Gå til innhold

* * * * * 1 Stemmer

Den store "hvilken lett-mc bør jeg velge" tråden!

• Logg inn for å legge til innlegg
262 innlegg i dette emnet

#261 Ådne95

Ådne95

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:'98 Honda NSR 125, '08 Suzuki RM-Z 250

Skrevet 10 januar 2012 - 11:09

Vis innleggSmenny, den 10 januar 2012 - 11:04 , skrev:

Den var ikke dum ! Postet bilde Kjenner et par stykker med mito sånn halvveis, så kan sikkert få tatt en prøvetur. KTM blir det verre med, men er noen her i byen som har det, kanskje jeg kan få lurt til meg en liten tur Postet bilde Er det noe forskjell på kvaliteten på syklene ? KTM er jo cross sykkel, så vet ting ryker litt her og der, men sånn er jo 2t generelt når man kjører det litt hardt.
Ja Postet bilde men kjøper du nytt, som du nevner her så trur jeg ikke du kommer te å støte på noen problemer med noen av syklene egentlig Postet bilde
med tanke på prøving av sykkel så er det jo bare å finne sykler som ligger til salgs som du syns er aktuelle, og så ta deg en runde å se på de og prøvekjøre de Postet bilde
Edit: Kan vel si at mito'n er bedre å kjøre fort på vei med, ligger bedre på veien siden det er det den er ment for Postet bilde  exc'n er god å kjøre den å, men ikke faen om jeg ville brekt ned en exc i en sving i 120, noe som går fint med en r-sykkel Postet bilde  Har prøvd flere exc-er, men ikke mito Postet bilde

Dette innlegget er endret av Ådne95: 10 januar 2012 - 11:12

1998 Honda NSR 125 - Jolly Moto effektanlegg, carbon reed, dyser, NSR150 innsug m/vakuumboks, fulleffekt CDI & eksosventilstyring. Prosjekt!
2008 Suzuki RM-Z 250 K8 - Pro Circuit header, Hinson clutch, Excel felger, Protaper styre. Til salgs!
X-kjøretøy: Husqvarna CR 125, Honda MT5 70cc, '97 Yamaha Virago 125, Suzuki TSX, Blodtrimma plentraktor =D, Yamaha ET 250, Suzuki FZ 50, Div. kina-dritt og sikkert meir eg glemmer...

#262 Smenny

Smenny

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 10 januar 2012 - 13:28

Ja det er jo forsåvidt sant, kan hende forhandler har en jeg kan prøvekjøre også :)  Er forsåvidt mer fan av R-sykkel, men så har jeg stort sett bare kjørt det også. Derfor jeg tenkte det hadde vært gøy med SM, prøve noe nytt og kjøre litt på bakhjulet :P Men så er det farlig gøy å ligge fort i svinger på en landevei med R-sykkel. Har enda noen måneder på meg, så haster ikke med å bestemme seg, heldigvis :P Har vært litt frem og tilbake, men heller mer mot Mito nå. Greit å ha noe som er registrert for to personer, og som har lås på tenninga :P Får se, blir nok ikke lett å bestemme seg, men skal vente med det til jeg har prøvekjørt begge som du sa ;)

#263 Micmar

Micmar

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjøretøy:Yamaha TDR 125

Skrevet 11 mars 2012 - 14:45

du har glemt å legge til yamaha tdr 125 pgså :o

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere