Det jeg skal gjøre nå er å bygge om Husqvarnan min for å få den lik en 2008 modell Husky 450 SMRR.
Dette må gjøres:
# Ny tank, 06--->
# Nye Radiator deksler
# Nye tankdeksler
# Nye sidedeksler
# Ny Bakskjerm
# Ny sal
# ny lyktekåpe
# ny forskjerm
# 08 SMRR dekalsett
# Vapor kjørecomputer.
Prosjektet er nå ferdig eneste jeg mangler er vaporen, men den har ikke noe å si på utseendet egentlig. siden sist så har jeg satt på SMRR dekalene, tallet 65 og norges flagg, Splitter nye dunlop sportmax qualifier dekk ( 120-60-17 foran og 160-60-17 bak) Så sykkelen er nå ferdig utseendet messig, og jeg syns det ser knall tøft ut. Da gjenstår det vell bare å legge ut bilder av resultatet

Kult tanklokk

Og med dette takker jeg for meg selv for tiden på MP, nå går jeg over til bil

Håper dere liker det!
Cheers

Bilde av utganspunkt av sykkelen:

Bilde av hvordan den skal bli:

Den blir HELT lik denne, bare att den på bildet er SMS.
Gleder meg som en unge til å få delene!
Blir Helrått.
Og i mens dere venter kan dere kose dere med en film sålenge:
9 Juni 08:
Da har jeg fått de nye delene, men bare kåpene da, mangler klistremerker, og vapor, nytt styre, nye dekk, ny bakramme og alt sånn enda da, men det kommer veldig snart.
Noen kjappe bilder av hvordan det ble uten klistremerker osv:

Kommer mer veldig snart=)
14 Juni 08
Da har det seg slik att jeg fikk en stor og dyr pakke fra snellingen her om dagen, med blant annet bakramme, fothvilere kåpesett, dekaler osv.
Jeg fikk montert alt dette + Fatbar styre, og styrehever. Nå mangler jeg Kun vapor og dekalene til SMRR kittet, får å være ferdig. Sånn her ser hvertfall sykkelen ut med gul og blå plast, men dessverre med svart sal, får gidder ikke ta meg råd til blå også, da den selges fortløpende.
Sykkelen er til salgs ja, og gjeldene bud ligger på 52 000 =)
Men drit i det, bilder:

Håper på å få en pakke fra Bluzer snart, så prosjektet blir ferdig=)
Skal sies att jeg har brukt altfor mye penger på den sykkelen her nå! Sannsynligvis mer enn phazer og alle de gutta, pga bakramme, og alt det der er rimelig dyre penger, så er helt klart att sykkelen er verdt 52, selvom den begynner å bli gammel, men det synes ikke. bare tenk på hva phazer solgte sin 04 ktm for

Dette innlegget er endret av apriliasbk: 22 juni 2008 - 00:09