Nærmer meg krysset, men ser det kommer en hvit kassebil ovenifra (venstre). Er jo god margin, ca 50 meter, og iogmed at fartsgrensen er såppas lav så kjører jeg uti. Det resulterte i at bilen bak klikka mentalt, aldri hørt noen tute så mye, og heller ikke sett noen blinke så mye med de stygge tusenmeterne sine. Han ga seg aldri.
Så 100 meter etter jeg kjørte uti veien så er det en slakk høyresving, og der kjører kassevognen forbi meg - HELT UFORSVARLIG!. Så legger han seg foran meg, tuter litt ekstra. Så plutselig, helt uten forvarsel så bråbremser han. Dekkene skriker, og bilen hans havner sidelengs i bilen. Blokkerer begge kjørebanene. Og jeg, med mitt slitte bakdekk hadde nok problemer med å stoppe så jeg ikke kjørte rett inn i veien. Har regnet ganske bra, så var pissglatt. Men da står jeg der da, stille, sammen med bilen. Så ser jeg i sidespeilet på bilen at sjåføren hopper ut. SVÆR KAR! En vaktmester faktisk. Han kommer mot meg og skriker " KAN DU IKKE TRAFIKKREGLENE ELLER?". Aldri sett en kar så sur. Så legger han ut om at hvis jeg gjorde det der igjen så skulle han sørge for at jeg ikke hadde førerkort osv igjen. Siste han gjør før han går mot bilen igjen er å si "TOSK!" og slå til hjelmen min så visiret lukker seg.
Forbanna tosk! Jeg sa jo beklager osv. Greit at jeg var litt uforsiktig, men det var faen meg han også!
Mvh
Dette innlegget er endret av _Henning_: 21 oktober 2006 - 14:42
Logg inn
Registrer
Hjelp

Emne stengt!

Tilbake til toppen
Vis garasjen
Multisitering