skjønner hva du mener, men nå vil de ha flere folk og da må de ha bredere tilbud.
og nye innlegg er ikke noe man ser med en gang man kommer inn, og da er det fort at folk ikke gidder å gå der og se, og mine inlegg er jo en selvfølge at folk sjekker, for poster man ett forum ser man for svarte om man får svar på det!
kanskje få til noe med crash.no og? veldig få her på mp som vet om den høres det ut som...
jeg mener dere burde prøve å få til noe med speedoptions OG MC-deler, for ihvertfall for min del bruker jeg mc-deler til reserve deler og so til styling og trim 
du mener mc-deler har dårlig service, men crash som er totalt useriøse dem vil du integrere

senest sist uke bestilte en kammerat en monkey bike der. så sendte far han en mail om hvordan garantien fungerte. da fikk han svar av dem at om han ville ha svar fikk han kjøpe den en annen plass..-
å integrere SO og er totalt uaktuelt pga er mcd som eier forumet, og sier jo seg selv at dem taper mye på å reklamere for største konkurenten... er som å si at telenor skulle hatt netcom reklamer på nettsida si.
Har en idè til her. La oss si at de mest aktive (sett at de er seriøse), får små premier fra mc-deler? Trenger jo ikke være store sakene, et par dyser f.eks. Det er jo ikke snakk om å få premier om du har fått 10 innlegg etter 2 dager, men heller om man hjelper til på forumet, og hjelper til med å holde det ryddig og oversiktlig, hjelper andre med vettuge svar osv.
hadde aldri fungert desverre. hadde blitt missbrukt til det maksimale. dem som er gode kunder hos mc-deler får veldig gode priser(bedre enn det SO gir etter min erfaring....) samt får div stash.
vet jeg er negativ her og har ingen konkrete egne ideer men er bare litt realistisk
X: e46 330d, golf mk1 1.6D, e39 540i ,e46 328i, e92 325D, e39 530D, e90 320i