Gå til innhold

Bilde

Velkommen

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
63 innlegg i dette emnet

#21 sjokolate

sjokolate

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 992 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:se siggen

Skrevet 13 april 2010 - 15:34

Liker veldig godt slik dere har gjort det med siste ordet og statusoppdateringer osv :) Er jo nesten FaceBook :D

Men hadde klart meg uten alt det der, så lenge jeg bare hadde hatt mine innlegg. Hva er et forum uten det ? :o

Edit: Hvor i huleste er meldingene mine ? :o

Dette innlegget er endret av sjokolate: 13 april 2010 - 15:45

In the army

[x]1993 E36 coupe ///
[x] Gilera SMT - Maxima - Metrakit SP effektanlegg - Doppler Endurance - VHST26@150 - Hebo Maxi filter - MHR VL15 - MKcdi - MRD clutch - 15/48

#22 DevilsTower

DevilsTower

Mr Missed :'(

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 4 234 Innlegg:
  • Kjøretøy:'09 BMW 125i cab

Skrevet 13 april 2010 - 15:54

My man Alex! 110% enig!
Og ikke kom med det at jeg må bli vandt til det! Satt til i 2tia i natt, og har prøvd i 2 timer til nå. Og det er da bare rot!
Finner jo ikke frem noen plass, og så mange tungvindte løsninger!

Jeg skrev i 12tia i går, att jeg hadde trua på dette. Beklager det innlegget. Må si jeg blir mer å mer skuffa!

Å så jæævlig tregt det er!  :blink:

Fint du alltid er så positiv til alt vi gjør! :) Om alt er så dårlig, hvorfor har du ikke da stukket herfra for lenge siden?

[size=1]Mvh Espen - forumdrift[/size]

[size=1]-[/size]

[size=1](X)Derbi Senda R[/size]

[size=1]Følg oss på Facebook![/size]

#23 Selbu

Selbu

Årets bruker 2009

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 779 Innlegg:
  • Kjøretøy:Suzuki RmX 50

Skrevet 13 april 2010 - 16:03

Fint du alltid er så positiv til alt vi gjør! :) Om alt er så dårlig, hvorfor har du ikke da stukket herfra for lenge siden?

Vist du følger med så prøvde jeg å være positiv i går. Har ikke sakt att alt er så dårlig, jeg skriver att JEG ikke finner frem noen plass og at JEG synes det er mange tungvindte løsninger som JEG synes var bedre med den gammle "skinet". Selv om jeg er både psykisk og fysisk tilbakestående så bør du skjønne att det var ett forsjøk på å komme med konstruktiv kritikk. Noe som tilsynelatende du ikke takkler. :)
Mvh. Tommy[size="2"]
Where's the old MP??[/size]

#24 adivass

adivass

Mr. Wub

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 702 Innlegg:

Skrevet 13 april 2010 - 16:51

Er lov å komme med konkrete eksempler på hvilke endringer man ser for seg, ikke bare utsagn om "jeg vil ha det slik det var før".
Ellers er jeg rimelig fornøyd, må si at jeg også sliter litt med å finne frem og å orientere meg, men det er da bare en vanesak.
Flott jobba, har lengta etter IP.B.3 !

BMW E28 525i '84 | Mercedes S210 220cdi '01
Gilera 50TS '82 | Ducati M600 '95

[x]Baotian BT50QT-11 '06 | Suzuki RMX '01 | Opel Vectra '97 | Opel Vectra '96 | PGO T-REX '01

GMC Vandura 3500 '90 | BMW E36 318i '92 | BMW E36 318i '94 | BMW E39 520iA '98

Audi A6 2.5tdi Avant '97 | Suzuki FZ | Opel Astra Caravan '01 | BMW E39 523ia '98 | Peugeot 406 '97

#25 Selbu

Selbu

Årets bruker 2009

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 779 Innlegg:

Skrevet 13 april 2010 - 17:35

Er lov å komme med konkrete eksempler på hvilke endringer man ser for seg, ikke bare utsagn om "jeg vil ha det slik det var før".

Mine Innlegg mangler (?) noe som gjør det vanskelig å følge opp svar.
Finner ikke Innboksen til PM
Tungvindt måte å komme seg inn til kommentarene på "Nyhetene"
Etter noen timer fant jeg ut hvordan jeg bytta til norsk.
Lastest Discussions ser jeg som mer viktig enn Online Users, ergo mener jeg att de burde ha bytta plass.
Tregere enn før
Selve forumet prøver å rømme neddover siden og ut under pcen når jeg trykker "Forumet"

Det er alle konkrete eksempler jeg kommer på i farten uten å lete igjennom forumet.
Nå virker jeg som en sur idiot :)

Edit: Nå fant jeg innboksen! Jeg fant også ut att endre virker når den selv vil :)
Er den "status" greia på høyre side tatt bort?

Dette innlegget er endret av Selbu: 13 april 2010 - 17:59

Mvh. Tommy[size="2"]

#26 Polten

Polten

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 592 Innlegg:
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr '03

Skrevet 13 april 2010 - 18:05

Autopager funker ikke på IPB 3 virker det som. Skal det fungere med det Firefox Addon'et, eller støtter ikke IPB3 Autopager applikasjonen liksom?
Bare en bagatell, men lurer litt :)
Don't give me that New York bullshit.

#27 - HSR -

- HSR -

Årets Bruker 2010, Årets Frekkeste 2011/2012

• Supermod
  • 11 039 Innlegg:
  • Yrke:Boredekksarbeider
  • Kjøretøy:R1100GS, 2 x Virago 750 caferacers, Daelim S2 125

Skrevet 13 april 2010 - 18:36

skjer med at folk klager da, var litt uoversiktlig på noen steder og mine innlegg mangler, men ellers ser det bra ut osv. Folk må bare bli vandt til det, har sett MYE mer uoversiktlige forum en dette, så slutt å syte sånn.

Den nye shoutboxen var forresten genial! :)

Likte nye mp, stå på! :)
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid

#28 suzuki er 50

suzuki er 50

MP-Senior

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 559 Innlegg:
  • Kjøretøy:ts50er x-1 tsx fz to stk volvo v70

Skrevet 13 april 2010 - 18:56

mp tilbake jo ^_^ dette var uvant og bruke!blir vei ei vane etterhvert håper jeg B)

#29 tsxsuzuki

tsxsuzuki

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 928 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi dxr 250 + bil selvsagt

Skrevet 13 april 2010 - 19:15

meldingene finner du oppe til venstre :) den pilen som peker nedover like etter der det står logget inn som ------- . og så går dere inn på private samtaler :)
Bil det går i nå :)

#30 Martin

Martin

Retired

• Sysadmin
  • 5 336 Innlegg:

Skrevet 13 april 2010 - 19:47

Dere som sier at dere vil ha det slik det var før, kan la være å si noe. Jeg har vært med på et par radikale oppdateringer gjennom tidene, og resultatet er alltid det samme; Noen er utrolig missfornøyd de første ukene, men venner seg til det, og andre er meget positiv til utviklingen. Dette er ikke hverken et typisk MP- eller forum-fenomen, det er bare slik det er. Vi mennesker er sjeldent åpne (eller glade) for forandringer, og vil aller helst ha ting slik de var i går.
Retired

#31 Selbu

Selbu

Årets bruker 2009

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 779 Innlegg:

Skrevet 13 april 2010 - 19:59

meldingene finner du oppe til venstre :) den pilen som peker nedover like etter der det står logget inn som ------- . og så går dere inn på private samtaler :)

Aha, takk for hjelpa :) Bra noen her inne fremdeles er imøtekommende og hyggelig :)
Mvh. Tommy[size="2"]

#32 adivass

adivass

Mr. Wub

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 702 Innlegg:

Skrevet 13 april 2010 - 20:54

Ser at det ikke lenger står bosted i venstremargen lenger, er dette mulig å få tilbake?

BMW E28 525i '84 | Mercedes S210 220cdi '01
Gilera 50TS '82 | Ducati M600 '95

[x]Baotian BT50QT-11 '06 | Suzuki RMX '01 | Opel Vectra '97 | Opel Vectra '96 | PGO T-REX '01

GMC Vandura 3500 '90 | BMW E36 318i '92 | BMW E36 318i '94 | BMW E39 520iA '98

Audi A6 2.5tdi Avant '97 | Suzuki FZ | Opel Astra Caravan '01 | BMW E39 523ia '98 | Peugeot 406 '97

#33 KNALLERT'N

KNALLERT'N

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 837 Innlegg:
  • Kjøretøy:Rieju MRX Pro 2008

Skrevet 13 april 2010 - 23:37

hvor ble d av tilfeldig kjøretøy bildet?
Pensjonert mopedportal-bruker

#34 alex_89_p

alex_89_p

Mr. Grumpy

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 6 404 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Moren din :D

Skrevet 14 april 2010 - 07:11

Gamle skinnet? Nja. Kanskje. Er noen frivillige som har laget skinnene som var til forrige versjon kompatible med denne, men de er enda i Beta-fasen.

Tråder/fora skal vises som leste/uleste, om du har problemer med det, si ifra. Jeg har brukt denne versjonen av forumet i godt og vel ett år, og har enda ikke hatt noen problemer med det.

Og "Mine Innlegg" dukker plutselig opp.

Sist dere gjorde oppdatering så var det gamle skinnet fortsatt mulig å bruke.
O: VW Passat 1.9tdi highline stv. -02
O: KTM 125SX -04
X: Audi A3 1.8t Ambition -00, Honda Prelude 2.0i-16v 4WS -91, Nissan Sunny 1.6sr -94, Honda Prelude 2.0i-16v 4WS -90

#35 Martin

Martin

Retired

• Sysadmin
  • 5 336 Innlegg:

Skrevet 14 april 2010 - 10:30

Sist dere gjorde oppdatering så var det gamle skinnet fortsatt mulig å bruke.

Det er mye mulig, men nå er de gamle skinnene mulig å bruke her også.
Retired

#36 tsxsuzuki

tsxsuzuki

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 928 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi dxr 250 + bil selvsagt

Skrevet 14 april 2010 - 11:04

Aha, takk for hjelpa :) Bra noen her inne fremdeles er imøtekommende og hyggelig :)

:)
Bil det går i nå :)

#37 alex_89_p

alex_89_p

Mr. Grumpy

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 6 404 Innlegg:
  • Kjøretøy:Moren din :D

Skrevet 14 april 2010 - 12:38

Det er mye mulig, men nå er de gamle skinnene mulig å bruke her også.

Nå liker jeg den nye oppdateringen MYE bedre!

Med alt det nye, og det gamle skinnet. Awesomeness.. :D
O: VW Passat 1.9tdi highline stv. -02
O: KTM 125SX -04
X: Audi A3 1.8t Ambition -00, Honda Prelude 2.0i-16v 4WS -91, Nissan Sunny 1.6sr -94, Honda Prelude 2.0i-16v 4WS -90

#38 Espen.

Espen.

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 402 Innlegg:
  • Kjønn:Hemmelig

Skrevet 14 april 2010 - 16:21

Vist du følger med så prøvde jeg å være positiv i går. Har ikke sakt att alt er så dårlig, jeg skriver att JEG ikke finner frem noen plass og at JEG synes det er mange tungvindte løsninger som JEG synes var bedre med den gammle "skinet". Selv om jeg er både psykisk og fysisk tilbakestående så bør du skjønne att det var ett forsjøk på å komme med konstruktiv kritikk. Noe som tilsynelatende du ikke takkler. Postet bilde

tommyyyyy Postet bilde

Jeg liker faktisk nye layouten veldig godt. Pleier å hate på layout-oppdateringer på forumer, men denne var fin Postet bilde Det som hadde gjort prikken over i'en enda større for min del hadde vært hvis den "linjen" med home, forums, members osv. hadde vært fryst, slik at den ikke blir scrollet vekk liksom.

NAIZ jobb crewboyz

Postet bilde

Dette innlegget er endret av Espen.: 14 april 2010 - 16:23

Fabbrica Italiana Automobili Torino - Fiat.

#39 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 14 april 2010 - 16:49

Etter et par dagers bruk er jeg enda ikke komfortabel med noen ting. Det kan godt være at tingene ER i forumet,men jeg har store problemer med og finne det:

-Fullversjon av innleggs editoren: Mangler alle tag boksene for f.eks bilder,youtube,formatering av skrift strls,farge osv.
-Mine innlegg (Vet det kommer)
-Søkefunksjon??????
-Får ikke shouta noe i shoutboxen. Skjer ingenting her når jeg trykker på noen av knappene
-Er reputation systemet tilbake? For er reputation bar i profilen min??
-Synes at innleggs vinduene er større en før,stemmer dette? Har en føelse av at alt trenger mer plass liksom. Ikke så enkelt og greit slik det var før.
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#40 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
  • Yrke:Avdelingsleder
  • Kjøretøy:BMW G05 45e, KTM 640 LC4
Garage Garasje

Skrevet 14 april 2010 - 17:00

tommyyyyy Postet bilde

Jeg liker faktisk nye layouten veldig godt. Pleier å hate på layout-oppdateringer på forumer, men denne var fin Postet bilde Det som hadde gjort prikken over i'en enda større for min del hadde vært hvis den "linjen" med home, forums, members osv. hadde vært fryst, slik at den ikke blir scrollet vekk liksom.

NAIZ jobb crewboyz

Fult mulig å lage en navigasjonslinje som følger nettleseren, ikke nettsiden. (Som bunnlinjen på facebook f.eks) ;)

Etter et par dagers bruk er jeg enda ikke komfortabel med noen ting. Det kan godt være at tingene ER i forumet,men jeg har store problemer med og finne det:

-Fullversjon av innleggs editoren: Mangler alle tag boksene for f.eks bilder,youtube,formatering av skrift strls,farge osv. Hvilken nettleser bruker du? Funker fint her :wacko:
-Mine innlegg (Vet det kommer) Kommer snart, vi driver å tester funksjonen atm :)
-Søkefunksjon?????? Google søkefunksjonen du tenker på? Den kan vi få tilbake om dere vil det ;)
-Får ikke shouta noe i shoutboxen. Skjer ingenting her når jeg trykker på noen av knappene Igjen; hvilken nettleser? 
-Er reputation systemet tilbake? For er reputation bar i profilen min?? Ja, du gir + og - poeng på innleggene ;) Missbruk fører til fjerning av funksjonen! Dere er advart! 
-Synes at innleggs vinduene er større en før,stemmer dette? Har en føelse av at alt trenger mer plass liksom. Ikke så enkelt og greit slik det var før. Sikkert, men det er ikke noe vi har gjort. Vi kan selvfølgelig endre slikt, men er det noe vits? Begrunnelse, hvorfor gjøre det mindre?

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

If it ain't broken, don't fix it!

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere