
Dersom man finner en brukt som ikke koster ca nypris da
Skrevet 22 april 2012 - 17:48
Skrevet 22 april 2012 - 18:36
Skrevet 26 april 2012 - 11:56
Skrevet 26 april 2012 - 11:59
Skrevet 26 april 2012 - 12:19
sa jo at det var miljøvennlig og alt det der. 4 t er vel bra alternativ for de som bare skal kjøre til skolen og jobb i nærheten, men hvorfor ikke kjøpe seg moped da, eller ta bussen?Er jo økonomisk og driftsikkert da
Men er enig i at 2-takts motor i de syklene hadde vert rått !!
Dette innlegget er endret av Micmar: 26 april 2012 - 12:19
Skrevet 26 april 2012 - 12:51
Skrevet 06 mai 2012 - 15:35
Honda NSR Malossi 180 Keihin 36mm Jollymoto SP FP bokser # 14/36 dreving = Fort nok. PROSJEKTET <--- Trykk
SMC Mistral Athena Sport 70cc Turbokit effektanlegg BLIR MEIR
Skrevet 06 mai 2012 - 21:33
faen ikke køddde nye generasjonene kan dra seg, de ødlegger sykler på denne måten xD
Skrevet 08 mai 2012 - 10:00
Skrevet 08 mai 2012 - 20:08
jojo 4 takt er mye mer chill å kjøre og billigere og alt det der, jo det er bedre, men går som en dass på 50 og 125 i forhold til 2 takt. du trenger bare å tenke at den skjærer seg når den er blodtrimma og eieren ikke klarer å ta vare på sykkeln sin, men har du peiling på sykkeln din, vet hvordan du behandler den og følger med på temperaturen så går det vanligvis greitsynes 4t er behaglig og chill å kjøre med
med 2t så tenker jeg bare sånn hele tiden jeg kjører "faen, nå skjærer den seg" "Faen, nå skjærer den seg" osv.... hver gang jeg skal gi på
Skrevet 18 mai 2012 - 19:11
'99 Honda NSR125 CR-edition under "bygging"
Skrevet 20 mai 2012 - 13:01
Skal man kjøre under effektbegrensingen 15hk, mener jeg at 4-takt er veien å gå. Ikke to-takt, siden de fleste er nedplomberte. Men med små modifiseringer, så blir to-takteren et beist i forhold (Så lenge det er samme sylindervol. i 4-t)
ja skal du kjøre originalt så er det egentlig best å kjøpe 4 t, men det er flere som trimmer enn de som kjører originalt og hvor mange er det på forumet her som spør hvordan de trimmer 4 taktern sin?Skal man kjøre under effektbegrensingen 15hk, mener jeg at 4-takt er veien å gå. Ikke to-takt, siden de fleste er nedplomberte. Men med små modifiseringer, så blir to-takteren et beist i forhold (Så lenge det er samme sylindervol. i 4-t)
Skrevet 21 mai 2012 - 21:28
egog hvor mange er det på forumet her som spør hvordan de trimmer 4 taktern sin?
Sykkel: Honda Super Cub C100 1963------ Honda CB125 K3 1970------- Honda Shadow 125 1999
Bil: Toyota Corolla AE86 1984----(3x) Toyota Corolla 1975---Toyota Crown RS50 1969----Toyota Carina TA60 1982
Skrevet 23 juli 2012 - 23:50
Skrevet 24 juli 2012 - 06:49
er de noen som faktisk har denne?
kjøper vell en når det trafikale er i boks ^^
Dette innlegget er endret av 4life: 24 juli 2012 - 06:50
Skrevet 25 juli 2012 - 00:38
Skrevet 25 juli 2012 - 01:05
Skrevet 25 juli 2012 - 04:46
Skrevet 25 juli 2012 - 09:51
er jo akkurat de samme som di med derbi gpr?
er jo bare småpenger mellom de..
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere