Har dere hyret en av off topic gudene til og bli moderator
Men grett da, skal ikke være negativ bra at noe skjer ihvertfall
Endelig en som har sett det! Tror moderatorene må åpne øynene å være mer inne på MP, og ikke minst se på andre ting enn bare rapporteringer
Derfor vi har en prøveperiode
Er nå vi virkelig ser om de har lyst å anstrenge seg for å gjøre forumet ryddigst og best mulig.
Du kan heller ikke gjøre så mye som moderator. Du kan ikke endre selve forumet. Bare slette, stenge, flytte, prioritere poster osv, og dele ut warn.
Det at jeg kan endre blant annet innstillingene på forumet og brukerene er fordi jeg har administrator-rettigheter, men har moderator som gruppe. En ulv i fåreklær 
Akkurat nå er jeg den yngste i crewet, og den eneste som er under 18 år. (Jeg er 16)
Som sagt, dette er bare en prøveperiode, ingen er sikret å bli moderator selv om de er prøve-moderator nå

La oss se hvordan de gjør det, ikke døm folk før de har fått prøve å vise hva de kan

Men dere har lov å være skeptiske, det er ingen som hindrer dere i å være. Men vennligst ikke begynn med uthenging, det løser absolutt ingenting

Endelig en som har sett det! Tror moderatorene må åpne øynene å være mer inne på MP, og ikke minst se på andre ting enn bare rapporteringer
Men hjelper ikke å velge en aktiv bruker med god kunnskap når han/hun ikke gidder å ta seg av moderatorarbeid (i form av rapportering). Når en bruker rapporterer ett innlegg viser han/hun interesse for å gjøre forumet ryddigere og bedre.
Hva er vitsen med en moderator som ikke gjør moderator-arbeid?