noen som vet om det går ann å montere brøyteskjær på en smc mistral?
smc mistral brøyteskjær
Startet av
audidude
, jan 14 2012 11:12
6 innlegg i dette emnet
Skrevet 14 januar 2012 - 11:12
Skrevet 14 januar 2012 - 13:12
Lovlig - tviler. Men hvis du har tilgang på et sveiseaparat og materialer skal det vel ikke være helt umulig å lage et selv.
Sykkelmotor prosjekt!
Digert FZ50 delesalg!
Honda MB50 Prosjekt!
Samletråd for ting jeg gjør/selger.
Digert FZ50 delesalg!
Honda MB50 Prosjekt!
Samletråd for ting jeg gjør/selger.
Skrevet 14 januar 2012 - 15:38
du kan bare kjøpe ett vanlig skjær til en større atv og lage festene selv.
Skrevet 14 januar 2012 - 16:58
Brøyteskjer på en 50ccm atv? Kidding me? Har en 50ccm atv selv (SMC- Ram) og det er ikke nok kraft til å måke snø med den, får uansett ikke godt nok feste uansett om du har pigger så vill du ikke få nok feste på bakdekket til å dytte noe særlig snø fremover
|MH Furia- Prosjekt tråd| Aprilia RS 50- Prosjekt tråd| SMC/ Kudaki- RAM, snart 70ccm syl, effektanlegg, 21 gasser|Aprilia MX- Delemoped|
|Stor salgstråd, selger Aprilia MX i deler!- Trykkbar Link|Bmw 523IA E39, 1996, ombygd til nyere look|
|Stor salgstråd, selger Aprilia MX i deler!- Trykkbar Link|Bmw 523IA E39, 1996, ombygd til nyere look|
Skrevet 14 januar 2012 - 17:11
Som sagt over så er de ikke noe gode å rydde snø med da de verken har nok motorkraft eller kontaktflate med dekkene til å få noe grep med all den ekstra motvekten. Hvis du hadde et beltekit og trim så kanskje...
Men til lett snø går det. Enkleste er nok å skaffe et skjær til en annen firhjuling og modde til.
Men til lett snø går det. Enkleste er nok å skaffe et skjær til en annen firhjuling og modde til.
Skrevet 03 februar 2012 - 20:28
jeg har montert en stor snøskuffe forran atven min, (access streak 50). festet den med noen stropper og litt teip. atven er utirimmet og helt orginal, og likevell klarer den og måke snø veldig bra, tilogmed uten pigg. ikke no problem å måke unna litt mengder, om du har et skikkelig skjær tenker jeg.
1 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 1 gjester, 0 anonyme brukere