har kjøpt dette xenon-kitet, guide til montering av xenon-kit..kjøpte og angel-eyes, link til ebay-annonse.tatt av fronten for å komme til alt av ledninger osv, og lettere å få ut reflektoren

dessuten så ble det jo til at jeg bestilte ny lyktekåpe

kjekt med vann i garasjen

bakte lykta!

100 grader i 1 time.

------------------------------------------------------
så gikk det noen måneder før jeg fikk somla meg til å fortsette på lysene:

Uten parklyspærer.. bildene lyver litt, hvor godt du ser ringen avhenger av vinkelen, syns den kunne vært enda mer synlig, menmen

Med parklys-pæra, syns det ble best med disse i tillegg

Bare kobla det midlertidig, fort&gæli! trengs å gjøres litt med ledninger osv, men gidder ikke gjøre det om det ikke lyser

sånn:

"modifisert" ledningsnett til lysene. Brukte såklart feil ledningsnett, hadde tenkt å selge dette, siden det er et som gir lys i begge lyktene, noe som kun er orginalt på sykler nyere enn 2000.. men oppdaga ikke dette før jeg hadde begynt å klippe

når det gjelder angel-eyesene, tvinna jeg bare strømtilførselen til ringene innpå ledningene til parklysa, som du ser på bildet
XENON:
Koblet xenonkitet inn på ledningene som går til pæra

Så var det festing av xenon-pærene, se i spoilern. hvordan du fester H4 xenon-pærer i NSR-reflektorer skal jeg forklare nå

sjekk bildene i spoilern de forklarer bedre enn meg

du må bare bøye til en grov ståltråd (
3mm - fåes på en jernvarehandel ellerno, jeg tok noe jeg fant på jobben..) Den ståltråden jeg fikk tak i var lagd i et eller annet syyykt metall, ødela to avbitere og når jeg skulle banke den av mot kanten på skrustikka, ble det bare ett hakk i metallet på skrustikka mi

endte opp med å gnage et spor med baufil, og så bøye den fram og tilbake til det brakk
- BILDER - Og så var det opp i garasjen for å få lys! (på 2. forsøket):
Men - det var en rar summelyd fra ballasteren, hør mot slutten av filmen, er dette normalt/gjør det noe??
(antakeligvis bare dårlig jord..)
Lyste bedre syns jeg, men når jeg skulle ut igjen i kveld å se på lyset i mørket så gikk jo såklart sikringen..

Håper ikke dette blir et vanlig syn...
-----------------------------------
lagde spor i lykta sånn at jeg kan ha både angel-eyes og parklys

Pussa såklart ned den kanten, men tok visst ikke bilder av det..

men har bilder av "verktøyet" jeg brukte!

(Carlsen tools minigrinder2000, kun kr 300 inkl frakt!

pm meg!)
La bare ledningene inni frontkåpa, der det var plass, og festa med strips og diverse, ballasterene plasserte jeg sånn: