Gå til innhold

- - - - -

Halvor og jens!

• Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 Ruslan

Ruslan

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Yamaha dt50sm 06 (L)

Skrevet 05 februar 2012 - 20:19

Hei!
Skulle bare skrive noe til dere som tror jeg lurer folk her på mp...
Dere har kansje lest om meg på Useriøse/selgere...

jeg har ikke lurt noen.. Ja jeg har kanskje brukt ganske langt tid på å sende ting og tang. Men har jo ikke lurt noen av de som har kjøpt ting av meg " feks.. Jens-foxinabox eller Halvor-Dawg " her på mp.
Jeg har sendt alt de har kjøpt hos meg , Og jeg har jo sendt salgsmeldingen til Halvor nå...
Det viktigste er jo at ikke jeg har lurt noen av dem. Beklager igjen Halvor og Jens!

Og jeg skylder " foxinabox " 80 KR , men har ikke betalt  han.
han har ventet over en mnd.. Og derfor skal jeg overføre 200 kr på hans konto den 14..
Bare for å være grei + at han venta lenge .
Pluss  han fikk av meg grattis vacumboks og drd pro lykt..

Sorry for ikke jeg svarte dere på facebook elns.. Jeg er ikke så mye på facebook eller mp nå lengre pga skole og trening osv..
Men vi har ordna alt nå .. Og det vil ikke skje igjen visst noen av dere skal handle hos meg.. Lover å sende med en gang. Garanterer.
Håper dere ikke tror at jeg er en fyr som lurer folk..Isåfall så er jeg ikke det. Har beklaget på Useriøse/selgere Lista.
så alle kan se at jeg har beklaget , og beklager her også.

Håper dere som leste ting og tang om meg før her på mp ikke tror noe om meg.. Peace!

Men nå har vi ordnea alt!

Dette innlegget er endret av Ruslan: 05 februar 2012 - 20:20

#2 dawg

dawg

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • Kjøretøy:Mercedes C220 W202 94

Skrevet 05 februar 2012 - 20:31

Går helt fint, alt dritt mellom oss er fiksa, har alltid vist at han ikke svindler, men var bare litt treg med å sende osv, sikkert noen gode forklaringer på det, men ja. Alt er fikset mellom oss.
Tilgitt av meg! :wub:

#3 Joystick

Joystick

MP-Elitebruker

• Moderator
  • Kjøretøy:2 stk fz, mt5,2 stk mb5, morini, cpi oliver.

Skrevet 05 februar 2012 - 20:47

Automatisk innlegg

Emnet har en dårlig / lite beskrivende emnetittel. Jo bedre emnetittelen er, jo lettere er det å skjønne trådens innhold.

Jeg ber deg derfor om å endre emnetittel til en mer beskrivende en. Det gjøres ved å klikke på "Endre" og deretter "Bruk full editor" i første innlegg.
Husk på dette til neste gang du skal starte en ny tråd

Når emnetittelen har blitt endret ber vi dere om å rapportere dette innlegget så vil det bli fjernet.

Under følger et utdrag fra Retningslinjene ang god bruk av emnetittel.

Sitat

Emner, avstemninger og poster

Bruk emnefeltet fornuftig! Ikke kom med 'HJELP!!!!!!'. Det er til og med to emnefelt. Eksempel på godt emnebruk:

Hovedemne: Skranglelyder fra girkassa - AM6 motor
Underemne: Skrangler i kassa når mopeden er kald

Ikke prøv å trekk oppmerksomhet ved å bruke store bokstaver, 'Se her' osv. Poster med dette blir stengt

For mer informasjon, les her: http://www.mopedport...ige-emnetilter/

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere