jeg vil helst ikke at mp skal bli i "samme" side som mcd, enkelt og greit så er jeg ikke veldig fan av dem, har de det på speedoptions så bestiller jeg det der, MYE bedre service og raskere levering. og ikke minst en MYE mer oversiktlig og ryddi side. egentlig vil jeg nesten tørre å påstå at so sin side er så oversiktlig og ryddig som den kan bli, det er god beskrivelse av alle delene og. og gratis frakt over 2000 er ganske genialt, ejg og kompisene mine skraper ofte sammen alle som skal ha noe bare for å få det over 2k

og jeg synes at det burde bli mer fokus på at folk svarer fort på forumer, jeg har en del selv som veldig få har giddet å se på!
jeg synes og at man kan ha med bil i den grad det er med nå, og off-topic for den saks skyld og, men da må det være noenlunde innefor det temaet folk på forumet her kan noe om. jeg la f.eks. ut en tråd om bilhøytalere på 230v i off-topic. noe jeg følte at folk på siden her kanskje kunne vite noe om!
jeg synes kanskje forumet kunne bytta navn til motor forum eller noe enkelt

(elendig forslag men dere skjønner hva jeg mener!)
Fortsatt ha mopeder og scootere som hoved emne!!!!kjøp og salg burde og bli lagt mer opp som en kjøp og salg side, rett og slett bygge hele kategorien om til noe mer finn og autodb lignende.
det burde og bli lagt ut på forsiden, altså under søkemotoren du får opp når du går inn på www.mopedportalen.com så burde det være en liste med de 10-15 nyeste forumene under, mye lettere for folk å kunne svare på spørsmål da. jeg sjekker f.eks. ikke utseende og generelt like ofte som mekanisk!
synes og at man kunne lagt til en liten link under profil bildet til folk på forumet som gikk til "garasjen" dems, så folk har ett lite "show room" og jeg f.eks. er nysgjerrig på hvordan andre folk sine mopeder ser ut

PS: tror og at prikke dritet for trimma moped får aktiviteten betydelig ned! (ikke for min del

)
det var alt jeg kom på atm
Dette innlegget er endret av Eikoyv: 25 august 2011 - 14:29