takkHa det!

Skrevet 06 november 2010 - 00:07
takkHa det!
Skrevet 06 november 2010 - 18:49
Skrevet 06 november 2010 - 20:22
Skrevet 06 november 2010 - 23:53
Skrevet 07 november 2010 - 00:01
Skrevet 07 november 2010 - 01:23
Vi er terrorister! Vi er ute etter å SPAMME serverne med tråder om BRUS! Run for your lives!Jeg må bare spørre: Hva er vitsen med en tråd der du bare ramser opp hvilken brus du syns er best. Hvorfor kan ikke de gjøres i Siste Ordet, som det ble maset så mye om i et år?
Det virker som dere bare vil ha det dere ikke kan få, men om dere får det, så er det ikke så interessant likevel.
Skrevet 07 november 2010 - 09:55
Skrevet 07 november 2010 - 11:08
Stakkar deg da, er faktisk bare normal folkeskikk det handler om..Wangen har mensen .. og hvis dere ser så er det flere som ikke liker han, skjønner ikke at han har så mye makt.. den dårligste moderator på helle MP!
Skrevet 07 november 2010 - 11:30
Var faen ikke meg som lagde den "brus tråden" ..Stakkar deg da, er faktisk bare normal folkeskikk det handler om..
Og hvis du syter så jævlig over den brustråden din så lag deg heller ditt eget brusforum eller noe sånt, er jo meeer enn nok av off topic tråder her, så ser ikke helt hva du klager etter..
Fjortiss barn..
Skrevet 07 november 2010 - 11:33
Mine kjøretøy: Arctic Cat M8 EFI 2007, MB S124 230TE 1990
Raise hell and a glass in reverence! FoREVer A7X!
Retaliation is what we do..
Skrevet 07 november 2010 - 11:35
enig.Skjønner ikke helt poenget med å stenge offtopictråder som ligger i offtopickategorien. Hva så om det fins en brustråd eller hva faen for de som vil diskutere det? Er jo ikke noe i veien for at det skal være en sånn tråd?
Skrevet 07 november 2010 - 11:35
Nei, men du klager jo så jævlig om den, skulle jo tru det var derfor du var her!Var faen ikke meg som lagde den "brus tråden" ..
Skrevet 07 november 2010 - 11:37
klager ikke over den brus tråden men over warn systemet!Nei, men du klager jo så jævlig om den, skulle jo tru det var derfor du var her!
Skrevet 07 november 2010 - 11:40
Fordi da lærer du ikke av feilen du gjør, og da gjentar det segklager ikke over den brus tråden men over warn systemet!
Fikk warn for at jeg ikke hadde bilde, greit. men så har jeg endret på innleget og la til et par bilder. så spurte han om det var greit. så sa han ja. men så hvorfor kan det ikke være sånn at warn forsvinner når du retter på den "feilen" ?
Skrevet 07 november 2010 - 11:43
litt, men da kunne jeg likegodt ikke gjort det + det skjedde første ganga så........ hvorfor ikke bare lage sånn adarsel før warn? sånn at du får først advarsel også får man WarnFordi da lærer du ikke av feilen du gjør, og da gjentar det seg
logisk eller?
Skrevet 07 november 2010 - 11:45
Warn = Warning = Advarsellitt, men da kunne jeg likegodt ikke gjort det + det skjedde første ganga så........ hvorfor ikke bare lage sånn adarsel før warn? sånn at du får først advarsel også får man Warn
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
Skrevet 07 november 2010 - 11:46
Mine kjøretøy: Arctic Cat M8 EFI 2007, MB S124 230TE 1990
Raise hell and a glass in reverence! FoREVer A7X!
Retaliation is what we do..
Skrevet 07 november 2010 - 11:46
Fordi vi vil at off-topic delen også skal ha litt seriøsitet, ikke bli nedspammet i listetråderSkjønner ikke helt poenget med å stenge offtopictråder som ligger i offtopickategorien. Hva så om det fins en brustråd eller hva faen for de som vil diskutere det? Er jo ikke noe i veien for at det skal være en sånn tråd?
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
Skrevet 07 november 2010 - 11:47
sikkert, men mente lissom at du får ingen straff første ganga. at først sier han ifra også får man warnVel, egentlig så er jo warn en advarsel da, en advarsel om at neste gang blir det straff.
Ligger jo i ordet. Warn - Advarsel.
Skrevet 07 november 2010 - 11:47
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere