Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Skrytetråd til speedoptions!

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
590 innlegg i dette emnet

#581 gautejs

gautejs

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 830 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Yamaha DT50X 2006

Skrevet 07 april 2012 - 13:44

noen som vet om speedoptions har åpent idag,påskeaften? og hvordan er det med mandag og tirsdag?
takker:)
Yamaha DT50X 2006

#582 Holtsdalen

Holtsdalen

Årets moped 2013/Årets prosjekt 2013

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 9 195 Innlegg:

Skrevet 07 april 2012 - 13:45

noen som vet om speedoptions har åpent idag,påskeaften? og hvordan er det med mandag og tirsdag?
takker:)

er ikke det :) tror de sender ut pakkene på mandag-tirsdag :) jeg bestilte på torsdag og den er ikke sendt enda :P
  • MatsSolli liker dette

#583 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 20 september 2012 - 23:31

Jeg må bare si. Utrolig digg at Speedoptions har lagt til "Faktura" som et eget alternativ under betaling. Dette har jeg ikke fått med meg før nå. Deilig og slippe og tigge om og få sendt som brev som en annen Tyrker.

Utrolig bra. Thumbs up!

Dette innlegget er endret av 4life: 20 september 2012 - 23:32

Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#584 Olavsbaa

Olavsbaa

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 077 Innlegg:
  • Kjøretøy:Volvo 740 GL 88
Garage Garasje

Skrevet 21 september 2012 - 12:43

Tenk så digg det er for Ferdinand og co. hvis de er her på forumet, og leser gjennom denne tråden! Haha, sitter i godstolen og ser at 100hvis med småtroll digger sjappa dems! Helt enig med så og si alle her at du skal være god skal du slå SpeedOptions i service og butikk generelt! Handla fra Crash før når jeg hadde monkeyen, det var noe annet... :( Overførte 1500 til de, også glemte jeg å sende adressa, selv om den sto i tidligere mailer, når jeg hadde masa i en uke sendte de pakka! SpeedOptions skjekka til og med bestillinga mi for å skjekke hvordan sykkel jeg hadde, de ringte meg på skola for å dobbeltskjekke om jeg hadde gamle eller nyetypen Derbimotor! Det oser det respekt av, at de gidder det, de tenker på kundene sine, så hvis jeg en gang vinner i Lotto skal jeg faen meg donere et par høvdinger til SpeedOptions assa! :D

Volvo 740-Power på 4 hjul                   
Honda MT5-Power på 2 hjul

#585 Daniel_Ø

Daniel_Ø

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 100 Innlegg:
  • Kjøretøy:-Honda NSR -Aprilia SXV
Garage Garasje

Skrevet 21 september 2012 - 13:32

Jeg må bare si. Utrolig digg at Speedoptions har lagt til "Faktura" som et eget alternativ under betaling. Dette har jeg ikke fått med meg før nå. Deilig og slippe og tigge om og få sendt som brev som en annen Tyrker.

Utrolig bra. Thumbs up!

Dette må ha skjedd nå nylig!? :) Fordi slik var det ikke til meg, og jeg bestillte noe for under 1 måned siden, og da hadde de ikke faktura som betalingsalternativ, det vet jeg, siden jeg oxo suprte om det :P Men er glad for at det har kommet

Eidt: Ser ikke ut til at de har faktura som betalingsalternativ, ihvertfall ikke til meg. :mellow:

Kun BankAxess / VISA / MasterCard
eller Postoppkrav

Dette innlegget er endret av Daniel_Ø: 21 september 2012 - 13:34

'99 Honda NSR125 CR-edition under "bygging" :)

#586 Tijs

Tijs

Årets Crewmedlem 2013

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 770 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi DRD Racing, VW Passat

Skrevet 22 september 2012 - 11:48

Viss du har små ting, som kan sendes som brev så kjem faktura opp mener eg å huske.
Den Flygende Hollenderen.

Å kjøre Hyundai er det samme som å pula ein kompis i ræva. Det er sikkert godt, men man gjer da bare ikkje!

#587 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:

Skrevet 22 september 2012 - 12:01

Hører med til historien at det jeg bestilte var et pakningsett,så det Tijs sier stemmer sikkert. Kom forøvrig i posten i dag :)

#588 Evenm

Evenm

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 83 Innlegg:
  • Kjøretøy:Yamaha TZR Replica 2008

Skrevet 22 september 2012 - 22:17

Det er bare å føye seg inn i rekken av SO-elskere, makan til service! De er både billige, bra varer også har de enorm ekpertise gjennom Ferdinand Enger! Digger at han har peiling på alt jeg spør om. Leveringstiden er det heller ingenting å si på, tvert i mot.

#589 B0rstad

B0rstad

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 981 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi senda SDR 03`
Garage Garasje

Skrevet 22 september 2012 - 23:28

kan da si meg fornøyd med sevicen til SO jeg og.
utvalget av deler er også ganske bra, men oem/original deler skulle de kanskje hatt litt mer av.
og det som 4life sier, endelig faktura på brev, har sikkert vært faktura lenge, men sparer da noen kroner der og, er ikke galt det!

Derbi Senda SDR `03 - Prosjekt

#590 Tijs

Tijs

Årets Crewmedlem 2013

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 770 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi DRD Racing, VW Passat

Skrevet 22 september 2012 - 23:35

De skulle søren meg hatt Malossi, eller ka 4life? Noobs ass..
Den Flygende Hollenderen.

Å kjøre Hyundai er det samme som å pula ein kompis i ræva. Det er sikkert godt, men man gjer da bare ikkje!

#591 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:

Skrevet 22 september 2012 - 23:39

Ja det sku vært Malossi og finne der. De har Polini da,det er iaf en liten trøst. Men alt for lite utvalg etter min mening. Men jeg er fullt klar over at de gjerne ikke har kapasitet til så mye mer. Desuten burde de være flinkere med og legge ut varer de sitter med. Jeg vet de har mye som ikke er på siden.

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere