K-E, den 07 august 2010 - 15:16 , skrev:
IP-ban vil si at vi utestenger hele nettverket ditt
Mener du den meldingen om at du ikke kan poste før etter x antall sekunder? Den grensen var på 10 sekund før, men etter ønske fra brukerne ble den stilt ned til 5 sekund

Etter det jeg har sett har det fungert helt fint med en så lav grense. Du er faktisk den første som har blitt utestengt fra siste ordet grunnet spam.
Hele nettverket?? på megaupload så kan du kun laste ned 1 fil pr dag uten å betale, viss du laster ned mer uten å fornye ip adressen så kommer du til ei side der du kan betale. men viss du fornyer ip adressen så kan du laste ned enda en, før du må fornye igjen... har dere en annen måte å spore nettverket på en megaupload??? det går jo an å gjøre det i inprivate/inkognito viss du gjør det og fornyer ip-adressen, kan der fortsatt vite at det er den samme dataen??
uansett så kommer ikke jeg til å lage ny bruker, bare lurte hvordan dere gjør det.

sry at jeg er litt vrang. bare slett de postene jeg har lagt ut her viss du synes de er dumme, jeg vil jo ikke lage en guide til å kresje MP!!!!!