Crazy-Kid, den 16.05.2005 - 22:13, skrev:
Jeg vurderer nå og trimme min nsr. Skal ikke skifte sylynder, ha eksosventil eller noe sånt. bare sånn lett trimming

Det jeg hadde tenk meg er:
Gianelli effektannleg (Ca 1300 kr brukt)
Power filter? Har hørt det siter en plombe i luft filteret så hvorfor ikke? også blir det mye feter lyd

Hva koster det ca?
Også må jeg ha en dyse da. Hvordan dyse?
Hvor mange hk vil jeg ca få da? Det sitter ikke no flere plomber da?
Edit: Bilde av sykkelen

Det står allerede elektronisk eksosventil på nsren, men den er plombert. Er og plomber i svanehalsen er ikke noen i luftfilteret, men det du kan gjøre istedet får å sette i powerfilter og allikevel få en sinnsykt grom lyd er å ta ut den gummi dritten i luftfilteret, hvis du fatter hvilken jeg mener. Gianelli anlegget er helt ok. powerfilteret koster fra 400-1000 kommer an på kvaliteten, skal selge mitt helt ubrukt, ligger enda inne i plastikken, sinnsykt stort og gromt. 900nypris kom med bud.
Hk ca: med bare effektanlegg 20-24 på bakhjulet
Filer du eksosventilen litt mister du litt bunndrag men får et mye bedre toppdrag, tipper da ca 22-26 på bakhjulet, er avhengig av ganske mye.
Edit: glemte dyse spørsmålet, 140 eller 145. varierer fra sykkel til sykkel, er ikke noe merkbare forsjell på hvilken dyse du bør ha, om du kjører med powerfilter eller ikke.
Dette innlegget er endret av Helten: 17 mai 2005 - 01:42