ja kan si soppas om x-1 at den er så orginal så godt som den kan bli!med en god dag gjør den ca 55 kanskje 60 med kjøttkaker til middag

å den røde ts50er som dere ser lenger op sitter det full pakke med trimm!den har gått 25 mil ette den blei ferdig oppusset og den er påkostet over 20000 kr!
den ser jo helt flygende ny ur og jeg tørr nesten ikke og bruke den!alle venna mine som har sett den har spurt meg om den har kommet utifra samlebåndet!min bror kjøpte åsså en zr x-1 og han måtte bla 12000 for sin!den jeg har gått litt over 7000 km siden 1981!ganske utrolig vil jeg si
men til dere andre der ute!kom med bilder med mopeder fra 80 tallet!like morsomt støtt og kunne se andres stoltheter
jeg har flere sykler på lur men må spare litt slik jeg ikke viser alle på en gang
div_h_st_08_130.jpg 919,65K
76 Antall nedlastinger
Bilde000__1_.jpg 43,81K
84 Antall nedlastingerutrol
ig godt sagt tsx91

kan ikke få sagt det bedre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gamle mopeder har sjel og litt av en historie bak seg
tenk hva slags historie til denne gamle sliteren her har!det er en 1980 ts50er som jeg har under oppbygging nå i vinter!
en god sjel som har våknet opp fra en mørk kjeller oppi trondeheim som kommet til østlandet får få kommet seg på jul og få skilter og som skal få minnene tilbake!er så utrolig artig og møte på kara rundt på 40 år og som ser syklene mine når jeg er ute med dom!
dom får jo nesten tårer i øynene der dem ståt og forteller historier om dom gamle mopedene sine!
ja dom varierer utrolig i pris!den røde ts50ern min har jeg blitt bydd 25000 for men ikke solgt den!ikke til salgs!
men kom med flere bilder folkens