Hei!
Tenkte jeg kunne lage n samla garasjetråd om alle bilene og andre prosjekter vi holder på med i LBR.
Foreløpig legger jeg kun ut mine egne prosjekter, men det kommer nok mer etterhvert!
Langtidsprosjektet - 740 Turbo Intercooler

Bilen er en orginal 1986 modell 740 Turbo Intercooler.
Denne var desverre så rusten, at jeg bestemte meg for å sette den bort, inntil jeg fikk litt bedre råd, tid, og kunnskap.
Banebilprosjektet - 740 Turbo Intercooler

Dette er også en 1986 740 Turbo Intercooler, men denne er det en Chevy 350 V8 under panseret.
Kjøpte bilen med motor og gir ferdig montert, av en kammerat, men så kom jeg over et svenskt karosseri, som hadde ferdig sveisa bur, så det ble det istedet.
Foreløpig har jeg fått ferdig forstillinga med polyurethan foringer overalt, nye endeledd, ytre og indre i tannstang, Bilstein Sprint dempere, Lesjöfors fjører, slissa skiver med Ferrodo klosser, og selvfølgelig nye hjullager og bærekuler. Klinte til med justerbart reaksjonsstag i samme slengen.

Bruksbilprosjektet - 244 DL

Dette er da en ganske sliten, typisk råneharry 244 DL med B21a motor, kappsenk/uten fjører og sveisa diff.
Holder på å bygge B230AT motor til den, men skal sette på orginale dempere og fjører, og orginal diff i første omgang.
Bilen skal godkjennes med motoren.
Oppdateringer kommer fortløpende.
Dette innlegget er endret av Christian: 25 april 2010 - 23:25

Emne stengt!