
Setup Sesong 2009/2010
- Motor: Rabasa EBS050 Tuned by Erling!/Hans'n for mer flow
- Sylinder:Malossi MHR Team 7T 198/145,5/144 @ 85cc Tuned by Kalleson-Tuning!
- Eksosanlegg:Yasuni R3
- Pinnbolter:Malossi MHR
- Veiv: Barikit Competition Especial 43mm
- Veivlager: SKF C4
- Spacer: Barikit Racing 1,5mm
- Forgasser: Koso PWK 32mm m/powerjet
- Innsug:Custom Made 32mm
- Reeds:MHR VL15 | Modifisert for mer flow
- Luftfilter:Stage6 Drag-Race
- Clutch: MRD Carbon
- Clutchfjærer:Malossi Hyper Racing | Shimsa m/3 skiver
- Girkasse: Org. Derbi/Rabasa m/oppgraderte lager
- Tenning:MVT Race Integral
- Tennplugghette:NGK Racing Silicone
- Tennplugg:NGK BR10EIX Iridium
- Dreving:13 - 48
- Drivstoff:Blyfri 98 Oktan
- Olje:Mobil1 Racing 2T Helsyntetisk
Resultat: 20,7 whp
Utseende/Modifikasjoner
- "Sprint/drag - look"
- Heva bak
- Lakkert helsvart
- Dual Radiator
- Pro Taper Styre
- Tomaselli Snabbgasshåndtak
Framtidsplaner
Bruke salgspengene på bil
Sikkerhet
- Hjelm, hansker og ryggskinne
- Nye bremsklosser og dekk
- Stage6 måler, temp og turteller
Takk til
- Speedoptions.no for gode priser og avtaler!
- Familie og venner for forståelse og tålmodighet!
- Hans'n for 32mm Custom Made innsug bl.a. !
- Markus Karlsson for porting av MHR Team'en
- Ride Trondheim A/S for benkinga!
Final update 26.05.10
Da ble sykkelen solgt gitt!
Blir nå fraktet nedover til Oslo området hvor en sikkert spent kjøper står og venter

Noen avsluttende bilder kommer her, beklager for mobilkamera kvalitet

Fint med brukerhåndbok som jeg laga, hehe




Da sier jeg bare takk for meg her på MP, kanskje får dere se sykkelen igjen her en dag også på forumet!
GAMLE UPDATES
Dette innlegget er endret av Erling!: 26 mai 2010 - 15:07