TIJS, den 06 februar 2012 - 21:22 , skrev:
Velg fargen/designet DU liker. Drit i andre sine meininger, det er DU som skal kjøre mopeden. Tips? finn på noe unikt. For all del ikkje lag ein svart tzr som aldri vil se sol lys igjen.
Gå for Rosa/Lilla og hvit som du linka lenger oppe. Fancy stuff.
Pottene blir du nødt å sveise sjøl, mister ingen effekt av å sveise på ein til lyddemper.
Den grønne tzr'n har eg sett i nederland, må vere den deiligaste tzr'n som noen sinne har blitt laget. Han moddet R6 baklykt inni hekken med glass fiber, pussing osv. Ikkje lett det her, så er du redd for å ødelegge så gå for ein anna baklykt.
Den ser helt sjuk ut! aldri sett makan

Hvordan passer R6 lykta inn? ser det bra ut i virkeligheten ogsånn? Har allerede kjøpt inn glassfiber og sparkel og hele pakka, så blir enten R6 lykta eller
http://www.speedopti...roducts_id=2442 denne. Tenkte å lage liksom en liten "lomme" til den, noe likt Yzf 125. Fortsatt ikke bestemt meg for hva jeg går for, er også liksom prat om lykt til 60$ (eller £), eller en fin liten lykt fra SO til 250kr..
Det siste jeg er redd for, er å ødelegge kåpene ellerno.. kjøper bare nye deler!
Har sett mange Tzr'er, og må si at den ikke passer med så mange farger.. Hvit, blå, rød er noen av de mest
upassende fargene som noensinne har berørt Tzr kåper! Hadde litt lyst til å lage på en måte et Ghostrider-prosjekt, noe lignende Magnus1 sin Tzr. Men unik skal den bli uansett, det har jeg bestemt meg for

Men samtidig så blir svart litt for one-way, siden "alle" har det

Grunnen til at jeg spør om fargetips, er vel fordi jeg høre på folks ideer, og forestille meg hva som hadde vært fett! Takk for tipsene!
Dette innlegget er endret av Haris Suljic: 06 februar 2012 - 21:33