Gå til innhold


Bilde

Aprilia RS4-50cc Racing


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
38 innlegg i dette emnet

Meningsmåling: Aprilia RS4-50cc Racing (98 bruker(e) har stemt)

Hva synes du om denne sykkelen?

  1. Sykt rå! (59 stemmer [60.20%])

    Prosenter av totale stemmer: 60.20%

  2. Helt greit (23 stemmer [23.47%])

    Prosenter av totale stemmer: 23.47%

  3. Skal lett kjøpe en! (4 stemmer [4.08%])

    Prosenter av totale stemmer: 4.08%

  4. Stygg (5 stemmer [5.10%])

    Prosenter av totale stemmer: 5.10%

  5. Liker den ikke (7 stemmer [7.14%])

    Prosenter av totale stemmer: 7.14%

Stem Gjester kan ikke stemme

#21 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 22 april 2012 - 17:48

over 30k er ran :o Dersom man absolutt MÅ ha en slik,så gjør som meg - kjøp en relativt ny som feiler noe som er helt greit mtp pris og fikse. - etter din lommebok.

Dersom man finner en brukt som ikke koster ca nypris da
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#22 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 22 april 2012 - 18:36

Så ei gang en Beta som var et halvt år gammel, hardt skrudd og med effektanlegg (og påstått toppfart 120) til 2000 over nypris, "siden jeg har lagt så mye penger og arbeid i den". Ganske tilbakestående ja.
  • NiTu liker dette

#23 Micmar

Micmar

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 124 Innlegg:
  • Registrert: 01-november 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Porsgrunn
  • Yrke:Industrirørlegger
  • Kjøretøy:Suzuki DR650 og E46 318CI
Garage Garasje

Skrevet 26 april 2012 - 11:56

hvorfor skal de ødelegge alle 125 ved å sette en 4t motor i dem. tenk dere yzf, wr og ike minst rs4 med 2t motor :rolleyes: greit 4t er miljøvennlig og alt det der, men i så små motorer er det for drøyt.

am i right? :P

#24 Ghostrider94

Ghostrider94

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 559 Innlegg:
  • Registrert: 09-september 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nord-Trøndelag, Steinkjer
  • Kjøretøy:Ford Mondeo III sedan 2001

Skrevet 26 april 2012 - 11:59

Er jo økonomisk og driftsikkert da :)
Men er enig i at 2-takts motor i de syklene hadde vert rått !! :)
[size=4]Jakka hu va bort, og buksa full tå lort, å i underbuksa låg det ettj førarkort ![/size]

#25 Micmar

Micmar

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 124 Innlegg:
  • Registrert: 01-november 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Porsgrunn
  • Yrke:Industrirørlegger
  • Kjøretøy:Suzuki DR650 og E46 318CI
Garage Garasje

Skrevet 26 april 2012 - 12:19

Er jo økonomisk og driftsikkert da :)
Men er enig i at 2-takts motor i de syklene hadde vert rått !! :)

sa jo at det var miljøvennlig og alt det der. 4 t er vel bra alternativ for de som bare skal kjøre til skolen og jobb i nærheten, men hvorfor ikke kjøpe seg moped da, eller ta bussen?

Dette innlegget er endret av Micmar: 26 april 2012 - 12:19


#26 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 26 april 2012 - 12:51

Godt poeng det der faktisk. Dersom man planer på og kjøpe seg en 4T så kan man likegodt kjøpe moped mtp effekt. Men det er jo også slik nå at 99,7% av de som tar lett lappen,gjør det ikke prinsippielt pga effekten sin skyld,men det faktum at de kan kjøre fartsgrensene rundt om,uten og bli "uglesett" av politi

Dette er en slags ny tid. Nye generasjonene ser ikke ut til og bry seg spesiellt om effekt,de vil komme seg fra A-B på en trygg og grei måte. Dette har jo de nye lovene årsaken for,men trenden er lik i nesten alle nord europeiske land.
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#27 180CCFTW

180CCFTW

    NSR Tuning

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 716 Innlegg:
  • Registrert: 28-november 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Ulstein
  • Kjøretøy:Honda NSR
Garage Garasje

Skrevet 06 mai 2012 - 15:35

de nye generasjonene kan dra seg, de ødlegger sykler på denne måten xD

Honda NSR Malossi 180 Keihin 36mm Jollymoto SP FP bokser # 14/36 dreving = Fort nok. PROSJEKTET <--- Trykk

 

 

SMC Mistral Athena Sport 70cc Turbokit effektanlegg BLIR MEIR


#28 Micmar

Micmar

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 124 Innlegg:
  • Registrert: 01-november 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Porsgrunn
  • Yrke:Industrirørlegger
  • Kjøretøy:Suzuki DR650 og E46 318CI
Garage Garasje

Skrevet 06 mai 2012 - 21:33

de nye generasjonene kan dra seg, de ødlegger sykler på denne måten xD

faen ikke kødd :lol2:

2 stroke ftw!!!

#29 xX_RaZoR_Xx

xX_RaZoR_Xx

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 6 244 Innlegg:
  • Registrert: 25-september 09
  • Kjønn:Jente
  • Bosted:Vest-Agder, Kristiansand
  • Kjøretøy:Skoda Octavia & Yamaha raptor 700r

Skrevet 08 mai 2012 - 10:00

synes 4t er behaglig og chill å kjøre med :) med 2t så tenker jeg bare sånn hele tiden jeg kjører "faen, nå skjærer den seg" "Faen, nå skjærer den seg" osv.... hver gang jeg skal gi på
hei

#30 Micmar

Micmar

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 124 Innlegg:
  • Registrert: 01-november 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Porsgrunn
  • Yrke:Industrirørlegger
  • Kjøretøy:Suzuki DR650 og E46 318CI
Garage Garasje

Skrevet 08 mai 2012 - 20:08

synes 4t er behaglig og chill å kjøre med :) med 2t så tenker jeg bare sånn hele tiden jeg kjører "faen, nå skjærer den seg" "Faen, nå skjærer den seg" osv.... hver gang jeg skal gi på

jojo 4 takt er mye mer chill å kjøre og billigere og alt det der, jo det er bedre, men går som en dass på 50 og 125 i forhold til 2 takt. du trenger bare å tenke at den skjærer seg når den er blodtrimma og eieren ikke klarer å ta vare på sykkeln sin, men har du peiling på sykkeln din, vet hvordan du behandler den og følger med på temperaturen så går det vanligvis greit :)

#31 Daniel_Ø

Daniel_Ø

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 100 Innlegg:
  • Registrert: 18-mars 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nord-Trøndelag, Verdal
  • Kjøretøy:-Honda NSR -Aprilia SXV
Garage Garasje

Skrevet 18 mai 2012 - 19:11

Skal man kjøre under effektbegrensingen 15hk, mener jeg at 4-takt er veien å gå. Ikke to-takt, siden de fleste er nedplomberte. Men med små modifiseringer, så blir to-takteren et beist i forhold (Så lenge det er samme sylindervol. i 4-t)

'99 Honda NSR125 CR-edition under "bygging" :)


#32 Micmar

Micmar

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 124 Innlegg:
  • Registrert: 01-november 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Porsgrunn
  • Yrke:Industrirørlegger
  • Kjøretøy:Suzuki DR650 og E46 318CI
Garage Garasje

Skrevet 20 mai 2012 - 13:01

Skal man kjøre under effektbegrensingen 15hk, mener jeg at 4-takt er veien å gå. Ikke to-takt, siden de fleste er nedplomberte. Men med små modifiseringer, så blir to-takteren et beist i forhold (Så lenge det er samme sylindervol. i 4-t)

Skal man kjøre under effektbegrensingen 15hk, mener jeg at 4-takt er veien å gå. Ikke to-takt, siden de fleste er nedplomberte. Men med små modifiseringer, så blir to-takteren et beist i forhold (Så lenge det er samme sylindervol. i 4-t)

ja skal du kjøre originalt så er det egentlig best å kjøpe 4 t, men det er flere som trimmer enn de som kjører originalt og hvor mange er det på forumet her som spør hvordan de trimmer 4 taktern sin?

#33 Iserbil

Iserbil

    Årets veteransykkel 13/14 Årets bil 13/14 Årets Prosjekt 2014

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 572 Innlegg:
  • Registrert: 06-april 12
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Shadow '99 , Super Cub '63, Corolla '75, CB125 '70
Garage Garasje

Skrevet 21 mai 2012 - 21:28

og hvor mange er det på forumet her som spør hvordan de trimmer 4 taktern sin?

eg :rolleyes: men det ekji så mykje e får gjort...

 Sykkel: Honda Super Cub C100 1963------ Honda CB125 K3 1970------- Honda Shadow 125 1999

 Bil:      Toyota Corolla AE86 1984----(3x) Toyota Corolla 1975---Toyota Crown RS50 1969----Toyota Carina TA60 1982

www.facebook.com/RallyRolla

 

 


#34 ///tsx power

///tsx power

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 360 Innlegg:
  • Registrert: 11-desember 11
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:suzuki tsx,

Skrevet 23 juli 2012 - 23:50

er de noen som faktisk har denne? :P kjøper vell en når det trafikale er i boks ^^
///Tsx <3
dr50 BIG <3
lincin atv

#35 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 24 juli 2012 - 06:49

er de noen som faktisk har denne? :P kjøper vell en når det trafikale er i boks ^^


Ytterst få som gidder betale nesten 40 000 for og kjøre 45 km/t :P Er du en av de,så ikke gidd. Blir ffor dumt. Gå heller for en scooter da isåfall. Får en toppmodell for ca 15 000 mindre

Dette innlegget er endret av 4life: 24 juli 2012 - 06:50

  • malossi og NiTu liker dette
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#36 ///tsx power

///tsx power

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 360 Innlegg:
  • Registrert: 11-desember 11
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:suzuki tsx,

Skrevet 25 juli 2012 - 00:38

er jo akkurat de samme som di med derbi gpr? :P er jo bare småpenger mellom de..
///Tsx <3
dr50 BIG <3
lincin atv

#37 malossi

malossi

    Gullsvein

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Registrert: 19-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 25 juli 2012 - 01:05

Vil si meg enig med 4life, er ganske failorama å bla opp 40 papp for en fåkkings moped. Har man så høyt budsjett har du også råd til lett-lappen og sykkel.

#38 ///tsx power

///tsx power

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 360 Innlegg:
  • Registrert: 11-desember 11
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:suzuki tsx,

Skrevet 25 juli 2012 - 04:46

ja egentli så tenker jeg mere på en cagiva mito og lett lappen! :) blir ca det samme som KUNN rs4,en koster uten setvikatet :lol2:
///Tsx <3
dr50 BIG <3
lincin atv

#39 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 25 juli 2012 - 09:51

er jo akkurat de samme som di med derbi gpr? :P er jo bare småpenger mellom de..


Ja? And? ... Jeg mener akkurat det samme om de. Om du sikter til min GPR,så kjøpte jeg den brukt laangt under nypris pga skader. Dessuten hadde jeg 0 planer om og holde den orginal. Jeg synes de har dratt prisene litt for langt uten og dra opp effekten i tillegg.

Jeg mener at om en moped i 50cc klassen skal kunne forsvare en prislapp på 35-40k så må den f.eks ha en motor som yter mer,men likevell er plombert ned. F.eks om du fjerner plomberingene så vil den lett gå 100 f.eks. Disse "8hk" motorene som er idag burde få seg en facelift.
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere