Stenging av tråder i OT
•
Skrevet 05 november 2010 - 17:28
Om man tenker seg at disse trådene fikk leve ville det etterhvert komme fler og fler siden folk vil ønske slike liste- og samletråder for alt mellom himmel og jord ville det selvfølgelig ikke tatt lang tid før hele seksjonen var overfylt med slike tråder. Misforstå meg rett, det er hyggelig at dere skriver innlegg - bare ikke samle alt i slike tråder. Vi har jo også gitt dere Siste Ordet-funksjonen som jeg må si at ikke er så flittig brukt som jeg ville tro den skulle blitt etter all klagingen og sytingen når den ble stengt - dere kan heller ta disse diskusjonene der.
Grunnen til at noen fortsatt er åpne er rett og slett at de er såppass veletablerte at vi valgte å la de være, men stengte de andre da vi ikke ønsker å ha nye. For øvrig er det ingen grunn til å bli sint på Wangen grunnet stengingen da det var K-E og undertegnede som tok avgjørelsen.
Håper det gav noen svar på hva dere som har klaget lurte på.
Mvh
Espen på vegne av crew.
[size=1]Mvh Espen - forumdrift[/size]
[size=1]-[/size]
[size=1](X)Derbi Senda R[/size]
[size=1]Følg oss på Facebook![/size]
•
Skrevet 05 november 2010 - 17:30
Honda cr125R, Cpi Oliver
x:
honda mt5, 3stk pocketbike, Aprilia rx, Atv250cc, Honda cr125 (stjælt), 3stk suzuki Fz, Aprilia rx, pusjå scooter, aprilia Rx, Yamaha yz125, aprilia rs, suzuki rmx
•
Skrevet 05 november 2010 - 18:21
- - HSR - liker dette
# Yamaha DT50MX2 Brukssykkel // Honda MT5 // Yamaha DT50 Sprinter // KTM 125 MX #
Tar på meg div portejobber! http://www.mopedport...iv-portejobber/
•
Skrevet 05 november 2010 - 18:53
•
Skrevet 05 november 2010 - 19:12
Det virker som dere bare vil ha det dere ikke kan få, men om dere får det, så er det ikke så interessant likevel.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
•
Skrevet 05 november 2010 - 19:14

----------------
PS: Jeg synes ledelsen her har gitt for mye etter, nå regner brukerne med at de trådene som nå er blitt stengt automatisk vil bli åpnet igjen etter en stund. Alle har jo fått med seg hva som skjedde med siste ordet. Sorry og måtte si det, men i bunn og grunn er det egentlig ledelsen sin feil.
Nåværende: VW Passat -02.
x-kjøretøy: Omega B -94 (vraket), Peugeot XPS -04, Yamaha TZR -07
•
Skrevet 05 november 2010 - 19:59
Vi gav jo aldri etter med Siste Ordet heller, en ny tråd ble aldri opprettet fordi vi så dens svakheter. Nettopp derfor la vi til en bedre løsning, nemlig den nye live chatten. Problemet er at den ikke blir brukt lenger. Det var gøyere å klage om at Siste Ordet manglet, enn å faktisk bruke den.PS: Jeg synes ledelsen her har gitt for mye etter, nå regner brukerne med at de trådene som nå er blitt stengt automatisk vil bli åpnet igjen etter en stund. Alle har jo fått med seg hva som skjedde med siste ordet. Sorry og måtte si det, men i bunn og grunn er det egentlig ledelsen sin feil.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
•
Skrevet 05 november 2010 - 20:28
Synes mange brukere her bare klager mer og mer. Bli voksne, godta ting som de er!
![]()
----------------
PS: Jeg synes ledelsen her har gitt for mye etter, nå regner brukerne med at de trådene som nå er blitt stengt automatisk vil bli åpnet igjen etter en stund. Alle har jo fått med seg hva som skjedde med siste ordet. Sorry og måtte si det, men i bunn og grunn er det egentlig ledelsen sin feil.

K-E: Husker du ikke da en eller annen moderator åpna SO igjen? Det ble posterekord her på forumet, totalt kaos, og da den ble stengt, ba alle dere i crewet om å ryke og reise

Edit: det var dårlig formulert

Alle de som postet i SO ba dere om å ryke og reise*
Dette innlegget er endret av Shattered: 05 november 2010 - 20:29
: Tomt for dasspapir.... goodbye, fine ullsokker
•
Skrevet 05 november 2010 - 20:28

men skjønner dere stengte dem trådene, veldig unødvendige egentlig

er VEELDIG sint på Wangen

- Christian_K liker dette
X: e46 330d, golf mk1 1.6D, e39 540i ,e46 328i, e92 325D, e39 530D, e90 320i
•
Skrevet 05 november 2010 - 20:51
Er ikke off-topic et sted der alt annet kan diskuteres? Dere ødelegger jo deres eget forum ved å stenge alle de aktive trådene.
Selv ser heller ikke jeg vitsen i alle de forskjellige trådene, men la nå folk ha de åpne. Og den nye live-chatten er jo elendig. Med 'Siste ordet' var det mye enklere å holde oversikt..
Edit:
@K-E; Og hva er vitsen med å stenge alle sammen?
Dette innlegget er endret av Joystick: 05 november 2010 - 20:51
•
Skrevet 05 november 2010 - 20:53
Greia er at folk ikke bare har interesse for moped her, og alle tråder som handler om noe annet blir jo stengt!
Er ikke off-topic et sted der alt annet kan diskuteres? Dere ødelegger jo deres eget forum ved å stenge alle de aktive trådene.
Selv ser heller ikke jeg vitsen i alle de forskjellige trådene, men la nå folk ha de åpne. Og den nye live-chatten er jo elendig. Med 'Siste ordet' var det mye enklere å holde oversikt..
Edit:

Det du sier er reinspikka tull! Det var ikke mulig å holde oversikten i SO, siden alle skulle poste helt likt. Plutselig var innlegget ditt 5 sider tilbake på 30 sekunder.
: Tomt for dasspapir.... goodbye, fine ullsokker
•
Skrevet 05 november 2010 - 21:10
litt morsomt at du sier det. var vell ikke lenge du var registert her før SO forsvantGreia er at folk ikke bare har interesse for moped her, og alle tråder som handler om noe annet blir jo stengt!
Edit:

selfølgelig tok det av når prix åpna den. sier seg selv. hadde vært stengt i år og dag og alt den kampen folk har hatt får å få den åpna. hadde jo ikke blitt sånn i lengdenDet du sier er reinspikka tull! Det var ikke mulig å holde oversikten i SO, siden alle skulle poste helt likt. Plutselig var innlegget ditt 5 sider tilbake på 30 sekunder.

•
Skrevet 05 november 2010 - 22:45
Ser at du ikke var her når Siste Ordet tråden var åpenselv syns jeg ikke chatten er en god løsning men. går ikke ann å ha en diskusjon der, eller spør om noe osv. hadde det vært en tråd så hadde innlegget fortsatt vært der og ikke vært spamma ned så mye med alt annet
sier bare min mening, vet det ikke blir endra uansett.
men skjønner dere stengte dem trådene, veldig unødvendige egentlig
er VEELDIG sint på Wangen

Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
•
Skrevet 05 november 2010 - 22:59

- Shattered liker dette
Har vel blitt ca. 60-70 mopeder til nå. Fortiden har jeg: MH furia max, Rieju rs2, Yamaha TZR x3, Gilera rcr, Rieju mrx
Biler: BMW e46 sedan 1.8L, Ford Connect
•
Skrevet 05 november 2010 - 23:12
Begrunnelse?støtter crewet fullt ut
skjønner godt at de stenger alle de tullete trådene
•
Skrevet 05 november 2010 - 23:15
sjangsen for det blir likt er vell rimelig minnimal slik jeg ser det. kanskje dem eldre brukerene ville ha en chat. men tydeligvis ikke oss som er her nå. derfor den ikke blir brukt.Ser at du ikke var her når Siste Ordet tråden var åpen
syns ikke det er så mange aktive her lengre uansett jeg men.
•
Skrevet 05 november 2010 - 23:17
eksempel som er nevnt ovenfor (hvilken brus liker du best?) er jo en idiotisk tråd. hvem bryr segBegrunnelse?

Har vel blitt ca. 60-70 mopeder til nå. Fortiden har jeg: MH furia max, Rieju rs2, Yamaha TZR x3, Gilera rcr, Rieju mrx
Biler: BMW e46 sedan 1.8L, Ford Connect
•
Skrevet 05 november 2010 - 23:28
Dette innlegget er endret av sinnsykhumor: 05 november 2010 - 23:29
•
Skrevet 05 november 2010 - 23:31
Så la de som vil ha en brustråd ha det da! Hvis du ikke bryr deg så er det bare å la tråden leve.eksempel som er nevnt ovenfor (hvilken brus liker du best?) er jo en idiotisk tråd. hvem bryr seg
. er jo faktisk et moped forum.
min mening (kan jo ha forskjellige
)
Tross alt en off-topic del her, og det virker bare idiotisk at kun noen tråder blir stengt, uten grunnlag? Da burde jo de andre også blitt stengt.
La nå off-topic trådene leve, og de som ikke vil lese lar bare vær!
•
Skrevet 06 november 2010 - 00:04
Ha det!nettop derfor slutter jeg nå og bruke forumet ha noen fine år kommer ikke til og savne forumet her i det hele tatt!

Edit; Er jo ett mopedforum, hva er problemene med at "brustråden", "hva har du brukt penger på idag tråden" osv. blir borte?
Dette innlegget er endret av Ola Høibybråten: 06 november 2010 - 00:07
--------------------
[size=1]- Sport det hverken lufter bensin eller diesel av, har ingenting med virkeligheten å gjøre.[/size]
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere