Gå til innhold

Bilde

Fjerning av Pro og Classic skinnene.

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
27 innlegg i dette emnet

#21 malossi

malossi

Gullsvein

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 171 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Volvo
Garage Garasje

Skrevet 04 februar 2011 - 16:28

Som jeg sa så tok jeg litt hardt på det den dagen, men når jeg fant I.P Board skinnen var det ikke så galt. "Mopedportalen" eller Baisik som den egentlig heter, Kan etter min mening brenne. Får vondt i øya og hjertet når jeg ser det.
Og er max enig med Anders. Folk må få si hva de mener uten at det blir apokalypse. Tipper dere som bruker baisik hadde reagert om det hadde blitt fjerna og måtte begynne å bruke IP pro.:ph34r:

#22 xX_RaZoR_Xx

xX_RaZoR_Xx

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 6 244 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Skoda Octavia & Yamaha raptor 700r

Skrevet 04 februar 2011 - 17:22

Mr Razor har ikke vært her lenge nok til å kjenne gamle skinnet :(
Jeg hater personlig "Mopedportalen", og har alltid brukt IP Board Pro, siden det var nesten likt det gamle (med småfeil!).
Derfor bruker jeg enkelt og greit Ip Board.

Mr. jeg har vært har lenge... Du har faen ikke vært her mye lengre enn meg. Og vil si at jeg er mer aktiv for tiden enn det du er ;) latterlig ...
hei

#23 Crucifer

Crucifer

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 213 Innlegg:
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, Nissan Almera N16
Garage Garasje

Skrevet 04 februar 2011 - 20:41

De som klager er de som trykker på pcen som morra mi gjør, lete etter en tast og klikke forsiktig. Ikke rart dem klager da.. haha :lol2:
  • xX_RaZoR_Xx og ©ompressor ®un™ liker dette

#24 - HSR -

- HSR -

Årets Bruker 2010, Årets Frekkeste 2011/2012

• Supermod
  • 11 039 Innlegg:
  • Yrke:Boredekksarbeider
  • Kjøretøy:R1100GS, 2 x Virago 750 caferacers, Daelim S2 125

Skrevet 04 februar 2011 - 21:48

Som jeg sa så tok jeg litt hardt på det den dagen, men når jeg fant I.P Board skinnen var det ikke så galt. "Mopedportalen" eller Baisik som den egentlig heter, Kan etter min mening brenne. Får vondt i øya og hjertet når jeg ser det.
Og er max enig med Anders. Folk må få si hva de mener uten at det blir apokalypse. Tipper dere som bruker baisik hadde reagert om det hadde blitt fjerna og måtte begynne å bruke IP pro.:ph34r:

Blir som å sammenligne hest og kjerre med bil.. de som bruker hest og kjerre blir nok sur om du fjerner den, men vil bare påvirke de som henger igjen i teknologien.
Fjerner du bilen hemmer du et mye større antall, for å gi de noe dårligere.

dere er da de som fremdeles bruker hest og kjerre som klager over å ha fått noe bedre og mer oppdatert.. men men, er jo bare å syte videre.. men har liten tro på at det hjelper på noe som helst :P
  • xX_RaZoR_Xx liker dette
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid

#25 malossi

malossi

Gullsvein

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 171 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 04 februar 2011 - 22:22

Syte videre ja. Som flere har sagt, kan jeg ikke si det jeg synes? Det er en skin jeg ikke liker. Den lar jeg være å bruke, problem solved :rolleyes:
  • Shattered liker dette

#26 - HSR -

- HSR -

Årets Bruker 2010, Årets Frekkeste 2011/2012

• Supermod
  • 11 039 Innlegg:
  • Yrke:Boredekksarbeider
  • Kjøretøy:R1100GS, 2 x Virago 750 caferacers, Daelim S2 125

Skrevet 04 februar 2011 - 22:55

Er det noen som har sagt at du ikke kan si det du syntes?
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid

#27 malossi

malossi

Gullsvein

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 171 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 04 februar 2011 - 23:19

Nei var ikke det jeg mente.

Må da vel for faen være lov til å si hva man mener? :wacko:

That way.

Og fikk inntrykk av at folk ble pissd av at noen ikke liker mopedportalen skinnet.

Men samma det, jeg gidder ikke å diskutere mer. Er ferdig med å futre nå, så, gidder ikke følge denne tråden mer.
Vedlagt fil  r10466_fuck this thread outta here.jpg   50,02K   0 Antall nedlastinger
  • Vetluss liker dette

#28 incoming

incoming

Addict

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 10 856 Innlegg:
  • Yrke:Sveiser/platearbeider
  • Kjøretøy:'10 Golf 2.0TDI 4M - '95 ZZR600 - '77 Audi 80
Garage Garasje

Skrevet 10 februar 2011 - 08:31

Likte ikke den nye skinnen når den blei slipt jeg heller, men jeg endra ikke tilbake til den gamle da jeg visste dette kom til å skje. Tok ett par tre dager å venne seg til den nye, men den er faktisk episk mye bedre enn den gamle, utdaterte, firkanta skinnen vi hadde før. Postet bilde YOU WILL LIKE IT, ish... Mye mer brukervennlig, men om den hadde vært i samme farger som den gamle skinnen tror jeg hadde hjelpa mye, hvertfall for min del :P

'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS

X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497

"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere