Hvor mye klare du på sletta?
#21 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 15:23
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
#22 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 17:48
MT5: gjør rundt 70-75, småporta malossi sylinder, 21mm dellorto, luhao svane + org dreving (aka bakhjulsmaskin )
Dette innlegget er endret av daruu: 27 oktober 2007 - 17:48
1998 Volvo 945 LT (Brukis), 1977 Volvo 244 (Ombygd turbo, prosjekt), 1989 Volvo 740 (Førstebil/evighetsprosjekt)
2004 Yamaha WR450
2006 Sachs XTC 125
1975 Tempo Corvette 380 Original
1987 Yamaha DT 50 mx2 org *Evighetsprosjekt*
#23 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 17:57
Suzuki FZ - Org, 58 på en god dag.
har en toppfart på 3881km/t
#24 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 18:37
Dette innlegget er endret av Gatebonern: 27 oktober 2007 - 18:54
X: 2007 Derbi X-Race SM
KJEDE, FOTHVILER, BLINKLYS OG STYRE TIL DERBI SELGES
#25 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 18:40
RMX 70 km/t
BW`s 40 km/t
#26 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 18:45
CPO Comet - Helt orginal toppfart 60km/t.
Derbi Senda'05 - Ninja effektanlegg vrak edition.
Peuguot Fox - Orginal toppfart 50km/t.
#27 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 18:55
Da bør du ha en ganske så god aksAerox med Airsal T6 sylinder, MK handmadeeffektanlegg, tatt variator plomba klarer kanskje 70
X: 2007 Derbi X-Race SM
KJEDE, FOTHVILER, BLINKLYS OG STYRE TIL DERBI SELGES
#28 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 18:59
Edit: Glømte powerfiltere
Dette innlegget er endret av Rmx4life xD: 27 oktober 2007 - 19:01
- Tp75 todelt topp. Mikuni 24mm Flatslide, Yasuni R3, MK Pro Race coil, Doppler endourance veiv, Doppler clutch. 15-52
#29 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 19:01
X: Yamaha TZR, Kawasaki KX125.
hva er bedre en sladding liksom?
sladding,sex,runking og øl er det enste for meg az
#30 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:28
TRIMM: full-trimmet by MHR and me 17/48 dreving
PROSJEKT: http://www.mopedport...howtopic=152990
#31 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:30
Jeg kjører veteranbil DERFOR skriver jeg annerledes!
Mercedes Benz S124 E300Diesel 1994
CH Racing Wsm 50 Replica 2007 Nr. 2 i Norge..!
Suzuki Tsx 1884 Gianelli 80, Autisa 47mm og Dellorto PHBG 21mm CS
#32 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:36
Klarer 85-95 km/t alt etter forholdene! Om det er veldig kaldt orker den ikke mer enn 70!
OT, men da får peden din sannsyneligvis bittelitt for mye luft
Prøv å stille lufteskruen littegranne inn så skal du se at den går bedre når det er kaldt også
1998 Volvo 945 LT (Brukis), 1977 Volvo 244 (Ombygd turbo, prosjekt), 1989 Volvo 740 (Førstebil/evighetsprosjekt)
2004 Yamaha WR450
2006 Sachs XTC 125
1975 Tempo Corvette 380 Original
1987 Yamaha DT 50 mx2 org *Evighetsprosjekt*
#33 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:38
klarer vell et sted mellom 120-140 elns
#34 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:41
Jeg trenger ikke dame jeg har mp.
#35 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:53
Trim: DR49, Yasuni Cross, 21mm gasser, kundo reed, 2x vacuumbokser, Hebo performance veiv m/c4 lagre og TP coil
Fart: ca100 med 13\52 dreving (god aks )
Dette innlegget er endret av Gonzo: 27 oktober 2007 - 20:55
x-sykler:
Motorhispania Furia:DR49, Yasuni Cross, 21mm#93, Hebo Perf, TP Coil, MK SP Clutch, MHR E13, 15/52
Dealim S-five:Uplombert, 75dyse, lettere vekter. 60km\t på en god dag med kjøttkaker til middag
#36 Gjest_Svidd_potet_*
Skrevet 27 oktober 2007 - 20:56
Trim: Airsal t6 asso, Ninja eff.annlegg, 21mm dellorto, uplombert reed, coil uten turtallsperre
Fart: ca 100 med 13-52drev
Yamaha Aerox
Trim: Uplombert, variatorringen er tatt ut.
Fart: ca 75-80. I nedoverbakker får jeg ca 90
Dette innlegget er endret av Svidd_potet: 27 oktober 2007 - 20:56
#37 •
Skrevet 27 oktober 2007 - 23:03
fart ca90-100 på en god dag
kjøretøy: TSX med rmx motor, charmo veiv, charmo 49mm, DO 21 mm, modda arrow effanlegg og 80cc endestuss, 14-49 dreving
[size=3]har diverse suzuki tegninger, både moped, scooter å cross bare send PM for tegninger
[/size]
[size=3] ''old volvos never die, they only go faster''[/size]
#38 •
Skrevet 28 oktober 2007 - 00:34
OT, men da får peden din sannsyneligvis bittelitt for mye luft
Prøv å stille lufteskruen littegranne inn så skal du se at den går bedre når det er kaldt også
RMX'n min går bare bedre når det er kaldt i lufta den, hehe
#39 •
Skrevet 28 oktober 2007 - 00:40
12-52 Dreving
ca. 75-80 hvis jeg presser power-upen lenge nok (begynner og bremse på 8k rpm)
#40 •
Skrevet 28 oktober 2007 - 10:20
Sier seg selv. Når det er kaldt blir luften mindre og da får du plass til mer luft i sylinderen, med andre ord så får du et kraftigere smell. Bør helst gi motoren bittegrann mer bensin når det er kaldt ute.RMX'n min går bare bedre når det er kaldt i lufta den, hehe
Nå: Ford Sierra 1991
Før: Mazda 929 1987 | Volvo 240 1988 | Ford Sierra 2L CL 1987 | KTM EXC 525 2004 | Derbi Xrace 2005 | MH Furia 2001
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere