Gå til innhold

Bilde

[Derbi] Eirik_FS' FERDIGE prosjekt. SOLGT.

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Emne lukket Emne stengt!
206 innlegg i dette emnet

#1 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:CPI SM EXC 50 07'

Skrevet 25 mars 2007 - 22:13

DET NYE PROSJEKTET:
http://www.mopedport...howtopic=152292

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 27. september!

Se filmen på Youtube

Se filmen på Youtube

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Selges på lørdag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 17. september!

Postet bilde
Sa noen slapp? :P
Postet bilde
Postet bilde
Stram og fiiin :D

UPDATE 6. september!

Hei igjen!
I dag har jeg fått testet mopeden litt :) Møtte en kompis på RMX med MK2 anlegg, som jeg ikke har kjørt med enda.
Og min dro ca. likt som han sin. (Reminder: Uplombert, Powerfilter, 14-50 drev og 80 dyse.) Vi kjørte innfarten i Moss(mot Mosseporten), og kjørte av v. Verket/Tigerplassen. Rett før avkjørselen hadde jeg par og 80 på 5. giret. Smalt den i 6. giret og dro den frem til rundt 90 km/t. Men jeg følte jeg kunne tynt enda et par km/t ut av den, men det får jeg teste en annen gang ^^

Når jeg kom hjem byttet jeg blinklyspære, smurte kjedet, strammet det litt, prøvde å skru mutteren på hjulbolten fremme helt inn(men det fikk jeg ikke til, for mutteren satt dønn fast et par mm ifra helt inne), så tok jeg noen bilder. Her:

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Kul støtte da? ^^ Lakkes snart?
Postet bilde
POWER
Postet bilde
FILTER

Plomberte powerfilteret litt, med teip, siden det bråka så sykt. Men jeg merket ikke at den dro noe dårligere uansett, bare lyden som ble noe lavere.
Stoppies øver jeg på hele tiden også :-) Kanskje en film i kveld?!

UPDATE 4. september!

Hei.
I dag har jeg satt på Malossi powerfilter.
Det var mye kål det.
Først så ville jeg ta ut luftfilter boksen, men den fikk jeg ikke løs, siden den var festet med en skrue bak oljetanken. Så jeg monterte luftfilteret på slangen/røret som egentlig går til luftfilter boksen, og plasserte luftfilteret under luftfilterboksen. Men da la jeg ikke merke til at slangen lå inntill potta, så den ble det smeltet hull på. Så da var det hjem for å mekke mer. El-teip fikset slangen. Men nå ville jeg ha ut luftfilterboksen, uansett hva. Så jeg kuttet over festet og slo boksen løs. Så fikk jeg endelig montert powerfilteret ordentlig. Men jeg har ikke fått tunet forgasseren enda. Er n00b på det så.. :P

Se filmen på Youtube

Postet bilde
Postet bilde

Flere bilder imorra :D

Skriftlig update, med planer fremover. 2. september!

1. Bestille fra http://www.dirtbikebitz.com/SUM: 2296 kr inkl frakt.

2. Bestille fra http://www.easyparts.nl/SUM: 734 kr inkl. frakt.

Dette er noe jeg skal bestille om ikke så altfor lenge håper jeg. Regner med at jeg hvertfall bestiller 1 av pakkene så fort jeg får stipendet mitt :) (Fikk 18400 dette skole året ^^)

BONUS 28/29. august!

Se filmen på Youtube
Var ute med noen kompiser, så jeg fikk han ene til å filme meg litt :) Testet 4 stoppies, dette ble resultatet!

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

UPDATE 28. august!

Hei!
Nå har jeg satt på kjede, drev, bremseklosser og rimtape!
Også har jeg tatt av reflekser på demper, byttet ut racing striper, og tatt av den grå stripa over Derbi logoen ^^
Bilder:
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Respons er hyggelig :)

UPDATE 26. august!

Hei igjen.
Her er et lite video snutt av pappa som tester derbien min:

Se filmen på Youtube
Har satt på nye drev, nytt kjede og nye bremseklosser, men har ikke fått tatt noen bilder av det enda. Kommer antageligvis i morra ;)

UPDATE 18. august!

I dag har jeg fått pakka fra SO! :)
Montert delene, og vasket mopeden!
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Her ser du Hebo boltene. Og SO klistremerket.
Postet bilde
Møkkete felg :\
Postet bilde
Postet bilde

Det jeg har satt på i dag er:
Hebo Handhuards
Hebo kåpe bolts
Junr hendler
Metramorfosis(Metrakit) ventilhetter
SO klistremerker

Planer fremover:
Kutte framskjermen(?)
Fikse custom skiltoppheng(?)
Vaske den litt grundigere(?)
Ta av den grå stripen over Derbi klistremerket på sidene forran.
Sette på nye racing striper.
Skaffe en styrepute. Helst Renthal.
Fikse en lengre støtte(FØRSTE PRIORITET!)

UPDATE 17. august!

I dag har jeg satt på heveblokkene til bakdemperen!
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Ble bra! :)
Må få fiksa meg en lengre støtte.
I morgen skal jeg hente pakken min fra SO, med:
Postet bilde

Etter det gjenstår det å få mekka et custom skiltoppheng :D

UPDATE 16. juli!

Jau.. Fikk gjort litt i dag også :)
I dag har jeg høyttrykk spyla den, vasket den med Bil Shampoo, satt på racing striper(elektro teip, bra kvalitet) og jeg har tatt av de stygge X-race merkene.! Skal ta bort den grå stripa over Derbi logoen når jeg har en skarpere kniv.
Bilder:
Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde
Ble nice nå? :)

Planer vidre:
-Handguards(Hebo sort)
-Styrepute(Hebo rød)
-Nye hendler(Junr rød)
-Custom skiltoppheng
-Kanskje heve den, hvis jeg får tak i støtte som er lang nok.
-Rød underbelysning :-D

Gamle oppdateringer:

Første planene:
Postet bilde

Hei.

Dette er da mitt prosjekt, som jeg har planlagt lenge.. Jeg kjøpte mopeden min i slutten av Juli i fjord, da så den slik ut:
Postet bilde
Men i høst/vinter har jeg vært litt uheldig, så nå ser den slik ut:
Postet bilde
Så jeg har kjøpt dette deksel settet brukt:
Postet bilde
Dette skal lakkes i sort metallic med rød glitter.. Dråpelykta også.

Ting jeg har gjort/ har kjøpt:
Carbon speil, DRD style.
Blanke blinklysglass, DRD style. Noen som vet hvor jeg får tak i slike oransje BL pærer som brukes i DRD BL?
TNT styre, alu/sort
Drev og kjede, TNT forsterket

Ting som skal gjøres:
Deksler, kåper og lykt skal lakkes på lakke verksted, sort metallic med rødt glitter.
Eksospotta skal lakkes, klar farge eller sort.
Div. små deksler skal lakkes, rødt.
Div ting skal poleres med autosol.
Rimtape
Nye holker
Nytt skiltoppheng, Acerbis elns.
Fikse clutch wire strammeren, den er knekt.
Vaske motoren ren.

Noen med helt sort sal som på feks X-race som bytter det mot salen min?

Til helga skal jeg fjerne klistremerker, pusse ned og vaske dekslene, kåpene og lykta, slik at de er klar til å lakkes. Hvordan bør jeg gå frem når jeg skal pusse de ned? Rødsprit-P80-P160-Rødsprit?
Han som skal lakke de har ikke tid akkuratt nå, men jeg skal gi dem til han, så får han gjøre det når han har tid.
Samtidig skal jeg vaske sykkelen rein osv. Så jeg regner med oppdatering til helga, med bilder av pussing osv.
Også skal jeg få levert hjula til omlegging til sommerdekk.
UPDATE! 26. mars 2007

Yey! Første oppdatering
Det var flere som sa at de håpet på at jeg ville gjennomføre prosjektet, så som et tegn på at jeg skal det, så har jeg gjort littegrann i da'
Jeg har koblet til hageslangen for første gang siden i høst :clap: Så jeg har fått spylet bort det værste! Brukte avfetting på motoren osv., men den er ikke helt fett fri. Skal ta en dusj på en bensinstasjon en av de nærmeste dagene..
Også har jeg tatt av klistremerkene på dekslene:
Postet bilde
Her er klistremerkene som jeg har tatt av:
Postet bilde

Og til slutt, en bonus film fra i høst:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.c.../v/H-WDu0S3HgI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Ombestemte meg og kjøpte TNT kåpesett:
UPDATE 24. mai!

Postet bilde
Henta pakka på Poste Restante, Strømstad 23. mai

Postet bilde
Satt på deksla.

Postet bilde
Fra siden

Postet bilde
Testa å se hvordan det vil se ut med sal trekket.. Har ikke trukket det enda.. Må låne meg en stiftemaskin til helga..

Postet bilde
Satt på nytt styre osv, legg også merke til den nye baklykta

Postet bilde
From the behind..

Postet bilde
From the side..

Postet bilde
From the front :)

Det jeg har satt på:
-Baklykt
-Nye kåper, skal ha en annen bak og fram skjerm. Bakskjerm er under lakking. Framskjerm skal settes på til helga..
-Nytt styre, TNT Alu/Sort
-Progrip røde holker.
-DRD style speil
-Rød hendel(Bare clutch, bremsehendelen passa ikke, tror den er til DRD osv) Noen som bytter NY rød bremsehendel, Derbi DRD(Tror jeg) eller brukt sort bremsehendel mot rød bremsehendel til Senda osv? Senda type: rett.( ____. ) DRD type: ---__.
-Skulle sette på hvite blinklysglass, men siden at skruene var så rusta, så gikk det ikke, knakk festet på det ene glasset

Skal settes på:
-Trekk på salen
-Annen bakskjerm
-Annen Lykt(DRD LTD)
-Annen framskjerm
-Planer om andre fothvilere.
-Planer om DRD LTD potte(fornikklet), uplombert.
-Rimtape, rød seff

Har også lyst til å lakke bakstillinga, siden den er litt rusten ved bolten.. Og siden den er sølv..
Også lyst på ny framstilling, DRD LTD. Siden at simmeringene mine er broke.. Men det kommer til bli lenge til jeg får råd til.. Skylder Mamma 2300 kr.. Men jeg skal snart ha salgstråd her på MP, med bla 2 plastikksett til Derbi Senda

UPDATE 25. mai!

Postet bilde
Regnet i dag, den nye plasten

Postet bilde
Satt på den nye framskjermen
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Lakka bakskjermen:
Postet bilde

Lakka drevlåsen:
Postet bilde

That's it for 2day! Tror det kommer ny oppdatering denne pinsehelgen, skal trekke om salen, om jeg finner noen som har en stiftepistol..

UPDATE 26. mai!

Ja, fikk da gjort noe i dag også :-D
Var i byen og kjøpte Elektrisk klammepistol for 300 kr, Clas Ohlson.. Også var jeg på Europris og kjøpte klarlakk.
Kjøpte 8 og 10mm klammer, skulle kjøpt 6mm :-(
Men men, jeg har ihvertfall trukket om salen og lakket bakskjermen med klarlakk.

Postet bilde
Testet åssen det ville se ut med bakskjermen, før jeg lakka den med klarlakk.
Postet bilde

Trukket om salen:
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Bakskjermen med klarlakk:
Postet bilde

Postet bilde

Ny update kommer snart!

UPDATE 28. mai!

Satt på baksjermen, og den lakka låsen!
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Så hva syns dere? Ble litt mellomrom mellom sideskjermen og bakskjermen på høyre side, hva kan jeg gjøre med det?
Det som gjenstår nå er at tsx89 sender DRD lykta til meg, og at jeg får skaffa nye skruer til blinklysglassa, så jeg får satt de på.. Men nå er det mye skole piss som kommer, så blir nokk ikke så mye oppdateringer på en stund.. Men det kommer :-D

DRD POTTE Ø.K

Bytta kåpesettet med X-Race kåpesett:
Jau.. Da førte jeg det likesågodt videre til neste kapittel! :-)
Har nå bytta TNT settet med et X-Race sett..
Dette er sånn den står nå:
Postet bilde
Dette er sånn jeg har planlagt at den skal bli:
Postet bilde

UPDATE 4. juni!

Jau.. I dag har jeg fått satt på DRD potta som jeg bytta med alex89p. Ble sinnsykt fornøyd!! Utseende er 1000 ganger pengere, 1000 ganger diggere lyd(minnet litt om Hebo Titan og Leovince V6), og ikke minst bedre toppdrag!! Jeg er kjempefornøyd med den potta
Hvordan den en gang har sett ut:
<!--SPOILER BEGIN--><div onClick="openClose('b9b254a8b2f5abc57ef298f090157a9b')" style="font-weight: bold">» Klikk for å vise den skjulte teksten ...«</div><div id="b9b254a8b2f5abc57ef298f090157a9b" style="display:none"><!--SPOILER END-->Postet bilde<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

Sånn ser den ut nå :
Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Kan ikke skryte nok over denne potta.. Er den beste Derbi potta!!

Hva syns dere?

UPDATE 5. juni!

Hadde min først langtur med den nye potta i dag.. Og når jeg kom tilbake så var det en rar tikke lyd fra potta. I tillegg så smeltet den bort mye av skiltopphenget.. Se video:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.c.../v/Sz27rTRVOTc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

UPDATE 5. juli!

Ja, i dag har jeg vært og henta DRD LTD dråpelykta som jeg kjøpte av tsx89 for 750 kr + frakt. Så jeg har satt på den, tatt av blå pære hetter inne i speedoet, og jeg har satt på hvite blinklysglass bak..
Nyt:

Postet bilde
Under progress

Postet bilde
Lykta montert

Postet bilde
Annen vinkel

Postet bilde
Den berømte lykta :)

Postet bilde
Blinklysa bak er nå DRD style..

Postet bilde
Avsluttende bilde.

Skal ta flere bilder når jeg får vasket mopeden. Som jeg kanskje gjør i morra hvis det er pent vær..

Det som gjenstår da er bare smådetaljer. Skal bestille en pakke fra SO snart, når jeg får penger.. Skal selge masse deler nå.. Link til salgstråd kommer snart..

Håper på god respons denne gangen

Min salgståd!!

DET NYE PROSJEKTET:
http://www.mopedport...howtopic=152292

Dette innlegget er endret av Eirik_FS: 05 oktober 2007 - 11:07

#2 Yamaha_2kei

Yamaha_2kei

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 260 Innlegg:
  • Kjøretøy:Kawasaki KMX 125 ++

Skrevet 25 mars 2007 - 22:19

når du e i gang så lag bad eyes på lykta di!! blir så sinnsjukt deiligt :wub:
Mopeda: 1 fungerande dt, 2 ekstra rammer og masse deler. Ein MH Furia uten motor.
Lettsykla: 2 Kawasaki KMX, ein under oppussing og ein brukssykkel. Ein Yamaha DT 80
Bil: Nissan Bluebird 2.0GL 1985 mod. stv.
X køyretøy: Suzuki GN 125, Honda pxr, Beta Trail, Gokart
Selger diverse deler!! Går billigt!

#3 FredrikK

FredrikK

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 849 Innlegg:
  • Kjøretøy:Honda MT5

Skrevet 25 mars 2007 - 22:22

blir sikkert bra, den er jo fin fra før og :wub: gleder meg til update....
mt5 prosjektet mitt: prosjektet her
Liker ikke hvite biler, med lys på taket og et ord som begynner på "P" og slutter på "OLITI" på panseret.

[size=1]Mopedtreff i Nordland[/size]
MASSE DELER SELGES, KTM, MT5, Suzuki RMX/SMX, MH RX, en HEL Tempo Panter 360 BILLIG

#4 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 25 mars 2007 - 22:22

når du e i gang så lag bad eyes på lykta di!! blir så sinnsjukt deiligt :wub:

Har tenkt på det, men tror ikke jeg skal overdrive så mye som de fleste pleier :P Vil at den fortsatt skal lyse like bra/langt osv ;)

EDIT:

blir sikkert bra, den er jo fin fra før og :wub: gleder meg til update....

Så du det bildet hvor det ene dekselet var knekt? Det er ikke det eneste dekselet som er skadet heller. Bakskjerm, forskjerm, deksel på venster side av tanken... :(

Dette innlegget er endret av Eirik_FS: 25 mars 2007 - 22:24

#5 nordnes

nordnes

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 709 Innlegg:
  • Kjøretøy:BMW 318IS

Skrevet 25 mars 2007 - 22:37

Blir sikkert bra :wub: skal følge med:P håper du gjennomfører prosjektet :P
/// BMW 318IS ///

#6 Hunvåkaren

Hunvåkaren

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 726 Innlegg:
  • Kjøretøy:TT?

Skrevet 25 mars 2007 - 22:45

Kan bli bra dette her :D Men gjør det skikkeligt med det første du er i gang også gjennom før prosjekte :)
Audi TT Quattro
X. Motorhispania RX SF.
X. Derbi senda extreme.

#7 Clipictrial

Clipictrial

LoneRider*

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 709 Innlegg:
  • Kjøretøy:Puledokke.

Skrevet 26 mars 2007 - 06:39

Dette kommer til å bli bra dette! Tøft med svarte felger da :)
[size="2"]
- 1997 BMW 523i
- 1998 Hyundai Accent 1,3[/size]

OO=[][]=OO

#8 Valvoline

Valvoline

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 162 Innlegg:
  • Kjøretøy:BMW e30

Skrevet 26 mars 2007 - 07:17

tøft prosjekt.
Men ikke bruk 80 papir til å pusse ned dekselenne. Da blir det ripete.

Når du skal ha av klister merkenne så er det bedre å bruke en varmepistol/hårføne til å få di av. bare varm opp litt og dra av, limen får du av med rød sprit.

Stå på B)
-93 BMW 318i Touring E30. PROSJEKT]
-06 Peugeot ludix -06 smc mistral

[b]X
-5xHonda MT5, 6x Suzuki Fz50, 92" Yamaha dtr, 88" Suzuki TSX m/RMX motor, 85" VW Golf, 92" Corvette,03"PGO 50cc atv, 04" Piaggio zip, 04 Derbi senda sm -02. Derbi senda cross, 04. Motorhispania RYZ, 04 kymco super 9, 91 e30 touring, 97 vw caddy, 00 speedfigth

#9 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 07:40

Takk for respons! :D

tøft prosjekt.
Men ikke bruk 80 papir til å pusse ned dekselenne. Da blir det ripete.

Når du skal ha av klister merkenne så er det bedre å bruke en varmepistol/hårføne til å få di av. bare varm opp litt og dra av, limen får du av med rød sprit.

Stå på B)

Hvor røfft pussepapir bør jeg max bruke? P160?

Takk for tipset med stickersa! ;)

#10 Valvoline

Valvoline

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 162 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 07:45

Hvor røfft pussepapir bør jeg max bruke? P160?

Takk for tipset med stickersa! ;)

Hmm, du kan kansje begynne med 240 papir, spørst kor slette og fine deksla er. Men du finner det fort ut når du begyner å pusse, ser om det blir matta den uten riper.
Så burde du ha sånn ca 400 etter det. kansje finerre senere.

[b]X
-5xHonda MT5, 6x Suzuki Fz50, 92" Yamaha dtr, 88" Suzuki TSX m/RMX motor, 85" VW Golf, 92" Corvette,03"PGO 50cc atv, 04" Piaggio zip, 04 Derbi senda sm -02. Derbi senda cross, 04. Motorhispania RYZ, 04 kymco super 9, 91 e30 touring, 97 vw caddy, 00 speedfigth

#11 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 07:52

Hmm, du kan kansje begynne med 240 papir, spørst kor slette og fine deksla er. Men du finner det fort ut når du begyner å pusse, ser om det blir matta den uten riper.
Så burde du ha sånn ca 400 etter det. kansje finerre senere.

Etter hva jeg har hørt så skal man ikke ta noe serlig mer enn 200 eller noe før grunninga ikke fester seg skikkelig..

#12 Valvoline

Valvoline

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 162 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 11:04

Etter hva jeg har hørt så skal man ikke ta noe serlig mer enn 200 eller noe før grunninga ikke fester seg skikkelig..

nei, bruk et finere enn 200 etter grunninga da, vist det er slipe grunning....

[b]X

#13 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 13:02

nei, bruk et finere enn 200 etter grunninga da, vist det er slipe grunning....

Men det er ikke jeg som skal lakke, jeg skal bare gjøre den klar til lakking jeg.. Altså matte den ned så den er klar til å grunnes..

#14 andy89

andy89

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 638 Innlegg:
  • Kjøretøy:aprilia rs 125 -04

Skrevet 26 mars 2007 - 15:58

selv bruker jeg aldri grovere enn 240... bra prosjekt vist det fullføres ;P !
Audi A4 1.8T Avant
[x] - Blå metallic RS 125 -04 dyyyypt savnet :(

#15 larsi-rmx

larsi-rmx

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 373 Innlegg:
  • Kjøretøy:skrusuki rmx sm edition

Skrevet 26 mars 2007 - 16:07

bruk først 180 til grovpussing og og så våtpusser du med 400 etterpå :P
grunnen at du skal våt slipe er at pusser du med vanelig grov slipepapir kan det se ut som du har pussa med pussepair oppå lakken(litt vanskleig å forklare)
2000 suzuki rmx custom blue ikke am6 edition alikevell :( am6 motor er solgt :)
audi 80 med vw hjulkapsler som syling :)

#16 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 16:24

selv bruker jeg aldri grovere enn 240... bra prosjekt vist det fullføres ;P !

Ok..

bruk først 180 til grovpussing og og så våtpusser du med 400 etterpå :P
grunnen at du skal våt slipe er at pusser du med vanelig grov slipepapir kan det se ut som du har pussa med pussepair oppå lakken(litt vanskleig å forklare)

Ok.. Vel, jeg får vel høre med han lakke fyren hva han syns jeg burte gjøre.. Kanskje han liker at det først blir brukt 160, så grunnes, så 400, så lakk, så 600 osv..

Men uansett, nå har jeg gjort en liten oppdatering, og nå fungerer videoen :D

#17 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2007 - 23:15

Da her jeg bestilit masse deler fra Easyparts :D
Vedlagt fil  bestilt.JPG   93,08K   185 Antall nedlastinger

#18 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2007 - 18:13

Update :D :D :D 1. post..

#19 Eirik_FS

Eirik_FS

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 311 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2007 - 20:06

Ingen respons på 1 t og 45 min? :o :(

Bildene jeg tok etter en liten tur:
Postet bilde

Postet bilde

Dette innlegget er endret av Eirik_FS: 24 mai 2007 - 20:13

#20 //Lαѕѕє!

//Lαѕѕє!

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 303 Innlegg:
  • Kjøretøy:Motorhispania Furia

Skrevet 24 mai 2007 - 20:17

Najs Derbi :wub: Trim du skulle ha ?
Yamaha DTX: Yasuni Cross, Tatt sperra og 13_50
Suzuki Ts50x 1989 --- Pm, om du trenger noen deler ---
X mopeder: Tomos Atx 50, Starway, Beta TR 50, Mh Furia 2stk, Yamaha DT og Aprilia RS

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere