Nasern95, den 16 juli 2011 - 22:43 , skrev:
Tusen takk for svaret;)
Jeg innser at jeg har kjøpt feil sykkel

jeg lurer faktisk sterkt på å selge den, men jeg er ikke helt sikker på hva slags sykkel jeg skulle ha kjøpt... har du noen tips? maks pris 35 000...

Det spørst jo hva du er ute etter da, i 35000 klassen ville jeg nok gått for Yamaha DTR/X ("motard" / enduro) dersom du skulle hatt det. Huskqvarna er tøft også, men husky under 35k er riskiosport siden det er DYRT når det smeller (som di veldig ofte gjør)
Dersom du skulle hatt racingsykkel er nok RS/Mito tingen. NSR er også veldig greie sykkler dersom du finner en i grei stand, men RS/mito er en del mere moderne siden de nyeste nsr modellene ble produsert for mere enn 10 år siden. (det som er nyere er overliggere)
Dersom du er glad i cruiser slik som dragstar, så finst det faktisk en cruiser fra Aprilia med samme motor som Aprilia RS (2 takter med 34 hestekrefter fulleffekt) Er ikke sikker på navnet, tror den heter Aprilia classic 125 elns. Tenk så jævla gromt da, random Kristian Frank Værner er ute med yzf'n sin, så kommer det en stakkarslig tursykkel med det jævligeste 2 taktsnerret fykendes forbi.