Modell: 1987 toyota camry
Nåværende kmstand: litt over 300 000 KM
Interiør: blått stoff og blå plastikk
Førstegangs reg.i Norge: 1987
Kommende mods: prøve å hente litt mer effekt utav den, fjerne det lille som er av rust, få på noen større felger, hive over anlegget i den, få tak i elektriske ruter og sentrallås, prøve å få tak i digitalt instrument ( http://memimage.card...50006_large.jpg ) sote rutene og få åpentfilter så jeg får litt sugelyd

Motor: 2 liter 3S-FE med 130hk eneste året uten katalysator og EGR som er et stort pluss

0-100 : har ikke testa enda, må vente til sommern

Toppfart: har ikke testa, men toppfarten med campingvogn er 140

Annet: genial bil som jeg ikke kan fatte å forstå ligger så langt ned i pris, genial motor som bruker 0,6 på mila og går stygg godt for å være en "stor" familie bil, genialt interiør med alt du trenger, småfin å se på, god å kjøre, går lenge, har hørt at de som regel ikke begynner å bli slitne før etter 600 000km med mindre rusta tar dem. denne bilen har onkeln min hatt siden jeg var liten og jeg har veldig gode minner fra den og det er hovedgrunnen til at jeg kjøpte den, hvis jeg ikke hadde kjøpt den hadde den blitt solgt som bilcross pga av onkeln min ikke er serlig flink til å selge unna biler med mindre noen kommer på døra og sier de vil kjøpe de

dette er desidert den beste bilen jeg har hatt til nå og jeg tror jeg kommer til å ha den som bruksbil en god stund fremover, så kan jeg sette amazon still og fikse opp den uten å bli billaus
kommer bedre bilder etterhvert, tar den ikke ut av garasjen før i morgen