Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Noen erfaringer med Sherco?


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
3 innlegg i dette emnet

#1 motarden

motarden

    MP-Ukjent

  • Uerfaren bruker
  • 2 Innlegg:
  • Registrert: 11-juli 20

Skrevet 11 juli 2020 - 20:02

Hei! Skal kjøpe meg lett mc og har vel originalt tittet på KTM og Husqvarna, men kom over en fin 2018 Sherco 125 SE-R Six Days! Lurer på om noen har noe erfaringer med merket og om det er bra og enkelt / vanskelig å vedlikeholde og selge! Burde jeg gå for en Sherco 125 SE-R eller for eksempel en KTM 125 EXC / Husqvarna TE 125?

#2 Jørp

Jørp

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 174 Innlegg:
  • Registrert: 04-mai 20

Skrevet 14 juli 2020 - 23:36

Hei! Skal kjøpe meg lett mc og har vel originalt tittet på KTM og Husqvarna, men kom over en fin 2018 Sherco 125 SE-R Six Days! Lurer på om noen har noe erfaringer med merket og om det er bra og enkelt / vanskelig å vedlikeholde og selge! Burde jeg gå for en Sherco 125 SE-R eller for eksempel en KTM 125 EXC / Husqvarna TE 125?

tror du får mer hjelp ved problemer med ktm eller husqvarna en, googla shericoen kjapt, 2018 modellen har ny motor med elektrisk eksosventil. spør du meg byr dette på problemer.. 



#3 Matmag

Matmag

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 922 Innlegg:
  • Registrert: 19-september 18
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Troms, S�rreisa
  • Kjøretøy:(Derbi Senda 05) (SMC Mistral 16) (DRD Pro 11)

Skrevet 16 juli 2020 - 13:40

tror du får mer hjelp ved problemer med ktm eller husqvarna en, googla shericoen kjapt, 2018 modellen har ny motor med elektrisk eksosventil. spør du meg byr dette på problemer..


Tjaaa. Husqvarna sms 125 har jo hatt elektrisk eksosventil i maaaaange år og det er ikke den delen av motoren som ryker først :p

Dette innlegget er endret av Matmag: 16 juli 2020 - 13:40


#4 motarden

motarden

    MP-Ukjent

  • Uerfaren bruker
  • 2 Innlegg:
  • Registrert: 11-juli 20

Skrevet 28 juli 2020 - 22:36

Ble EXC, må si jeg storkoser meg med den!  :D





Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere