HåpløsRacing, den 10 februar 2012 - 21:42 , skrev:
Men alt detta pisset gjør jo gjerne til at folk sakte men sikkert forlater forumet da. Er jo myyye mer inne på vccn og til og med VG fortia, fordi dere ga en del uegnede folk moderator rettigheter for det første, en haug med useriøse folk er det også blitt med i de siste åra, og nå skal dere begynne og kutte ned på ''kosetrådene'' her inne som ganske mange liker ganske godt........ Og en ting til, kall det MOPEDPORTALEN, bilforum og andre forum har vi nok av uansett! er noe av sjarmen når det heter mopedportalen spør du meg, så får heller de som er interreserte i moped og litt bil være her, også de som KUN er interresert i bil være på andre typer fora. Selvom jeg vet godt at mopedinterressen synker.
Kloke ord. kunne ikke sagt det bedre sjøl! Moderatorene vil ha et bedre forum... så slutt å sakte men sikkert drep det da. Vet om visse folk som fortjener moderator-rett før andre her inne og. Er mye userriøse folk her og. For å si det sånn, hadde det ikke vært for ordentlige folk med god kunnskap og som er skikkelig hyggelig og deler samme meninger som meg. Hadde jeg sikkert være på daue mc-forumet.no istede! Liker dette forumet veldig godt. Men gjør som "folket" vil. Ikke sitt å ta beslutninger i deres eget hode som andre ikke liker for eksempel. Er bare min mening da. Samtidig synes jeg det er skikkelig hyggelig å få inn nye noobs her som er bedskjedne og ikke kan en drit. Var der selv, ALLE har vært der. Så liker derimot ikke folk som klager på mye idiotiske innlegg. Spør i vei syns jeg. Og plis, gjør 2 ting som mange vil. Greit at forumet har fått nytt look. Begynt å bli vant med det (liker fortsatt det gamle best) Men bytt navn til MOPEDPORTALEN asap! og åpne kosetrådene våre igjen! Ellers så liker jeg forumet veldig godt, og folkene her

ble mye negativt over, men det er jo klart et haaav med bare positivt her inne
Dette innlegget er endret av FoxyProxy: 16 februar 2012 - 01:00