Gå til innhold

Bilde

Verktøy tråden her på mp ! ;)

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Emne lukket Emne stengt!
24 innlegg i dette emnet

#21 jonasmt5

jonasmt5

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 703 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 22 desember 2011 - 23:17

Går mye i Biltema verktøy her i gården! Det meste derfra er (var i hvertfall..) som regel av god kvalitet.
Ellers går det i Bahco, Sandvik, Wurth, Polar, Mitutoyo osv.

Luftverktøy som er drevne av den gamle kompressorn til fatter og bestefar, varierer i fra Biltema-slipere, til muttertrekkere av god, gammaldags og solid fabrikat!

- Honda mt5
- Tempo Panter

http://www.mopedport...s-tempo-panter/
--------------------------------------------
Stay Tuned!

#22 Mulle Mekk

Mulle Mekk

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 819 Innlegg:
  • Kjøretøy:Chevrolet Starcraft G30
Garage Garasje

Skrevet 28 desember 2011 - 01:08

Var og kjøpte meg et Skrutrekkersett på Coop Obs i dag !

Det kostet 97 kr. Skrutrekkersettet ligger i en koffert og der er det skrutrekkere i forskjellige dimensjoner !

Bilder i Spoiler !

Spoiler

Dette innlegget er endret av Mulle Mekk: 28 desember 2011 - 01:11

Kjøretøy jeg har nå: Chevrolet Starcraft G30

Biler jeg har hatt: Nissan King Cab

Mopeder jeg har hatt: Aixam 400 mopedbil 2000, Yamaha DT50X 2009, Yamaha Tzr 2005, Honda MT5 1999, Starway CL50QT 2000, SMC Mistral 2009, Motorhispania Ryz 2004.

#23 ReneD

ReneD

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 65 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi Senda Sdr 2005

Skrevet 30 desember 2011 - 04:35

Brukte pappa sitt verktøy :D Og der går det bare i bacho eller sandvik :wub: Men han ble så sur når jeg klarte og rote vekk en god del så jeg fikk ferax sett til jul og gleder meg til og få testet det :w00t:

Forstår ikke meg helt på de som liker og skru med biltema, formen på skrallene er ikke behagelig og fastnøklene har ikke helt rett vinkel så føler det blir feil når jeg bruker det :P

Bacho er det beste jeg noen gang har vært borti :wub: men det er for dyrt for meg :P så ferax var rimelig i pris og hadde make form så bacho :D kan nesten ikke vente med og får prøvd det ut.

#24 lillert

lillert

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 34 Innlegg:

Skrevet 04 januar 2012 - 03:41

Bruker for det meste Biltema og Bacho + masse annet forskjellig vi har liggende inne på låveverkstedet ^_^ har også en gigakompressor som nesten ikke bråker, og når jeg sier giga, så mener jeg det xD bruker for det meste kun bandsliper og muttertrekker når det gjelder luftverktøy, og dette er av god gammel kvalitet :wub: vinkelkutter og laser fra blå-bosch og driller fra festool :) må si Festool virkelig er kvalitet, drillene bare går, går og går :D har en bormaskin og slipemaskin også, aner ikke merke, men er god gammel kvalitet det også xD har også omtrent alt av jengeutsyr, veldig kjekt når man først trenger det :P også stereo fra hitachi da B)

#25 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
  • Yrke:Avdelingsleder
  • Kjøretøy:BMW G05 45e, KTM 640 LC4
Garage Garasje

Skrevet 07 januar 2012 - 18:13

Automatisk innlegg

Denne tråden har blitt stengt av en moderator

Grunn: Egen kategori dedikert til dette.

Hvis du er uenig i handlingen moderatoren foretok, rapporter dette innlegget, og en annen moderator/administrator vil revurdere det.

Med vennlig hilsen,
Mopedportalen Crew

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

If it ain't broken, don't fix it!

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere