Du må ha 10 innlegg på forumet før du kan ta i bruk Siste Ordetkan ikke poste jeg

Skrevet 30 mai 2012 - 18:42
Du må ha 10 innlegg på forumet før du kan ta i bruk Siste Ordetkan ikke poste jeg
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
Skrevet 12 desember 2012 - 22:52
Nå er Siste Ordet oppgradert! Har også lagt til lyd-varsel ved nye innlegg
Edit: Skuffende oppgradering gitt, de har klart å legge til en lyd (som høres helt jævlig ut) men samtidig ødelagt selve chatte-funksjonen Får ta en titt på det imorgen.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 13 desember 2012 - 13:46
Nå er vertfall chatten rett vei igjen
Noen som har forslag til en liten lyd som kan spilles av når noen poster et innlegg i Siste Ordet?
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 13 desember 2012 - 15:59
Nå er vertfall chatten rett vei igjen
Noen som har forslag til en liten lyd som kan spilles av når noen poster et innlegg i Siste Ordet?
klikkelyd?
Skrevet 13 desember 2012 - 21:35
Er det slik at når man blir ''inaktiv'' i chatten, så får man ikke lengre lydvarsler?
Om det er saken, kan du ikke fjerne inaktiv funksjonen? Er greit å kunne ha den åpen og høre når det kommer evt folk
Retired
Skrevet 14 desember 2012 - 11:14
Er det slik at når man blir ''inaktiv'' i chatten, så får man ikke lengre lydvarsler?Om det er saken, kan du ikke fjerne inaktiv funksjonen? Er greit å kunne ha den åpen og høre når det kommer evt folk
Ja, dessverre.
Meningen med inaktiv funksjonen er å unngå unødvendige spørringer til server. (Sjekker om det har har blitt postet nye innlegg ved faste intervall)
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 07 februar 2013 - 22:46
Må si interessen for Siste ordet har økt betydelig når det kom ei jente som er aktiv der
Positivt det selvfølgelig!
Retired
Skrevet 07 februar 2013 - 23:08
Må si interessen for Siste ordet har økt betydelig når det kom ei jente som er aktiv der
Positivt det selvfølgelig!
haha, ikke måte på heller :lol2: viser på en måte hvor mange som er inne å ser, men ikke gjør noe "til vanlig" men hender faktisk det er liv der selv om Nathalie ikke er på da
1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
Skrevet 07 mars 2013 - 13:46
Er det interesse for å fortsatt ha denne chatten? Eller skal vi legge det dødt og fjerne den for godt?
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 07 mars 2013 - 14:11
Synes den kan være jeg Blir brukt litt, og er gøy i kikke innom av og til! har blitt kjent med mange på den chat'en ja
Retired
Skrevet 21 april 2013 - 21:18
Det har blitt advart om før, og nå har jeg gitt ut warn på det.
Linker til upassende sider er ikke lov og spesielt ikke når de blir ''skjult'' som en Mc-Deler link.
Reglene gjelder for Siste Ordet som de gjør for resten av forumet.
Takk til dere som rapporterer dette og husk å legge med et tidspunkt for at vi skal hindre det
Retired
Skrevet 21 april 2013 - 23:20
Hvordan skru av lyden som kommer med nye innlegg? Sikkert blitt spurt om før.
: Tomt for dasspapir.... goodbye, fine ullsokker
Skrevet 22 april 2013 - 05:11
Rett under editoren i chatten: "Mine innstillinger" -> "Slå av lyd ved nye innlegg?"
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 22 april 2013 - 05:55
Hva er "Global chat" på de innstillingene for noe? just curious
Dette innlegget er endret av NiTu: 22 april 2013 - 05:55
Skrevet 22 april 2013 - 06:23
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)