Gå til innhold


Bilde

My bikes.


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 Jan-Ivar

Jan-Ivar

    MP-Ukjent

  • Uerfaren bruker
  • 1 Innlegg:
  • Registrert: 27-februar 14
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Akershus, Fet
  • Yrke:Bilmekanikker
  • Kjøretøy:Harley davidson x2

Skrevet 28 februar 2014 - 20:43

Vel er ny på dette forumet.

får vel presentere meg. 44 år, deltids pappa til to tenåringer 17 og snart 16 år.

jobber som bilmekaniker, er vel det man kaller et motorhue. er så heldig å eie 2 stk Harley Davidson motorsykkler.

en 1973 mod Fx 1200 super glide denne har vært min bruk ssykkel i 3 år men etter ett havari i fjro sommer skal den  bygges opp igjen i løpet av året. den andre er en 1995 Fltuc Ultra Classic Tour Glide som nå er min bruk sykkel en realt dråg på 365 kilo. rett å slett en real tursykkel. er fullvedig medlem og Road Captain i en 3 patch MC klubb. Road Captains oppgave er først og fremst å

lede gruppen på tur. planlegge turen, sørge for bensin stopp som passer for alle finne overnattings steder osv når man er på tur.

i tillegg må turer på diverse fester planlegges og transport til rette legges.

Bilekanikker yrke er vel mer en hobby. motorsykkel er ikke bar en interesser elelr hobby det er en livstil.

 

tenke jeg måtte registrere meg her da jeg har vært så heldig å snuble over ett godt prosjekt i form av en Gresvig produsert Zundapp Combinette. mopeden er ikke 100% komplett men hvor mye som mangler vet jeg ikke før jeg får den hjem.

satser på å lage en prosjekt tråd når jobben begynner.

 

 

Vedlagte filer


A modest beginning starts With the singel blow of a horn!

Kjøretøy:

1973 Harley Davidson FX 1200 super glide

1995 Harley Davidson FLTUC 1340 Ultra Classic Tour Glide.

snart eier av en Zundapp combinette.

 

 


#2 Ådne95

Ådne95

    Årets lett-mc 2012

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 6 284 Innlegg:
  • Registrert: 19-juli 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Aust-Agder, Grimstad
  • Yrke:Ungkar og spellemann
  • Kjøretøy:'98 NSR, GSX1100EF, '81 GSX1100E, '08 BMW e92 320d
Garage Garasje

Skrevet 28 februar 2014 - 21:57

artig å se at voksne er innom her og, selv om moped/lett-gutta har ett litt "frynsete" rykte blant voksne mc-entusiaster så sitter det mye kunnskap hos flere her inne :D 
hold oss oppdatert med syklene! harley er og blir stilig  ;) 
er bare ett tids(penge)-spørsmål før det havner en eller flere tungsykler i garasjen her!


Dette innlegget er endret av Ådne95: 28 februar 2014 - 21:59

1998 Honda NSR 125 - Prosjekt      |      '85 GSX1100EF  &  '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter)      |      2008 BMW 320d Coupé 




Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere