Noen av spørsmålene er de samme, de har jeg inkludert for å se om det har vært en positiv eller negativ endring siden sist

Post gjerne ett utfyllende innlegg etter at dere har stemt

Skrevet 07 august 2010 - 22:35
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
Skrevet 07 august 2010 - 22:51
For litt over et halvt år siden hadde vi en brukerundersøkelse med god respons. Nå tenkte jeg det var på tide med en ny
Noen av spørsmålene er de samme, de har jeg inkludert for å se om det har vært en positiv eller negativ endring siden sist
Post gjerne ett utfyllende innlegg etter at dere har stemt
Vero<3
Skrevet 07 august 2010 - 23:12
X: e46 330d, golf mk1 1.6D, e39 540i ,e46 328i, e92 325D, e39 530D, e90 320i
Skrevet 08 august 2010 - 00:13
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 08 august 2010 - 02:08
Skrevet 08 august 2010 - 02:51
Skrevet 08 august 2010 - 11:56
Skrevet 08 august 2010 - 22:56
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 09 august 2010 - 14:03
Skrevet 09 august 2010 - 23:02
Selv har jeg lyst på en helt annen oppbygging av kjøp og salg... Syns det er litt tungvint slik det er nå.Liker det meste her inne,men som tidligere nevnt er det for dårlig indeksering på kjøp/salg-delen.Man må få tilbake funksjonen som gjør at man må legge inn hvor objektet/delene befinner seg.
Nå er det latterlig dårlig,er klar over at folk flest sender deler i posten,men mange med meg foretrekker å handle deler i nærområdet
Bruker stort sett kun kjøp/salg funksjonen her på forumet,så uten en fungerende løsning der er forumet ubrukelig for meg
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 09 august 2010 - 23:09
Skrevet 09 august 2010 - 23:47
Skrevet 11 august 2010 - 23:05
Skrevet 14 august 2010 - 00:16
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 14 august 2010 - 23:07
Skrevet 14 august 2010 - 23:13
Dette innlegget er endret av Håskjold: 14 august 2010 - 23:13
Skrevet 14 august 2010 - 23:52
Ble egentlig fort vandt til det nye skinnet,Eneste som plager meg er att når man går inn på profilen til folk,Så fungerer ikke " Emner","Innlegg" osv. (Med meg ivertfall)
Skrevet 15 august 2010 - 00:08
Hva mener du med at det ikke fungerer? At du ikke kommer inn på de seksjonene eller at der ikke viser noe? Husk at de seksjonene søker etter innlegg/emner brukeren har laget innen en tidsramme på x antall dager (60 dager tror jeg). Om brukeren ikke har postet et innlegg eller et emne i den tidsrammen vil der altså ikke vise noeBle egentlig fort vandt til det nye skinnet,Eneste som plager meg er att når man går inn på profilen til folk,Så fungerer ikke " Emner","Innlegg" osv. (Med meg ivertfall)
Fungerer ikke noen av seksjonene på profilen? Slikt må rapporteres, det funker nemlig fint hos meg. Hvordan kan jeg fikse noe jeg ikke vet ikke fungerer?Ikke noe av det der fungerer på min egen profil eller noen andre, litt dårlig.
![]()
......
"Det er akkurat samme greiene på meg og asså" - hentet fra Slipp Jimmy Fri
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 15 august 2010 - 00:29
Hva mener du med at det ikke fungerer? At du ikke kommer inn på de seksjonene eller at der ikke viser noe? Husk at de seksjonene søker etter innlegg/emner brukeren har laget innen en tidsramme på x antall dager (60 dager tror jeg). Om brukeren ikke har postet et innlegg eller et emne i den tidsrammen vil der altså ikke vise noe
Fungerer ikke noen av seksjonene på profilen? Slikt må rapporteres, det funker nemlig fint hos meg. Hvordan kan jeg fikse noe jeg ikke vet ikke fungerer?
Vi har en "Tilbakemeldinger om forumet" seksjon og et "Kontakt oss" skjema, i tillegg kan dere ta kontakt med oss på PM
Dette innlegget er endret av Håskjold: 15 august 2010 - 00:30
Skrevet 15 august 2010 - 00:41
Aah, du bruker den skinnen ja. Tror jeg har svart deg før også, men jeg sier det vertfall igjen. Den skinnen er ikke kompatibel med oppgraderingen som vi gjorde for noen måneder siden, og derfor vil noen funksjoner (som de du demonstrerer) ikke fungere. Eneste grunnen til at vi fortsatt har de skinnene (Classic blue og IP.Board Pro) er at noen av gamlegutta så absolutt ville ha deTrykker på random brukernavn,Så når jeg trykker på fx "Innlegg" kommer det bare "Handling mislykkes"
Jeg har nevt dette til deg før. Kan godt være det er nettlesern min elns som er utdatert,Men det fungerte før forumoppdateringa så synest det er litt rart. La til ett bilde med errormeldinga i samme slengen
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere