Velkommen til Mopedportalen
![]() |
|
| Guest Message © 2010 DevFuse | |
Ditt møte med politiet Politiet
Skrevet 02 januar 2009 - 23:09
Purken skulle vist bli så nøye på ulovlig moped kjøring her oppe, men har bare sett politiet kom i privatbilen sinn når jeg og en kamnmerat skudde på en 450 firehjuling. Åsså sa noen at politiet hadde komme kjørende rundt der jeg alltid kjører
Hadde flaks jeg ikke kjørte der da
Rieju RR Cross Edition 2000
Trenger Deler! | Prosjektet | Krasjtian's Prosjekt | Kjøper vinter moped!
Skrevet 02 januar 2009 - 23:14
oassor, den 02.01.2009 - 20:28:13, skrev:
første gang jeg ble stoppet var når jeg bygget om mopedn på skoln, så kjørte jeg 150 fra mekken til statoil for å fylle luft i dekka, så kom purken ut av vaskehallen, tenkte bare FAN!! så hoppa jeg på å kjørte rolig av gåre mn så kom han bak meg å fløyta å blinka med lys,, stoppa meg pga hadde ikke baklys, blinklys bak å ikke skilt på mopedn,, hadde heller ikke med meg papira, mn slapp unna bare jeg kom ned på politistasjon med papira får å bevise at den var registrert. fikk faktisk lov til å kjøre opp til mekken også 
andre gangen var på uregistrert atv utn papirer å uten hjelm, men det var like atme der jeg bor så er lomme kjent så når purken kom opp på sia av meg å vifta med politi skilte sitt stakk jeg til skogs å parkerte der å fikk en kompis til å komme å hente meg,, skulle opp til han å hjelpe han med en bil
andre gangen var på uregistrert atv utn papirer å uten hjelm, men det var like atme der jeg bor så er lomme kjent så når purken kom opp på sia av meg å vifta med politi skilte sitt stakk jeg til skogs å parkerte der å fikk en kompis til å komme å hente meg,, skulle opp til han å hjelpe han med en bil
Håper du mener 150 meter eller at det er skrivefeil
-Yamaha DT 125
-Golf 2
-Opel Rekord 2.0 S
-Tempo RT 50
-Lynx GL 250
-Golf 2
-Opel Rekord 2.0 S
-Tempo RT 50
-Lynx GL 250
Skrevet 02 januar 2009 - 23:14
Dreiv å kjøre uten skilt med tsx'n, en dag ville ikke furian starte, så jeg heiv med på tsx'n og kjørte til skolen..
Midt i timen kommer politiet å bare drar meg ut, jeg hadde blitt anmeldt, med navn og greier
Men men, får vell stå for det man gjør.
Men var litt surt, den ene gangen jeg glømte att det var skilt på tsx'n..
Men men slapp billig unda
Midt i timen kommer politiet å bare drar meg ut, jeg hadde blitt anmeldt, med navn og greier
Men men, får vell stå for det man gjør.
Men var litt surt, den ene gangen jeg glømte att det var skilt på tsx'n..
Men men slapp billig unda
Suzuki TSX 96'
Bmw e34 520i 91'
<3 Ingvild <3
Hvil i Fred Espen<3 8 Juni 2009
Bmw e34 520i 91'
<3 Ingvild <3
Skrevet 02 januar 2009 - 23:18
Va sa de andre klasse kammeratene når purken kom og dro deg ut fra timen?
Skrevet 02 januar 2009 - 23:20
Det var sivil purk (2 karer med sivil klær faktisk) så han ene kameraten min hyla va i svarte faan trur dere att dere gjør?
Suzuki TSX 96'
Bmw e34 520i 91'
<3 Ingvild <3
Bmw e34 520i 91'
<3 Ingvild <3
Skrevet 03 januar 2009 - 00:50
hvordan er politiet i trondheim? stopper de mopeder just for fun de eller? eller er de 'slappe'? 
husker en gang jeg kjørt mopeden på glatta uten hjelm og skilt...og lapp
Da kom det en politimannm som var på vei hjem fra jobb og pratet med meg og kompisen min. vi var heldige, fikk advarsel og måtte trille moppene hjem
husker en gang jeg kjørt mopeden på glatta uten hjelm og skilt...og lapp
Skrevet 03 januar 2009 - 01:01
Første gang var dagen etter at jeg hadde kjøpt KTM'en
Med en kamerat bakpå, som er kjenning hos politiet
vi kjørte langs en laaang slette med et par biler, og svingte av hovedveien for å stikke innom skolen en tur... men akkurat idet vi svingte inn kom faenmeg to snutebiler ut fra parkeringsplassen på skolen... Jeg holdtpå å drite på meg av skrekk, iogmed at det var første gangen jeg hadde møtt snuten
Ga gass som faen og kjørte inn i skogen, og stoppa et stykke inni skogen, ringte en kamerat som bodde i nærheten og fikk han til å åpne garasjeporten, og vente der... 3 minutter senere svingte jeg inn i garasjen hans og lukka porten... vi gikk opp på rommet hans og var høye på adrenalin en stund, før jeg kjørte hjem og ble busta av far
Han spurte om jeg hadde kjørt fra noe snut, Jeg sa ja, og han sa at det var bra jobba
Skrevet 03 januar 2009 - 01:13
Første gangen jeg satt inne i en politibil var når jeg var 10 år gammel
naboen til Rocky1 var politi så han kjørte oss to til skolen i skikkelig blåbil
satte på discolysene når han kjørte inn på plassen
Andre ganger har jeg blitt stoppet når jeg har gått rundt kl.4 om natten drita full og litt sånn..
Og den gangen jeg ble slått ned på skolen..
Aldri blitt stoppet på moped
merkelig
Andre ganger har jeg blitt stoppet når jeg har gått rundt kl.4 om natten drita full og litt sånn..
Og den gangen jeg ble slått ned på skolen..
Aldri blitt stoppet på moped
To sexy for my scooter hell yeah
Gjør som Ford, selg Volvo
Gjør som Ford, selg Volvo
Skrevet 03 januar 2009 - 03:11
har hatt mange små måter med politiet selv, men i dag kl 01:10 skulle jeg hjem over fra bakerøyna (for lokal kjente), hadde akkurat fått blått neon på mopeden og grønt framme, kom akkurat over bronå in til byn, der en bmw legger seg bak meg og kjører ganske nærme, så den personen som jeg er, en idiot.
gir jeg på, å kjører 3-4 gir ca 40-60 kmt skrur selfølglig på neon et å kjører rimlig fort, begynte å nerme meg 60 km`t, da det kommer en bil imot, som jeg så ikke var politi, når jeg begynner å nærme meg oppover bakken så, kommer det en bil, ut fra venstre den sto det på siden POLITI, jeg har problemer me av å på knappen på dette, så jeg får ikke skrudd det av, i full panikk kjørte jeg forbi den, og jeg ser politi mannen som kjørte så styggt på meg :\ så jeg gir på det mopeden orker opp gjenomm resten av byn.
tror aldri jeg har hatt hjerte så høyt i halsen før.
gir jeg på, å kjører 3-4 gir ca 40-60 kmt skrur selfølglig på neon et å kjører rimlig fort, begynte å nerme meg 60 km`t, da det kommer en bil imot, som jeg så ikke var politi, når jeg begynner å nærme meg oppover bakken så, kommer det en bil, ut fra venstre den sto det på siden POLITI, jeg har problemer me av å på knappen på dette, så jeg får ikke skrudd det av, i full panikk kjørte jeg forbi den, og jeg ser politi mannen som kjørte så styggt på meg :\ så jeg gir på det mopeden orker opp gjenomm resten av byn.
Dette innlegget er endret av pyrohappy: 03 januar 2009 - 03:11
suzuki smx -01 trim: effektanlegg.
suzuki rmx -02 - dele moped.
Motorhispania RX -05
suzuki rmx -02 - dele moped.
Motorhispania RX -05
Skrevet 03 januar 2009 - 14:55
pyrohappy, den 03.01.2009 - 03:24:11, skrev:
har hatt mange små måter med politiet selv, men i dag kl 01:10 skulle jeg hjem over fra bakerøyna (for lokal kjente), hadde akkurat fått blått neon på mopeden og grønt framme, kom akkurat over bronå in til byn, der en bmw legger seg bak meg og kjører ganske nærme, så den personen som jeg er, en idiot.
Ble du tatt eller kom du unna?
Skrevet 03 januar 2009 - 15:06
Er det noen som kan beskrive det helt realistisk hvordan man føler seg første gang politien kommer etter seg ?
Skrevet 03 januar 2009 - 15:23
EspenB, den 03.01.2009 - 15:19:03, skrev:
Er det noen som kan beskrive det helt realistisk hvordan man føler seg første gang politien kommer etter seg ? 
Kan prøve det så godt jeg kan;
Som oftest så er det en herlig følelse, jeg sitter og ler meg ihjel mens jeg drar på gjennom byggefelt med saftblandere i ryggen. Så snart du gir på gjennom en bom/ eller kjører ifra de og kommer hjem begynner det.. Du blir helt uvel, klarer ikke og slutte og tenke på det. Tenker på alt som kunne ha skjedd, hva du kunne ha fått og slikt hvis du hadde blitt tatt.
Men, sist gang ( var snø ute) var det forferdelig fra det øyeblikket jeg så blålysa og til jeg la meg. Dette var nok for at jeg var så lur og kjørte inn på byggefeltet vores ( med masse spor fra meg etter spinning og sånt i snøen) og fikk rista de av meg der. Er heldig at de ikke så spora (2 biler som kjørte og lette etterpå).
Yamaha DTX 2007 - Tempo Panter 270 - Yamaha TZR 2008 - Honda CRF 250 2005
X-sykler:
Yamaha TZR 2004
X-sykler:
Yamaha TZR 2004
tuszi, den 29 mars 2005 - 22:05 , skrev:
pfffff har du trim og skal bli stoppa så skal du stoppe. det er kriminelt å trimme. sånn er loven og sånn har dne vært i mange år. liker du ikke bøtesatsen nei så ta det opp med stortinget.
Skrevet 03 januar 2009 - 15:25
Har et par episoder jeg og, og 1000 småepisoder som bare har hvert; Oi, og javell liksom ^^
Første gangen var vel med en gang jeg begynte å leke taxi med moppa, så skulle jeg kjøre en neger avgårde da, ned til bensinstasjon, 7-8km avgårde. Hadde ikke lappen og kunne greit nok ikke så mye trafikkregler at det gjorde noe ^^
Så endte med å først kjøre 40-50 for fort og bråstoppe på bensinstasjon, han hopper av og jeg tenker jeg rekker sikkert å ta en røyk før jeg drar. Med en gang jeg kastern fra meg, kiker i gang og setter i gir så kommer det en kjerring bak meg å drar ut nøkkeln da, og jeg skjønte ikke en dritt så jeg lurte på hva afen som var problemet lissom
Og når hu da bare sa "Det er ikke lov" eller noe, og bare gikk avgårde blei jeg jo sur, hoppa av, løp etter og spente til da hu snudde seg og begynte å skrike at hu var polti da. Da jeg tenkte at det er sikkert ikke så lurt å begynne å være voldsom ^^
Så jeg sa ok hva er det du vil også sier hu at jeg får nøkkeln når jeg blir med bort på stasjon lissom, (Jeg som var stor idiot, hadde akkurat fått moped, og viste ikke om den lille dingsebomse tjuvkobletingen under styre
)
Så jeg viste jo ikke helt hva jeg skulle gjøre. Tenkte ikke det skulle være så farlig så jeg blei med til slutt, endte med et par timer med prat og diskusjoner. Blei ikke tatt for å ha noen bakpå, ikke for å kjøre for fort, og dumme som polti er rundt her så kunne jeg blitt tattt for å være under 16 å røyke haha
Men det skjedde jo ikke, men eneste jeg blei tatt for var å kjøre uten lappen, trusler og trim ^^ Trimbota kom litt seinere da moppa blei sendt til biltilsynet og de hadde mistanke om at den gikk litt for fort ^^
endte opp med 4200 i bot for trim, og 6mnd utsettelse for å kjøre uten lappen og ikke noe mer ^^
Det mest irriterende var at de mente at hvis jeg hadde sagt ja til å bli med på stasjonen med en gang hadde jeg slippi unna med 3mnd utsetetlse, og hadde jeg sagt en frekk ting til hadde jeg blitt bura for å trusler wtf lissom
Det var vist mer seriøst en noe annet da, så jeg måtte være mer takknemmelig enn noe i værden for at hu lot meg gå å sånnt da xD
Ganske lang og jævelig episode.
De neste gangene har det endt med å tenke "Nei jeg må ikke stoppe, det blir bare værre for meg" xD I å med at jeg har kjørt uten skilt etter første episoden ^^
Har hvert mye småepisoder med å bare se, Oi der er han liksom som jobber på poltistasjon og sånnt, så nå må vi kjøre fort, og er bare småveier rundt her omkring så det gikk jo ganske fint ^^
Siste gangen var faen meg samma negern jeg kjørte ned til samma bensinstasjon når jeg fikk utsettelse, 1-2 mnd siden eller noe, husker ikke helt. og det endte med at vi kjørte ut fra bensinstasjon, var bekkmørkt, vi ser en bil som plutselig skifter kjørefelt og kjører rett i mot oss og brå snur når vi passerer han
hører bæbubæbu og ser ut som et discotek på veien foran oss xD Da jeg kjørte samma sykkeln, bare med mindre trim =( gikk bra på en eller annen merkelig måte, var glatt og jævleig så skjønner ikke åssen vi fikk det til en gang ^^ Men var ganske morro da:p
Første gangen var vel med en gang jeg begynte å leke taxi med moppa, så skulle jeg kjøre en neger avgårde da, ned til bensinstasjon, 7-8km avgårde. Hadde ikke lappen og kunne greit nok ikke så mye trafikkregler at det gjorde noe ^^
Så endte med å først kjøre 40-50 for fort og bråstoppe på bensinstasjon, han hopper av og jeg tenker jeg rekker sikkert å ta en røyk før jeg drar. Med en gang jeg kastern fra meg, kiker i gang og setter i gir så kommer det en kjerring bak meg å drar ut nøkkeln da, og jeg skjønte ikke en dritt så jeg lurte på hva afen som var problemet lissom
Så jeg sa ok hva er det du vil også sier hu at jeg får nøkkeln når jeg blir med bort på stasjon lissom, (Jeg som var stor idiot, hadde akkurat fått moped, og viste ikke om den lille dingsebomse tjuvkobletingen under styre
Så jeg viste jo ikke helt hva jeg skulle gjøre. Tenkte ikke det skulle være så farlig så jeg blei med til slutt, endte med et par timer med prat og diskusjoner. Blei ikke tatt for å ha noen bakpå, ikke for å kjøre for fort, og dumme som polti er rundt her så kunne jeg blitt tattt for å være under 16 å røyke haha
endte opp med 4200 i bot for trim, og 6mnd utsettelse for å kjøre uten lappen og ikke noe mer ^^
Det mest irriterende var at de mente at hvis jeg hadde sagt ja til å bli med på stasjonen med en gang hadde jeg slippi unna med 3mnd utsetetlse, og hadde jeg sagt en frekk ting til hadde jeg blitt bura for å trusler wtf lissom
Ganske lang og jævelig episode.
De neste gangene har det endt med å tenke "Nei jeg må ikke stoppe, det blir bare værre for meg" xD I å med at jeg har kjørt uten skilt etter første episoden ^^
Har hvert mye småepisoder med å bare se, Oi der er han liksom som jobber på poltistasjon og sånnt, så nå må vi kjøre fort, og er bare småveier rundt her omkring så det gikk jo ganske fint ^^
Siste gangen var faen meg samma negern jeg kjørte ned til samma bensinstasjon når jeg fikk utsettelse, 1-2 mnd siden eller noe, husker ikke helt. og det endte med at vi kjørte ut fra bensinstasjon, var bekkmørkt, vi ser en bil som plutselig skifter kjørefelt og kjører rett i mot oss og brå snur når vi passerer han
Skrevet 03 januar 2009 - 16:07
igår var min første gang jeg ble stoppa av snuten på moped, etter nesten 2 år med kjøring, kom i hundre og helvette inn i ei rundkjøring, fikk sleng, og seff stod snuten og så på... slapp unna med advarsel, selvom jeg ikke hadde lappen med meg
NÅ: Opel Vectra A 2,0 8v.(Romferge edition) 01 Ski-doo mxz 600 (Fettskit edition) Husqverna CR 250 1996 mod (går gått edition)
Tiligere kjøretøy: Rieju RR DR49.(Porta gikksomfan editon) Ski-doo Safari 503. (verdens mest pålitilige scooter)
Tiligere kjøretøy: Rieju RR DR49.(Porta gikksomfan editon) Ski-doo Safari 503. (verdens mest pålitilige scooter)
Skrevet 03 januar 2009 - 16:23
I går faktisk 
Hadde en kompis bakpå, og vi svinger inn til han og han roper: faaaaaen!
Eg snur meg og ser, der kommer sivilbilen etter oss
Eg parkerte og han går ut av bilen og sier:
Han: Har du papirene dine med deg?
Eg: Nei... men har busskort hvvis det hjelper!
Han: Er dette 50cc da?
Eg: Ja
Han: Er den registrert for 2 da?
Eg: Nei, men det skal ikkje gjenta seg.
Han: Ok, Du får ha en fin dag videre.
Eg var sikker på at her kom det bot på 4200 + for han sitter på
Men slapp unna
Hadde en kompis bakpå, og vi svinger inn til han og han roper: faaaaaen!
Eg snur meg og ser, der kommer sivilbilen etter oss
Eg parkerte og han går ut av bilen og sier:
Han: Har du papirene dine med deg?
Eg: Nei... men har busskort hvvis det hjelper!
Han: Er dette 50cc da?
Eg: Ja
Han: Er den registrert for 2 da?
Eg: Nei, men det skal ikkje gjenta seg.
Han: Ok, Du får ha en fin dag videre.
Eg var sikker på at her kom det bot på 4200 + for han sitter på
Men slapp unna
Skrevet 03 januar 2009 - 17:06
Men uansett, å bli sett og lagt merke til å brydd om holdt jeg på å si
Høres ut som i alle de andre historiene om folk som har fått advarsler osv. at polti rett å slett gir faen i om folk kjører ulovlig ?
Mens her, på det mest øde stedet du finner så er de så jævelig seriøse xD
Skrevet 03 januar 2009 - 17:09
Første gangen jeg hadde sivil etter meg var litt skvetten 
Lå i ca. 60 i 60 - sone da jeg ikke liker å kjøre fort (som vanlig blir det ei laaaaaaaang kø etter meg
) så jeg stopper på en buss stopp for å slippe frem de trengende som skal hjem til hus og hjem og fore småbarna. Bilen etter meg blinker også inn på buss stoppen (sitter og snakker i telefon), jeg skal til å dra videre da bilen som står på buss stoppen blinker med to blåe lys (i grillen). Tenker da at dette går rett vest, og skal til å gå av mopeden, så kikker jeg bak meg en gang til og da bare vinker han som om jeg skal kjøre 
Kjører ut fra buss stoppen og fortsetter ferden hjem, jeg blinker ned til huset vårt. Da jeg ser sivilsnuten kommer kjørende en liten stund etterpå, smiler og vinker han
Har imidlertid møtt på politiet mange ganger, men har aldri blunket med lysene etter det
Kjører foressten TZR så er kanskje ikke så rart!
Lå i ca. 60 i 60 - sone da jeg ikke liker å kjøre fort (som vanlig blir det ei laaaaaaaang kø etter meg
Kjører ut fra buss stoppen og fortsetter ferden hjem, jeg blinker ned til huset vårt. Da jeg ser sivilsnuten kommer kjørende en liten stund etterpå, smiler og vinker han
Har imidlertid møtt på politiet mange ganger, men har aldri blunket med lysene etter det
Dette innlegget er endret av MerZioos: 03 januar 2009 - 17:11
Nåværende: Omega 94
-------
X: Peugeot XPS 04
X: Yamaha TZR 07
-------
X: Peugeot XPS 04
X: Yamaha TZR 07
Skrevet 03 januar 2009 - 17:13
Chrismafak, den 03.01.2009 - 16:50:01, skrev:
HVA SKJER MED HELDIGGRISER? OMG JEG BOR I HÆLVETTES UNDRUMSDAL XD 
Sløveste jæveligste politi i verden gir meg bot, og folk fra hvor som helst annet sted ender opp med advarsler omg
Åssen går deeeet? XD
Sløveste jæveligste politi i verden gir meg bot, og folk fra hvor som helst annet sted ender opp med advarsler omg
Åssen går deeeet? XD
Jævla fjortis, skjerp deg. Du ba om straffen du fikk, den skulle kanskje vært værre.
- Rieju Mrx Pro | - DR49 - Yasuni Cross - Stage6 PWK26 R/T - TP coil - MK SP Clutch/Malossi springs - Vacuumboks - 15-48 -
- Honda SFX | - MK Handmade - Uplombert eksos - Original forgasser - Polini variator/6gr - MK PR clutch - Athena CDI - Athena reedventil -
Jakten på det ideele spor fortsetter...
- Honda SFX | - MK Handmade - Uplombert eksos - Original forgasser - Polini variator/6gr - MK PR clutch - Athena CDI - Athena reedventil -
Jakten på det ideele spor fortsetter...
Skrevet 03 januar 2009 - 17:34
Chrismafak: Trikset er å være så pusete som mulig..Blinke med øynene, presse frem en tåre,si at du er så lei deg og at det aldri kommer til å skje igjen, si at mamma kommer til å bli så skuffet, mens du ser veldig lei deg ut...
JA dette er nok utrolig flaut..men uansett, da tenker purken "Naaw det er jo bare en liten harmløs drittunge" Så lar han deg gå
JA dette er nok utrolig flaut..men uansett, da tenker purken "Naaw det er jo bare en liten harmløs drittunge" Så lar han deg gå
Skrevet 03 januar 2009 - 17:52
Ble utrolig nok aldri stoppa i mopedtida, dog jeg kjørte fra politiet to eller tre ganger
1 gangen fikk jeg "Turbo Henning" i hælene, en sinnsvak jævel som SKAL stoppe ALT med to hjul og motor!
Jeg skjønte jo hvor detta tok turen når jeg møtte han i uniformert bil i sentrum, lente meg bakover og bøyde skiltet og peisa på mot ungdomsskolen, Henning kom etter, men ga seg da jeg feia opp i lysløypa (barkdekt sti som blir brukt til skiløype om vinteren)
2 ganger var med nye mopeden, altså SM, jeg hadde glemt at jeg ikke hadde lys foran, moppa bråker som ett svarte h og jeg skulle ned i butikken.
Legger meg ut bak en sølvgrå Ford Mondeo, med 3 antenner på taket og sota ruter. Tenker ikke over dette, helt til den svinger inn på en busslomme og lar meg forbi, for så å legge seg rett bak meg, da gikk det opp for meg, og jeg svingte inn mot Kiwi (rundkjøring aktig i sentrum) og peiser på opp, over neste vei, med mondeoen bak meg, og mellom en container og en lastebil som losser varer til ICA, og tok stikkveier hele veien hjem. (TAKK GUD FOR VINKELEN PÅ KTM SKILTOPPHENGET!)
3 gangen var med bil, da satt Clipictrial og en kompis av han på, ble stoppe fordi di så vi kom ut fra veien ved en boligblokk. Stod der ganske lenge, men jeg spilte med og var hyggelig. Virka som de trodde jeg hadde gjemt dop på bilen for han begynte å ta oppunder bakfangeren osv... Clipic og kompisen fikk fratatt alokoholet pga de var mindreårige
4 Promille og førerkort sjekk i Vandugbakken i mysen, jeg kommer med 80ien og knekt eksos så skrur av tenninga så fort jeg ser polisen vinka meg inn! Finner frem førerkort og vognkort og blåser 0,00 på promilla
Fyrer opp og drar den ut til 6500RPM på frieksos oppover veien, poltikællen fikk rimelig store øyne da ja
1 gangen fikk jeg "Turbo Henning" i hælene, en sinnsvak jævel som SKAL stoppe ALT med to hjul og motor!
Jeg skjønte jo hvor detta tok turen når jeg møtte han i uniformert bil i sentrum, lente meg bakover og bøyde skiltet og peisa på mot ungdomsskolen, Henning kom etter, men ga seg da jeg feia opp i lysløypa (barkdekt sti som blir brukt til skiløype om vinteren)
2 ganger var med nye mopeden, altså SM, jeg hadde glemt at jeg ikke hadde lys foran, moppa bråker som ett svarte h og jeg skulle ned i butikken.
Legger meg ut bak en sølvgrå Ford Mondeo, med 3 antenner på taket og sota ruter. Tenker ikke over dette, helt til den svinger inn på en busslomme og lar meg forbi, for så å legge seg rett bak meg, da gikk det opp for meg, og jeg svingte inn mot Kiwi (rundkjøring aktig i sentrum) og peiser på opp, over neste vei, med mondeoen bak meg, og mellom en container og en lastebil som losser varer til ICA, og tok stikkveier hele veien hjem. (TAKK GUD FOR VINKELEN PÅ KTM SKILTOPPHENGET!)
3 gangen var med bil, da satt Clipictrial og en kompis av han på, ble stoppe fordi di så vi kom ut fra veien ved en boligblokk. Stod der ganske lenge, men jeg spilte med og var hyggelig. Virka som de trodde jeg hadde gjemt dop på bilen for han begynte å ta oppunder bakfangeren osv... Clipic og kompisen fikk fratatt alokoholet pga de var mindreårige
4 Promille og førerkort sjekk i Vandugbakken i mysen, jeg kommer med 80ien og knekt eksos så skrur av tenninga så fort jeg ser polisen vinka meg inn! Finner frem førerkort og vognkort og blåser 0,00 på promilla
Team LappLøs
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
kermitt, den 29.12.2009 - 19:19:46, skrev:
salmiakk + grønnsåpe + whitesprit og varmt vann fjærner lukt av selv den sureste mus! belive me, jeg har spist mye krabbe :blink:
Logg inn
Registrer
Hjelp

Tilbake til toppen
Vis garasjen
Multisitering