Gå til innhold

Bilde

Revolusjonering av Mopedportalen

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
142 innlegg i dette emnet

#141 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Avdelingsleder
  • Kjøretøy:BMW G05 45e, KTM 640 LC4
Garage Garasje

Skrevet 01 april 2012 - 07:39

Btw, Garasjen :clap:

Værsågod ;) Brukt en del timer på å omkode den til den nye forumversjonen og oversette den til norsk, siden oppgraderingen kostet 35$. Og som dere sikkert vet har vi ikke penger til slikt tilgjengelig.

Føler du snakker akkurat hva du selv tenker akkurat nå, og ikke hva folket virkelig kanskje ville hatt (Men nå sier jeg heller ikke at ALLE ville hatt!)

Det er ikke annet enn genialt å hatt NOEN underkategorier (Piaggo, AM6, Minarelli + gamle motorer f.eks) Og ikke bare hatt alt samlet. JA, det ville kanskje vært "rotete" for en ny bruker, men på en annen måte så ville han funnet fram istedet for å rote vileløst rundt forså å lage et idiotisk emne med dårlig overskrift på en eller annen tilfeldig kategori.

Mer jobb for moderatorer? Ja, mulig. Men så lite aktive som dem trenger å være akkurat nå (Pga det skjer så jævli lite her ja!) så hadde det ikke gjort noe at dem måtte sjekket litt ekstra en gang iblandt?..

Nei faen altså. Nå er jeg drittlei av all møkka som har skjedd på forumet her for tiden, og spesielt etter oppdateringa. Virker som det har ødelagt for endel MP brukere! Sier nok takk for meg om ikke lange tida om det ikke skjer noe revolusjonerende (Og ikke for å være frekk, men med den farta du opererer i, så skjer det vel ikke noe før nyttår igjen)
Så takk for meg. Hadde det veldig fint her første 1 1/2, men nå er det bare for jævli.

Jeg snakker utifra erfaring ;) Dette er mitt åttende år her.

Jeg vet at nye brukere ikke gidder å bruke en stund på å finne rett kategori. De gjør de enklest mulig. Da jeg var moderator brukte jeg mesteparten av tiden på å flytte feilplasserte emner og endre/varsle om endring av tittel.

Oppdateringene har vært nødvendige. "Evolve or die".
Med den farten jeg operer i? Har du i det hele tatt peiling på hvor mye jeg gjør? Jeg er sysadmin. SYSTEMadministrator. Arbeidet mitt er for det meste ikke synlig.
  • 180CCFTW liker dette

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

If it ain't broken, don't fix it!

#142 Marinius

Marinius

MP-Fritids

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 7 371 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 01 april 2012 - 12:58

Værsågod ;) Brukt en del timer på å omkode den til den nye forumversjonen og oversette den til norsk, siden oppgraderingen kostet 35$. Og som dere sikkert vet har vi ikke penger til slikt tilgjengelig.

Går det ann å endre max bildestørrelse til over 1000 kb?
Irriterer meg grønn over at jeg aldri får lastet opp bilde :P Er enten over 1 mb, eller over 1500 px :lol2:

En annen ting, så ut som det var et par små bugs ;)
Når jeg prøvde å legge til et nytt kjøretøy så hadde jeg ikke fylt ut alle linjene, så det kom opp en error :P
Dette skjedde et par ganger (xD), så når jeg tilslutt var ferdig å skulle bla gjennom for å se om flere hadde lagt ut noen, så hadde jeg lagt ut 6 stk av det samme kjøretøyet ;)
Bare sletta de, men greit å si ifra :P

Retired

#143 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
  • Yrke:Avdelingsleder
  • Kjøretøy:BMW G05 45e, KTM 640 LC4
Garage Garasje

Skrevet 02 april 2012 - 17:06

Går det ann å endre max bildestørrelse til over 1000 kb?
Irriterer meg grønn over at jeg aldri får lastet opp bilde :P Er enten over 1 mb, eller over 1500 px :lol2:

En annen ting, så ut som det var et par små bugs ;)
Når jeg prøvde å legge til et nytt kjøretøy så hadde jeg ikke fylt ut alle linjene, så det kom opp en error :P
Dette skjedde et par ganger (xD), så når jeg tilslutt var ferdig å skulle bla gjennom for å se om flere hadde lagt ut noen, så hadde jeg lagt ut 6 stk av det samme kjøretøyet ;)
Bare sletta de, men greit å si ifra :P

Størrelsegrensen er der for å hindre overforbruk av serverharddisken. Spare serveren for unødvendig mengde båndbredde. Samt for å hindre treg opplasting/nedlasting og sidelasting pga stor datamengde. Bare bytt oppløsningen før du laster opp, så slipper du begge problemene :) Det fins utallige program som kan gjøre det, blant annet MS Paint.

Sistnevnte, buggen, skal jeg ta en titt på så raskt som mulig :)
  • Marinius liker dette

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

If it ain't broken, don't fix it!

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere