Gå til innhold

Bilde

4lifes lille "News-Corner"

• Logg inn for å legge til innlegg
187 innlegg i dette emnet

#181 4life

4life

MP-Nerd

• Supermod
  • 20 514 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Avensis og Duke

Skrevet 18 april 2016 - 20:30

Jeg har en ekte strøken Tp Rosa liggende her(uten stempel og pakninger) og den står det TOP som i Top Performance oppå topplokket til Venstre, og det samme på siden av cylinderen...så den der i linken er bare BØFF og drittkvalitet, 100% uekte..!

Regna vell med det :p Men kvalitetsmessig tipper jeg du snakker ut ifra antagelser fremfor erfaring? Jeg er ikke uenig med deg i din tro på at dette ikke er spesiellt bra greier,men man vet jo aldri. Ser jo ut som hvilken som helst støpejern sylinder i tråd med f.eks Charmo etc. 

Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#182 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 9 626 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og MEKKER..!
  • Kjøretøy:YAMAHA DT 50 R 2004/BIDALOT 94cc..!

Skrevet 18 april 2016 - 22:09

Ja, det går på antagelser vettu...for jeg kjøper jo så absolutt ikke sånne billige saker sjøl..!

#183 4life

4life

MP-Nerd

• Supermod
  • 20 514 Innlegg:

Skrevet 19 april 2016 - 10:33

Ja, det går på antagelser vettu...for jeg kjøper jo så absolutt ikke sånne billige saker sjøl..!

Vell,du har jo vært en ivrig "Parmakit" tilhenger,og selv om prisen på dette er relativt høy,så er jo kvaliteten helt ræv,noe alltid parmakit har vært,så du har gått på dine smeller du og. Man lærer så lenge man lever,og det er slett ikke sikkert det er feil å kjøre med et eBay kit. Er ikke noe poeng i å snakke det ned før man har erfaring med det. Det kan godt være en lilla Charmo sylinder for alt det vi vet. Ser like kits selges med farge gul,blå,grønn etc og så. Men tipper jo de tok fargen lilla for å kunne selge mer mtp TP kitet har så høy stjerne fra før. Det er jo forsåvidt misslendende markedsføring i så måte :p

#184 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 9 626 Innlegg:

Skrevet 19 april 2016 - 12:14

Ja, når det gjaldt Parmakit't så prøvde jeg ut litt ja...men det var jo med god grunn jeg bygde flere motorer samtidig da..!

Men INGEN flere sånne Parmadritt bygg her i gården nei, hahaha..!

#185 Zeveren

Zeveren

Årets moped 2016/ årets prosjekt 2016

• Moderator
  • 3 603 Innlegg:
  • Yrke:Bygderåning
  • Kjøretøy:DT125 93' YZ125 91'
Garage Garasje

Skrevet 19 april 2016 - 14:57

Ja, når det gjaldt Parmakit't så prøvde jeg ut litt ja...men det var jo med god grunn jeg bygde flere motorer samtidig da..!

Men INGEN flere sånne Parmadritt bygg her i gården nei, hahaha..!

Parma"dritt" kan jo diskuteres da, med slik topp som Oddyboii hadde, er det jo faktisk ikke galt. Han sin har kjørt 4k km, og fortsatt god stand :) Kitet rett fra butikken er rass ja, men med endringer er det et pent brukbart hyper kit

Yamaha DT 50/125 93' prosjekt - Custom ramme!

#186 4life

4life

MP-Nerd

• Supermod
  • 20 514 Innlegg:

Skrevet 19 april 2016 - 15:06

Parma"dritt" kan jo diskuteres da, med slik topp som Oddyboii hadde, er det jo faktisk ikke galt. Han sin har kjørt 4k km, og fortsatt god stand :) Kitet rett fra butikken er rass ja, men med endringer er det et pent brukbart hyper kit

Fint nok det,men å argumentere med at man selv skal modde kitet sån at det faktisk holder går jo ikke :p Det burde egentlig ikke være i salg i slik stand det er i,og det er i tillegg dyrt. Parmakit er og et gammelt merke,som aldri har vært spesiellt godt omtalt - i noen form. Egentlig det dummeste man kan gjøre er å gå for "rimelige" kit i high-end klassen. 

#187 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 9 626 Innlegg:

Skrevet 19 april 2016 - 15:35

Den toppen der kom jo i fra meg, og den fikk jeg og Morgan produsert helt spesielt her hos et firma i Trondheim..!

Toppen blei mye bedre sånn all over, men alikavell er ikke konstruksjon på infestinga til å stole på...jeg har brukt den, så jeg veit..!

IKKE er det her no hyper kit heller, men Racing..!

Men med å legge nytt Nickasil på den i Amerika, + lage/sveise inn 4 extra festepunkter til innertoppen,så skulla tilogmed det rælet her vært noe mere holdbart..!

Og ang Odd der, så er han en løgnhals til de grader...så mange av de uttalelsene er IKKE verdt en dritt(ja, jeg veit at Aanund har den nå)..!

#188 henhy

henhy

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 050 Innlegg:
  • Yrke:Plastmekaniker
  • Kjøretøy:Kawasaki ninja zx6r 2006, Hyper Derbi 2004,

Skrevet 01 desember 2016 - 00:01

https://www.facebook...9090473/?type=3

Prosjekt: http://www.mopedport...ys-hyper-derbi/ Braaaaaaap!

Eieren av Hyper Xtreme 90cc derbi, "Katie" KTM 690 SM, og en bruksbil ford focus.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere