?


  • Prixmyo, malossi, mr-pv og 45 andre liker dette
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#4 isakrapp

isakrapp

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 687 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nord-Trøndelag, Steinkjer
  • Yrke:Lakkerer
  • Kjøretøy:Mazda Mx5 NA. Mazda 626 rat.Piaggio nrg AC.
Garage Garasje

Skrevet 01 oktober 2013 - 14:18

sip



Da gjør vi det enkelt å kjøper tp86 å alt annet jeg har av trim å slikt å smiler bredt


Dette innlegget er endret av Marinius: 01 oktober 2013 - 21:59
slettet sitat

HAR EN PIAGGIO NRG AC SOM SELGES I DELER. ALT GÅR BILLIG/GIBORTPRIS. HELST TA HELE DRITTEN XD


#5 SkrueLøs

SkrueLøs

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 274 Innlegg:
  • Registrert: 08-oktober 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Tinn

Skrevet 01 oktober 2013 - 14:25

sip

hahaha ROFL :D  :D

 

Hva med polini corsa 80cc? kan den hamle opp med malossien du nevnte?

 

EDIT: VIlle heller ha venta på billappen YOLO!!


Dette innlegget er endret av Marinius: 01 oktober 2013 - 21:58
slettet sitat

I keep on rollin' until somebody stops me
Dette innlegget er endret av SkrueLøs

 


#6 mekkemann98

mekkemann98

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 25 Innlegg:
  • Registrert: 19-september 13
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Østfold, Hobøl

Skrevet 01 oktober 2013 - 14:44

Jeg har hørt at malossi er best, og at airsal og kundo ikke er no å satse på. 

 

Jeg har sett på noen ja:

 

Polini (Corsa, sport og alu)

Top preformance TPR 80cc

Malossi MHR  (er visst mange av de) 

Metrakit SP 3

Motoforce 80cc alu racing


Dette innlegget er endret av mekkemann98: 01 oktober 2013 - 14:46


#7 Bjørgeen

Bjørgeen

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 076 Innlegg:
  • Registrert: 20-oktober 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Seljord
  • Kjøretøy:ting på 2 & 4 hjul
Garage Garasje

Skrevet 01 oktober 2013 - 16:44

sip

hahahah!! fyfaen å bra 4life! faen meg akk sånn det er! de som meiner at malossi er dritt, kan egentlig bare gå å su..e seg! :p veit faen ikkje hva de snakker om ein gang! MALOSSI ER KVALITET!!!!!!!!!!!!


Dette innlegget er endret av Marinius: 01 oktober 2013 - 21:58
slettet sitat

To tette å ei plugghette

#8 mekkemann98

mekkemann98

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 25 Innlegg:
  • Registrert: 19-september 13
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Østfold, Hobøl

Skrevet 01 oktober 2013 - 21:41

ingen forslag?



#9 Marinius

Marinius

    MP-Fritids

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 7 371 Innlegg:
  • Registrert: 08-august 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Haugesund
Garage Garasje

Skrevet 01 oktober 2013 - 21:58

Jaja, vi elsker alle 4life! ;) Gi han heller en lik og hjelp denne stakkaren med problemet sitt.


Retired


#10 MrFIXT

MrFIXT

    Årets Bruker 2013/14

  • Moderator
  • 10 701 Innlegg:
  • Registrert: 17-oktober 10
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 01 oktober 2013 - 23:07

Jeg sier: MHR Replica
Du sier: Er ikke den litt svak?
Jeg sier: Nei den er ikke så svak som du gjerne tror
Du sier: Hmm. Link?
Jeg sier <Link>
Du tenker: Dårlige bilder da,dårlig side MC-Deler har. Kan neppe være en fornuftig butikk. Malossi MÅ være dritt
Du sier: Takker for link,skaltenke på det!
Du tenker: (NOT REALLY)
Du sier: Andre tips?
Jeg sier: Du har nok tenkt deg ut en fra før,hva med og nevne den?
Du sier: Ja har tenkt på Airsal Maxima eller en annen Speedoptions selger
Du tenker: De har faen meg flotte bilder ass,teksten digger jeg og. + 9 av kompisene mine anbfaler disse. Egentlig vcil jeg bare ha en slags bekreftelse på dette før jeg trykker "Kjøp" Alt ligger klart i Handlekurven
Forumtroll 1: Airsal Maxima. Knallbra sylinder. Har den selv. Går som faen.
Du sier: NICE!!! Hva er toppfarten da?
Forumtroll 1: 130 elns. Har ikke testet toppfarten da -.-
Forumtroll 2: KJØP AIRSAL XTREME
Du sier: HMM men da må man vell bytte andre deler også? Følger veiv med?
Forumtroll 2: JAJA alt medfølger. Toppfarten blir helt sjuk. Råeste jeg har prøvd
Du sier: Må man modde blokka?
Forumtroll 2: Vet ikke,er en mekanikker venn av meg som har montert! Men går syyyyyyyyyyyyyyyyyykt :D :D :D :D :D
Du tenker: DAMN,dette høres jo helt villt ut. Ser de flotte bildene,og leser dne lovende teksten. Oioioioi me wantz. Men hvem skal montere det for meg? :o Hmm. <Blar gjennom vennelisten på Facebook>
Forumtroll 1: Jaja Xtreme er bra dne og,men MAxima går bra nok. Jeg får 130 på halv gass lizzom -.-
Du sier: Hvilket effektanlegg har du?
Forumtroll 1: MK2. Vet det er for lite,men skal bytte da. Må bare få penger først. Men siden den går så bra nå er jeg usikker på om jeg gidder
Forumtroll 3: Asso !!! Mer en god nok
Du sier: Nei vil ha 80cc (50mm)
Du tenker: Får vell klikke på bestillingsknappen nå,sån at jeg har pakken før helga. Blir sååå digg med Airsal Maxima. Ah Airsal <3 <3
Forumtroll 4: GIDD å trim da. Du vet det er ulovlig. HAdde ALDRI giddet å bruke  penger på moped uansett. bare 3145 dager til bil lappen YOLOOOOOOOOOOOO
Forumtroll 5: ENIG Trim er passe teit da.
Forumtroll 3: Trodde jeg også,men kjørte en uke,og det ble kjedelig. Men fy faen så bra dne går med ASSO ass. Jævli deilig å kjøre med. Kjørt 3 mil allerede og det er helt sjukt driftsikkert og bra.
Forumtroll 4: Kjøper kanskje MK2 til sommeren.
Forumtroll 6: Hei har nettopp kjøpt MK Thrower Carbon på Speedoptions.no. Fikk med 100 oog 105 dyse. Hvilken av de skal jeg bruke? Mopeden går dårligere en org nå :(
Marinius sier: Hold dere til Topic. Ta diskusjonen et annet sted
Jeg sier: Hva med MHR 80 ? både sprekt og holdbart.
Du tenker: FAEN til annoying han gjøken som anbefaler andre ting en Speedoptions ting er da. WTF lizzom. Aldri hørt om noen som har Malossi engang. Er ikke det noe som er på MT5 og sån dritt da -.-
Du sier: Nei blir nok ikke Malossi
Forumtroll 7: Einig. Eg e no i fra ei lita øy ute i havgape i Hordaland,åg der køyre med fra adle med Malossi lett som barra de. Eg meine Asso går jo faen mykje betre en ditta Malossi styret. Faen asso han,ikkje høyr på han han har ikkje peiling.
Tijs sier: Eyeyeyeyey ta og dropp dialektbruken. LES RETNINGSLINJENE -.-
Marinius sier: Warn utdelt ;)
MrFixt sier: skaurru værra kar så mårru kjøpe noe med heftig slaglengde....! Anbefaler Xtreme. Hatt det selv. Går utrolig bra...!  Stå på...! Jeg ville i hvertfall gjort det. Men ville da brukt 145 dyse,nåla på nest øverste hakket,blandeskruen 2 omdreininger ut- Da gårre så det suser....!
Du sier: Har allerede bestilt. Det ble Maxima :)
Du sier: Hvilken dyse skal jeg ha ?

:p))) :p))) :p))) ....den her må da værra en av de kuuleste innlegga jeg har lest her på MP ever, SNAKK OM innlevelses evne (du må da gå på et eller anna), og du har så forbaska rett i det meste her..!

Keep on rockin in a "free" world..!

#11 SkrueLøs

SkrueLøs

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 274 Innlegg:
  • Registrert: 08-oktober 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Tinn

Skrevet 03 oktober 2013 - 14:32

SIden ingen andre vil svare, kan jeg skyte inn at jeg har tro på oppsettet jeg skal ha (se signatur)


I keep on rollin' until somebody stops me
Dette innlegget er endret av SkrueLøs

 


#12 Alendal

Alendal

    MP-Elitebruker

  • Veteran
  • PipPipPip
  • 2 000 Innlegg:
  • Registrert: 18-januar 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Hordaland, Bergen
  • Kjøretøy:Derbi DRD 2004

Skrevet 03 oktober 2013 - 15:03

skjønte ikke helt oppsettet... to sylindere, og mk2?


Tidligere gått under navnet Knut12
 
Derbi DRD 2004 - Malossi MHR80, Yasuni Cross HM, Stage6 R/T PWK 26mm, Polini Evo Clutch, Stage6 HPC Veiv, Top Perfrormance TPR V-Force, Metrakit Pro Race Trimcoil, Drevet 15-53

#13 SkrueLøs

SkrueLøs

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 274 Innlegg:
  • Registrert: 08-oktober 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Tinn

Skrevet 03 oktober 2013 - 16:03

skjønte ikke helt oppsettet... to sylindere, og mk2?

* fikset, skjønte hvorfor du blei forvirra :)

 

Forumtroll 1: MK2. Vet det er for lite,men skal bytte da. Må bare få penger først. Men siden den går så bra nå er jeg usikker på om jeg gidder

 

 og når det kommer til eksosen, så treffer 4life sin dialog spikeren på hodet  :D

(var på når den ble kjøp)


Dette innlegget er endret av SkrueLøs: 03 oktober 2013 - 16:06

I keep on rollin' until somebody stops me
Dette innlegget er endret av SkrueLøs

 


#14 Marinius

Marinius

    MP-Fritids

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 7 371 Innlegg:
  • Registrert: 08-august 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Haugesund
Garage Garasje

Skrevet 03 oktober 2013 - 16:13

Ikke bare tror du at dette er et bra forslag til deg selv, men du skryter også nok til at du mener andre burde kjøpte dette? Spesielt når han spør etter sylinder og matchende oppsett. Her scorer ikke ditt oppsett veldig bra. Nettopp på grunn av potta.

Du hadde heller ikke trengt en forsterket clutch, original lameller og Malossi fjører er gode nok til ditt og hans formål. 


Retired


#15 SkrueLøs

SkrueLøs

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 274 Innlegg:
  • Registrert: 08-oktober 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Tinn

Skrevet 03 oktober 2013 - 17:40

Som sagt, potta var på når jeg kjøpte den. Siden det ikke er et must venter jeg med å oppgradere til jeg for mer penger. 

 

Når jeg får pengene skal jeg prøve å få tak i et polini4race. Vil ikke ha underbody ser du.. 

btw: tenkte først på malossi fjører, men blir ikke lamellene fort slitte da?

 

 

Mange som kjører på maxima. Sikkert greit det, men airsal har vel ikke like god kvalitet som malossi og polini?. 

MHR 80cc(ene) er bra vet jeg. Kjenner noen som kjører med hardcromen, og den er veldig god å kjøre. Han har ikke hatt noe problemer enda heller.

Malossi er jo kjent for å ha veldig god kvalitet, 

 

Men det kommer vel an på hvor i registeret du vil ha effekten. Hvis du ikke er turtallfreak så tror jeg du kommmer til å trives med polini corsa eller mhr replica.  Hvis du vil ha noe hvassere er vel bidalot, TPR, og MK pro race gode valg. 

 

Vet ingen tin om den Motoforce 80cc alu racingen. Kan heller ikke hjelpe dem med sp3-en ettersom jeg såvidt har hørt om den.


Dette innlegget er endret av SkrueLøs: 03 oktober 2013 - 17:45

I keep on rollin' until somebody stops me
Dette innlegget er endret av SkrueLøs

 


#16 mr-pv

mr-pv

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 398 Innlegg:
  • Registrert: 12-desember 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Bamble
  • Kjøretøy:suzuki pv

Skrevet 16 oktober 2013 - 00:05

malossi mhr replica 50mm sylinderkit  24mm mikuni tm forgasser, metrakit prorace eksos og en go veiv balansert for 16k så er du på go vei :) har selv testet dette på en tzr da med 14-47 dreving og 28mm keihin pwk gasser denne blei litt for stor på de 2 siste gira med denne drevinga men funka fint på 12-47 :) men kicka ass fra ca 7500 til sylindern ikke hadde mer og da pusha den rått hele veien og :) hvorfor jeg nevner tm gassern er for at mikuni forgassere er som regel snillere å stille inn enn den keihin pwk-en jeg hadde :) + at den var litt for stor :)


Dette innlegget er endret av mr-pv: 16 oktober 2013 - 00:13

suzuki pv mange over men ingen under ! minst mulig sykkel ,minst mulig motor, og mest mulig hester O_O


#17 mekkemann98

mekkemann98

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 25 Innlegg:
  • Registrert: 19-september 13
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Østfold, Hobøl

Skrevet 16 oktober 2013 - 16:00

malossi mhr replica 50mm sylinderkit  24mm mikuni tm forgasser, metrakit prorace eksos og en go veiv balansert for 16k så er du på go vei :) har selv testet dette på en tzr da med 14-47 dreving og 28mm keihin pwk gasser denne blei litt for stor på de 2 siste gira med denne drevinga men funka fint på 12-47 :) men kicka ass fra ca 7500 til sylindern ikke hadde mer og da pusha den rått hele veien og :) hvorfor jeg nevner tm gassern er for at mikuni forgassere er som regel snillere å stille inn enn den keihin pwk-en jeg hadde :) + at den var litt for stor :)

 

Ok men hvordan er turtallregisteret på den? Jeg vil ha en som drar veldig bra fra bunnen. Etter slik jeg har forstått det gjør visst polini corsa det. Hvilken er best av de to? 

 

Malossien er jo dyrere og  i hardcrom isteden for alu :unsure



#18 mr-pv

mr-pv

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 398 Innlegg:
  • Registrert: 12-desember 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Bamble
  • Kjøretøy:suzuki pv

Skrevet 16 oktober 2013 - 16:32

 

Ok men hvordan er turtallregisteret på den? Jeg vil ha en som drar veldig bra fra bunnen. Etter slik jeg har forstått det gjør visst polini corsa det. Hvilken er best av de to? 

 

Malossien er jo dyrere og  i hardcrom isteden for alu :unsure

hei etter mine erfaringer med polini og malossi så vil jeg i fleste tilfeller si at malossien drar som regel litt mere i toppen enn polini men at polinien har mere å gi fra midtveis til tårlig greit turtall/ganske breit register  :) når jeg testa pro race eksosen sammen med malossien så dro den som besatt fra 8000 og opp til rundt 13-14 000 tenker jeg, men pro race eksosen er jo toppdrag så d holder og da :) men d som  har  mye å si er hvor stor gasser du velger og ikke minst eksos annlegg :) som utgjør ca 70% av hvor effektregisteret befinner seg :) både malossi og polini lager produkter av solid kvalitet , men hvis du vil ha noe litt mer ``hverdagslig`` så blir du nok fornøyd med polini corsaen :) forresten malossien er i både hardchrom og alu er selve foringa som er hardchrome :) noe som har både god kjøleevne og holdbarhet :)


Dette innlegget er endret av mr-pv: 16 oktober 2013 - 16:34

suzuki pv mange over men ingen under ! minst mulig sykkel ,minst mulig motor, og mest mulig hester O_O


#19 mekkemann98

mekkemann98

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 25 Innlegg:
  • Registrert: 19-september 13
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Østfold, Hobøl

Skrevet 16 oktober 2013 - 16:45

ok da kan jeg vel ta oppsettet til skrueløs, og setter på polini4race som han også skal :D

 

Polini corsa 80cc, Bidalot Racing replica veiv-Dellorto 21mm-15-52 -TopPreformance Kevlar Clutch- Mk thrower (Polin4race) 

 

Fornøyd marinius? 


Dette innlegget er endret av mekkemann98: 16 oktober 2013 - 16:46


#20 mr-pv

mr-pv

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 398 Innlegg:
  • Registrert: 12-desember 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Bamble
  • Kjøretøy:suzuki pv

Skrevet 16 oktober 2013 - 17:46

ok da kan jeg vel ta oppsettet til skrueløs, og setter på polini4race som han også skal :D

 

Polini corsa 80cc, Bidalot Racing replica veiv-Dellorto 21mm-15-52 -TopPreformance Kevlar Clutch- Mk thrower (Polin4race) 

 

Fornøyd marinius? 

det viktigste er at du blir fornøyd :) ser ut som et fint oppsett d og ikke så sykt mainstream :) godt du velger merker som har gjort sakene  sine i mange tiår ^^


suzuki pv mange over men ingen under ! minst mulig sykkel ,minst mulig motor, og mest mulig hester O_O




Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere