Heeei, tenkte å legge ut Babe'en min (navnet på bilen ^^,). Er ikke akk noe ungdoms bil (enda, skal bli!) men ser mer ut som en kjedelig familie shit som er SKAM høy (nesten som jeg griner og blir kvalm).... er en god del jeg har på lista mi som jeg skal gjøre med den da!
Kan fortelle litt om bilen først, Den ble kjøpt ny hos G-Bil sørlandsparken i slutten av desember 2007 (2008 mod). Det er en L&K versjon, altså den dyreste modellen, som er oppkalt etter de som startet SKODA lengre før i tiden men bilen har ikke full utstyr fordiom, det mangler slike ting som full skin (del skin i den nå), varme seter bak, Webasto, multi ratt ++.. men det er små ting som ikke er viktig i det hele tatt det viktigste med bilen er 4x4, 1.9tdi, xenon OG det viktigste av alt utvided Stereo anlegg med noen Sykt gode org. høytallere
Her er ei liste over ting som jeg har lyst å gjøre med bilen, det kommer nok endringer i det, og det er langtidsplaner, først må jeg skaffe meg penger..
Motor: Chip tuning fra Ts-racing (fra 105hk og 260nm -> 144hk og 310nm) 2,5" eksos Åpen luftfilter
Utseende: Skam senk full Rs body kit Sote rutene over alt Nye felger Lykte senker med rett profil Ny grill Nye baklykter (led og mørke) Dioder inni bilen under setene osv. Muligens Lakke bilen i Matte black
Lyd: Pioneer AVH-P3100DVD spiller Org. Høtallere Sub Monoblock Ny antenne Her er inspirasjons bilder (tatt fra Bilforumet):
Spoiler
Sånn ser bilen ut nå:
Spoiler
Update 1:
Spoiler
I denne uka har jeg kjøpt meg Pioneer AVH-P3100DVD spiller som egentlig kostet 5k hos Torshov, men siden det var den siste og kun Demo vare (hang på veggen) så fikk jeg den for 2000kr(!) med garanti og alt. Så det var såpass billig at jeg ikke kunne takke nei til, så da kjøpte jeg den
Uke før har jeg også kjøpt meg en 2x10" JL i portet Kasse med Jensen forsterker på 600w 4ch. fra Joystick.
Nå har jeg skaffet nesten alt, mangler kun 2din ramme igjen, som torshov klarte å glemme å bestille for meg men har koblet opp spilleren nå og den er fantastisk! i morgen satser jeg på å få koblet opp Subben også med en kompis så da blir det lyd i bilen ihvertfall! kommer nok til å sprenge elementene før jeg får lappen men care på det, da kjøper jeg bare nye
slikt ser det ut akk nå:
Og en liten Test video av Pioneer:
Mvh.
Kasper aka Blackmill
Dette innlegget er endret av xX_RaZoR_Xx: 10 mars 2012 - 23:24
hondamt5racing, den 26 januar 2012 - 23:02 , skrev:
haha, folk finner på mye rart men får å fått fin "dump" lyd om jeg kan kalle det det så er det egentlig bare et gromt eksos anlegg og åpent filter
Vet om du søker på youtube "Skoda Octavia RS" så finner du en blå (den jeg har bilde av) med Åpen filter og Eksos, fy for en rå lyd synes jeg trenger ikke dump en gang ^^,
Drit i dump, babe stickers og pioneer stickers.
Matt svart, skamsenk og alt det andre vi har snakka om Hold den så anonym som mulig med mattsvart farge som mulig, det som er artig, stickers er bare uendelig harry og stygt og kler INGEN biler.
'98 Volvo V70 - '86 Yamaha XT350 - '77 Audi 82LSX: '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497
Bidratt med 19 500,- til politiets julebord. "What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"
Kult dette! Men er enig i å droppe stickers! Syns det er så harry å drive å ha klistremerker rundt om på bila eller moppa..
Hallo? Er jo mye kulere med lakk som man kan speile seg i?
Tidligere"jokkimm Tzr"
Kjøretøy: Volvo V70 1998 mod
x-Kjøretøy: Yamaha TZR 2005 mod, Honda MT 5 1987 mod
Eneste er at det er mer jobb pga deksler osv osv osv det er ikke plassert praktisk for en femmer. Skulle fint klart å dra kabler om jeg hadde hatt bilen her en helg Og kanskje nye klips til diverse plater osv i interiøret da
'98 Volvo V70 - '86 Yamaha XT350 - '77 Audi 82LSX: '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497
Bidratt med 19 500,- til politiets julebord. "What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"
Eneste er at det er mer jobb pga deksler osv osv osv det er ikke plassert praktisk for en femmer. Skulle fint klart å dra kabler om jeg hadde hatt bilen her en helg Og kanskje nye klips til diverse plater osv i interiøret da
jepp, går seff ann men for å få ut et jævla Batteri deksel må du først demontere halve motor rommet
litt daukjørt da Volvoen min gjør 90 på andre giret ;D men jeg har jo bare fire gir og autolat da
litt daukjørt da Volvoen min gjør 90 på andre giret ;D men jeg har jo bare fire gir og autolat da
Den var visst det, er jo 6 gir på denne så er litt annerledes går bedre for hver dag jeg har den i hendene, er kun meg som kjører den nå men så drar jeg jo girene helt ut, gjennomsnitt forbruk ligger på ca. 12-16l/100km xD men så går jo den mye bedre å
Dette innlegget er endret av Blackmill: 30 januar 2012 - 11:37
husk at det ikke er sundt for turboen i lengden da... Vil ikke bytte turbo på den, det kan jeg garantere Såsant du ikke bytter til litt større da
Hehe, "spærra" på volvoen er på rundt 4700, men det er kun pga den ikke får nok drivstoff til å antenne så høyt oppe i registeret Hører den butter liksom xD