Mopedportalen: sykaste du har vært med på! - Mopedportalen

Gå til innhold

Velkommen til Mopedportalen

Som de fleste andre nettsamfunn må du registrere deg for å kunne poste innlegg her på forumet. Men ikke fortvil, registreringen er en enkel prosess som krever minimalt med informasjon, og du vil få tilgang til flere funksjoner på forumet. Logg inn eller registrer deg nå.

• Start nye tråder og post innlegg
  • Få tilgang til flere forum-kategorier
  • Abonner på tråder og forum for å holde deg oppdatert
  • Få din egen profil og få nye venner
  • Send personlige meldinger
  • Vis frem kjøretøyet ditt i garasjen vår
  • Chat med andre brukere i Siste Ordet
Guest Message © 2010 DevFuse

Regler

Historiene skal være sanne. Tullehistorier = Warning
  • (9 Sider) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siste »
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på dette emnet

sykaste du har vært med på! kom med innlegg :D Vurdér emne: -----

Bruker avlogget   Jee10 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Gruppe: Bruker
  • Registrert 18-august 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Suzuki Tsx Yamaha Aerox-R Pocketbike FY-A2
Haha, mange kule historier her ;)

Jeg hang etter bil med rattkjelke, kom i ein sving, og plutselig fikk ikke kjelken tak, og jeg fløy rett i bossdunkene som stod ved kanten, alle dunkene (8) ble revet ned :D
Dritfett :D

Men Birk, jeg kondolerer, men hvordan klarte han å trekke av selv med en hagle ?
Den er jo lang.

Du trenger ike svare om dette er upassende.
Pocketbike FY-A2
Suzuki Tsx
Yamaha Aerox-R

Project X
0

Bruker avlogget   sykesatan 

• MP-Småproff
  • PipPip
  • Registrert 16-august 05
  • Kjøretøy:honda rebel 98'
tryna i 60 med rebel'n en gang, var mer morsomt enn noe annet egentlig.
En uke eller 2 etter at jeg fikk lappen til bil, var jeg sjåfør for noen kompiser. Skulle kjøre de fra en plass som heter folven og ned til stryn. Møtte selvsagt en annen kompis som også var sjåfør den kvelden, og fant ut at vi skulle kappkjøre "litt" ned igjen. Gikk bra en stund, men farten ble bare større og større etterhvert. Jeg skulle kjøre forbi han, men så ikke at noen hundre meter lenger fremme var en ganske skummel sving. Tror jeg hadde 170-180 inn i svingen, og jeg bare sklei egentlig. Var kun noen få cm. fra autovernet på venstresiden, hadde det komt bil imot hadde det blitt ett kraftig smell! Litt "glad" for at jeg hadde full bil, for viss det bare hadde vært meg hadde jeg kjørt utfor.
Jeg lærte heldigvis den gangen, og har kjørt ganske rolig siden det.
5x Opel vectra a, mb 190E, Ford transit, yamaha neos
x: VW golf, Volvo 460, Ford orion, Mercedes benz w124 250D, MH furia, suzuki "tsr", Volvo 240, honda px-r, saab 900i, yamaha neo's, 3x starway, 2x honda cr, honda rebel, mb 300td, peugeot 405 (kawa edition)
0

Bruker avlogget   birk 

• MP-Småproff
  • PipPip
  • Registrert 20-juni 09
  • Kjøretøy:Derbi Senda SM 06

Vis innleggJee10, den 19.10.2009 - 16:26:51, skrev:

Haha, mange kule historier her ;)

Jeg hang etter bil med rattkjelke, kom i ein sving, og plutselig fikk ikke kjelken tak, og jeg fløy rett i bossdunkene som stod ved kanten, alle dunkene (8) ble revet ned :D
Dritfett :D

Men Birk, jeg kondolerer, men hvordan klarte han å trekke av selv med en hagle ?
Den er jo lang.

Du trenger ike svare om dette er upassende.

Det går greit,prøv selv om du har tilgang. Putt løpet i munn og strekk hånda til avtrekkeren,UTEN å lade selvfølgelig!
Derbi Senda SM X-race 06mod, Polini Corsa, Yasuni r3, Stage6 24mm PWK, Stage6 XL Double Layer, Conti innsug og reed, Mrd carbon clutch, TP trimcoil,Ridolfi Racingtermostat(45c), Hebo Fast-track cooler, lettet svinghjul, Doppler Endurance veiv,match-portet blokk og glass-blåst veivhus.
0

Bruker avlogget   Roland 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 18-september 09
  • Kjøretøy:Gilera SMT 04 & Ford Sierra (Bilcross)
Kjørte bilcross så ble jeg pressa utfor, kjørte over noen steiner og tenkte at det gikk greit.
Kom meg opp på banen og fullførte løpet med 3 punkterte dekk, når jeg var i depot å skulle sjekke bilen hadde jeg et svært hull rett under setet og det var skrapt opp litt under setet.

Flaks steinene ikke var 10cm høyere, da hadde mitt helligste røket! :rolleyes:
0

Bruker avlogget   Matssk 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 28-februar 09
  • Kjøretøy:Motorhispania Furia 03'
Masse bra her!:D
litt morsomt å lese alle historiene B) :lol:
nå lukter det skjærings!!

R.I.P The Rev <3

"2-t er den lille gutten med mentale problemer og som altid går med kniv og militær klær, altså ikke stabil, noe 2-t også er"
0

Bruker avlogget   dal-z 

• MP-Småproff
  • PipPip
  • Registrert 13-mai 08
  • Kjøretøy:Piaggio NRG
stakk av fra politi med lånt scooter :lol:
Piaggio NRG!
X: Yamaha Tzr Rossi, Rieju Mrx/ Smx, Derbi GPR

R.I.P pappa, 22.11.58 - 4.12.09
0

Bruker avlogget   Matssk 

• MP-Bruker
  • Pip

Vis innleggdal-z, den 20.10.2009 - 00:02:11, skrev:

stakk av fra politi med lånt scooter :lol:

haha, genialt! :D
:lol:

R.I.P The Rev <3

"2-t er den lille gutten med mentale problemer og som altid går med kniv og militær klær, altså ikke stabil, noe 2-t også er"
0

Bruker avlogget   Independence 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 16-juni 07
  • Kjøretøy:Opel Vectra 2.0 8v
Når jeg var liten, 6-7år kanskje, så hadde jeg en fetish om å holde fast i "armlenet" på rulletrapper, og en gang når ei rulletrapp gikk nedover gikk det galt :P
Holdt meg fast i den og mister plutselig balansen, jeg blir slengt rundt og klarer og presse foten mellom trappa og glasset/vinduet, og henger der i 10sec før en fyr plutselig ser dette og drar meg opp, så setter jeg i å hyyyl griner, da mamma som var inne på dressmann hører mitt kjente hyl og hyler "CHRIS-RUNE" tilbake, og springer ut ^^

Hadde jeg ikke klart å klemt foten min der imellom vindu's greierne så hadde jeg falt med hodet først 8-9 meter rett i betonggulvet, eller oppå et kafe bord :P
Aldri leket med en rulletrapp siden :D
Opel Vectra 91, 2.0 8v, full vectra 2000 styling.
0

Bruker avlogget   Jåomææn 

• MP-Fritids
  • Gruppe: Moderator
  • Registrert 08-november 06
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, Lada Niva, Tempo Corvette, Puch Maxi++
Jeg var ute å kjørte moped langs en stor elv (Suldalslågen), litt "crosskjøring", dette var ved siden av en stor ekre vi har. Så på vei tilbake så valgte jeg å kjøre på ekra for å prøve å få litt toppfart på TSXen. Den ekra er ganske stor og brei, og den har en liten sving som er litt uoversiktelig pga skog i kanten. Så gir jeg på, tipper jeg hadde litt over 60. Så kommer jeg rundt denne svingen helt i mine egne tanker, og der ser jeg broren min på en annen TSX i full fart rett mot meg. I full panikk svinger begge samme veien, og noen sek senere smeller det. Det neste jeg husker var at jeg lå på bakken og hadde mista pusten (føltes ut som 1 min før jeg fikk den igjen xD) og det samme gjorde lillebroren min. Når jeg fikk pusten tilbake lå jeg der så sa jeg "dette føles ut som en drøm". Det var helt sykt! Jeg var helt sikker på at jeg hadde drømt det før, og broren min følte akkuratt det samme :P Mopedene lå halveis most inni hverandre, jeg knakk armen og etterhvert kunne jeg ikke gå, måtte opperere i kneet i narkose og sitte i rullestol / gå på krykker en stund :P Broren min fikk kun hjernerystelse.

Vi var heldige, tok ikke så veldig lang tid før jeg var på beina igjen egentlig :)
Mvh. JåomæænSuzuki TSX x4 - Puch Maxi x2 - Tempo Corvette x2 - Lada Niva 1600 '86 - Yamaha DT 125 RE '04
- Aktive prosjekt: Suzuki TSX Carbon Edt. - MK PR Comp. Thrower eksos til TSX/RMX selges
- Mopedportalens Retningslinjer -
Mopedportalen er ikke et forum, det er en livsstil :)
0

Bruker avlogget   gibson91 

• MP-Fritids
  • PipPipPipPip
  • Registrert 04-juli 06
  • Kjøretøy:2002 aprilia rs cruise edition
Trynt på trøsykkel i 50kmh :P
Gikk fra fin asfalt til 20cm asfaltkant ned til GROVE steiner på størrelse med en knyttneve :P
Flaksa rett over styret med en gang jeg traff kanten, og sklei på ansiktet og hendene laangt fremover på steinene (brystkassa og nedover var ikke anni bakken i det hele tatt) så når jeg kom til meg selv så jeg sykkelen lå to meter foran meg, så den hadde flaksa over meg i stupet :P
Helt sykt når man stuper fremover i såpass fart, føles ut som om det tar flere minutter før man treffer bakken!
Fikk sånn høvelige skader i hele trynet og på begge hendene :P
Dette var når jeg var 14 altså for 4 år siden..

En annen som var litt artig på jobb her om dagen;
Sto å skulle trekke til en bærearm bak på en bmw x5 med fastnøkkel og bøyde meg fram for å se om jeg traff mutteren.
Joda, det så ut som om jeg traff bra, så dro til med det jeg var god for (er ikke en svekling akkurat, og man får bra kraft på 21mm fastnøkkel!) og smorte fastnøkkelen RETT i nesen min :P Ble faen meg svimmel sia det var så kraftig "slag" Da var det rett å hente papir og ta seg en 5 minutt :)
BMW 520 E34 1993 modell ELSK edition!
x: Aprilia rs 2002 modell svartblank <3
x: Mh furia 2001 hebo KJAPP edition, Aprilia rsf50cc 2002 Rieju mrx 2002<'3
0

Bruker avlogget   Matssk 

• MP-Bruker
  • Pip
masse bra her :D
Bare fortsett med gode innlegg :D

R.I.P The Rev <3

0

Bruker avlogget   Strandern 

• MP-Småproff
  • PipPip
  • Registrert 05-november 08
  • Kjøretøy:Yamaha DT 125 X 2005, DBS Bambo, Viking Cyclon 754
3 syke opplevelser.

Vannski etter speedbåt på Engersjøen, uten ski :P Idioten bråsvinge så jeg ble sittende fast i et jævla nett XD
Kjørt på sætra med XT600 :P og da ble jeg stoppa av lensmann i uniform... fy fan, han bare lurte på om det var 660 eller 600. Brydde seg lite, siden jeg bare kjørte der det ikke var vei og sånn. Hadde akkurat fått ferie han, heldiggrisen.
Den kanskje værste opplevelsen jeg har hatt: Ute på harejakt om vinteren, småjogger og skal over en haug, da detter jeg og mister hagla, samtidg som jeg sklir ned. Da jeg får orientert med ligger hagla pressa mot tinninga, og i en busk, og da var det drit mye kvister som lå rundt avtrekkeren. Litt lenger og den hadde trekt av... <_<
Får ikke lov til å ha en signatur fordi jeg kjører lettsykkel :(
0

Bruker avlogget   steffenb 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 20-februar 09
  • Kjøretøy:Furia, tsx, aerox.
tatt bilen til mormi klarte 150 på sletta masse sladding i rudkjøringa men hjalp lite med forhjulsdrift :P
Hebo Manston Revolution - AM6. Metrakit MRD Carbon Clutch - AM6. NGK - Silicone Racing - Tennpluggwire. TopPerformance - VForce Reed - AM6. Variabelt Innsug - Minarelli Am6 - 18 - 24mm. DellOrto - PHBL 24mm Moto. Hebo Racing Veiv - AM6. malossi filter. Yasuni R3.. Vakumboks.
0

Bruker avlogget   O.M 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 27-februar 09
  • Kjøretøy:Aprilia RX & Rieju smx pro
Busta en kar i å runke på BUSSEN på fredag :lol2:
I tillegg så var bussen nesten helt full og han satt midt i ca.
Jeg merket at han satt å glodde ganske mye på en kar som satt foran meg, men tenkte ikke noe særlig over det.
Så plutselig blir han veldig urolig, ser nesten ut som han skal fly i taket. :P
Og da ser jeg at høyre hånda beveger seg radig fram og tilbake, og ser deler av hans ubeskrivelige mellom fingrene :wavecry:

Det er det sykeste jeg har opplevd! :o
Rieju SMX Pro - MHR HC,Hebo Performance,Yasuni R2,Polini evo reed,Dellorto 24mm,Tp Clutch
Aprilia RX - Mk2, org syl, 12mm gasser
0

Bruker avlogget   Robin_1379 

• MP-Småproff
  • PipPip
  • Registrert 03-november 07
  • Kjøretøy:BMW 520i e39 96 MH Furia Max 06 x:Aprilia RS50
digg :wub:
sykeste jeg har opplevd
aller sykeste ac/dc konserten på valle hovin

også når pappa dro meg på wakeboard og etter hvert syns han jeg hadde stått litt for lenge så han begynte og kjøre litt sikk sakk og gassa på, så ende opp med at jeg mista litt kontrol og kom på utsia kjølebølgen på høyre side også skjærte rett inn igjen og ut på andre sia som jeg traff et par bølger og fløy 2-3m og landa rett på ryggen, var ganske langt på utsia kjølevannet, båten hadde litt over 40 knot når jeg tryna og så hadde nok iallefall 50 knot når jeg traff vannet, spratt 2-3 ganger bortover på vann flata
og til dere som ikke vet hvor mye knot er ca er en knot ca 1,8 km/t så tryna da i 90 km/t +

Vis innleggbbrann TZR, den 16.11.2009 - 14:22:39, skrev:

Selvfølgelig vet jeg at gasser og patanegra gir 28hk :P

MH Furia max blå
Silynder: Hebo Manston Patanegra, Eksos: Mk Pro Race thrower, Tenning: MVT Millenium svinghjul og spole med ducati coil NGK b10evx plugg, Veiv: Doppler Endurance, Clutch: Mk Mrd, Gasser: Dellorto VHST 26mm med Stage6 double layer xl filter, Reed: Kundo(fordi v-force'n gikk) Drev: 13-45
pm meg om du har noe fett til Bmw 520 e39 96 mod du vil selge/bytte
0

Bruker avlogget   Larzr91 

• MP-Fritids
  • PipPipPipPip
  • Registrert 15-juni 07
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Mt5 & Mt8
At jeg var på stranda i phuket (thailand) når tsunamien kom, er vel lett det sykeste jeg har opplevd!!

edit; jeg så ett par stk som døde der ja :(

Dette innlegget er endret av Larzr91: 25 oktober 2009 - 00:41

0

Bruker avlogget   TSM 

• MP-Elitebruker
  • PipPipPip
  • Registrert 28-juni 07
  • Kjøretøy:<Aprilia MX 50 2005 mod> <Toyota corolla 87>

Vis innleggsteffenb, den 25.10.2009 - 01:11:02, skrev:

tatt bilen til mormi klarte 150 på sletta masse sladding i rudkjøringa men hjalp lite med forhjulsdrift :P

bilen du sklei litt utri grøfta med dette , og greide og miste eksosanlegget etter ei stund på? :lol2:

STIANBABY, den 19.09.2007 - 16:35, skrev:

finnes jo ikke bedre en skruf orginal portion, tørke leppa helt tørr, sette seg i badekaret med radioen, skru av alt lys så det blir helt mørkt, og ta seg en god vellfortjent runk etter en lang dag på skolebenkenog nei: jeg kødder ikke!

beklager 4life måtte ha denne med :P

4life, den 19.05.2009 - 19:26:20, skrev:

Veldig in touch med min feminine side skjønner du ;)
0

Bruker avlogget   steffenb 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 20-februar 09
  • Kjøretøy:Furia, tsx, aerox.

Vis innleggTSM, den 25.10.2009 - 01:43:05, skrev:

bilen du sklei litt utri grøfta med dette , og greide og miste eksosanlegget etter ei stund på? :lol2:

sklei faktiskt ikke ;) sladda ut. eksosen gikk av ja men er fikset for hmmhmm 4 mnd siden ;)

sykeste ditt var vell når du ble stoppet for promille kontroll... :unsure:
Hebo Manston Revolution - AM6. Metrakit MRD Carbon Clutch - AM6. NGK - Silicone Racing - Tennpluggwire. TopPerformance - VForce Reed - AM6. Variabelt Innsug - Minarelli Am6 - 18 - 24mm. DellOrto - PHBL 24mm Moto. Hebo Racing Veiv - AM6. malossi filter. Yasuni R3.. Vakumboks.
0

Bruker avlogget   TSM 

• MP-Elitebruker
  • PipPipPip
  • Registrert 28-juni 07
  • Kjøretøy:<Aprilia MX 50 2005 mod> <Toyota corolla 87>

Vis innleggsteffenb, den 25.10.2009 - 01:58:25, skrev:

sklei faktiskt ikke ;) sladda ut. eksosen gikk av ja men er fikset for hmmhmm 4 mnd siden ;)

sykeste ditt var vell når du ble stoppet for promille kontroll... :unsure:

e nå ikke så sykt å bli stop i promille kontroll ,dei stopte alle tinga som kjørte ned til kaien....

STIANBABY, den 19.09.2007 - 16:35, skrev:

finnes jo ikke bedre en skruf orginal portion, tørke leppa helt tørr, sette seg i badekaret med radioen, skru av alt lys så det blir helt mørkt, og ta seg en god vellfortjent runk etter en lang dag på skolebenkenog nei: jeg kødder ikke!

beklager 4life måtte ha denne med :P

4life, den 19.05.2009 - 19:26:20, skrev:

Veldig in touch med min feminine side skjønner du ;)
0

Bruker avlogget   thomas tveiten 

• MP-Bruker
  • Pip
  • Registrert 11-september 09
  • Kjøretøy:ski-doo summit motorhispania ryz, furia
blei stoppa i fartskontroll som 14åring på uregistrert 125 i 110km med HØG promilie endte opp med at eg spydde på politimannen :P
osen razing
0

Del dette emnet:

• (9 Sider) +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siste »
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på dette emnet

1 bruker(e) leser dette emnet