VærsågodBtw, Garasjen

Jeg snakker utifra erfaringFøler du snakker akkurat hva du selv tenker akkurat nå, og ikke hva folket virkelig kanskje ville hatt (Men nå sier jeg heller ikke at ALLE ville hatt!)
Det er ikke annet enn genialt å hatt NOEN underkategorier (Piaggo, AM6, Minarelli + gamle motorer f.eks) Og ikke bare hatt alt samlet. JA, det ville kanskje vært "rotete" for en ny bruker, men på en annen måte så ville han funnet fram istedet for å rote vileløst rundt forså å lage et idiotisk emne med dårlig overskrift på en eller annen tilfeldig kategori.
Mer jobb for moderatorer? Ja, mulig. Men så lite aktive som dem trenger å være akkurat nå (Pga det skjer så jævli lite her ja!) så hadde det ikke gjort noe at dem måtte sjekket litt ekstra en gang iblandt?..
Nei faen altså. Nå er jeg drittlei av all møkka som har skjedd på forumet her for tiden, og spesielt etter oppdateringa. Virker som det har ødelagt for endel MP brukere! Sier nok takk for meg om ikke lange tida om det ikke skjer noe revolusjonerende (Og ikke for å være frekk, men med den farta du opererer i, så skjer det vel ikke noe før nyttår igjen)
Så takk for meg. Hadde det veldig fint her første 1 1/2, men nå er det bare for jævli.

Jeg vet at nye brukere ikke gidder å bruke en stund på å finne rett kategori. De gjør de enklest mulig. Da jeg var moderator brukte jeg mesteparten av tiden på å flytte feilplasserte emner og endre/varsle om endring av tittel.
Oppdateringene har vært nødvendige. "Evolve or die".
Med den farten jeg operer i? Har du i det hele tatt peiling på hvor mye jeg gjør? Jeg er sysadmin. SYSTEMadministrator. Arbeidet mitt er for det meste ikke synlig.