Heisann!!
Lurer på om det noen av dere der ute som vet hvor startmotoren på en Yamaha aerox er plassert?
Starmotor Yamaha Aerox
Startet av
Amundsandberg
, feb 08 2012 13:58
8 innlegg i dette emnet
Skrevet 08 februar 2012 - 13:58
Skrevet 08 februar 2012 - 21:02
Den sitter ganske nærme dekket gjør den ikke? En kladd på motorn ganske nærme hjulet på toppen av motorn.
Skrevet 09 februar 2012 - 08:55
Tusen takk:) Skal lete senere idag! noen av dere som vet hva som kan være galt når det kun kommer ett klikk når jeg prøver el-starten?
Skrevet 09 februar 2012 - 10:25
Da har du enten for lite strøm på batteriet, eller den har sagt takk for seg.Hvis du lader batteriet og den fremdeles bare klikker,så har jegen starter som kun har gått 150mil.
Ps. starteren er sylinderformet og sitter som nevnt rett v bakhjulet, lett å få øye på da det går en sort tykk ledning ned til den.
Ps. starteren er sylinderformet og sitter som nevnt rett v bakhjulet, lett å få øye på da det går en sort tykk ledning ned til den.
Skrevet 09 februar 2012 - 11:22
okei, har nettopp kjøpt og instalert et nytt batteri, så da frykter jeg for at startmotorn har gått
hva skal du evt ha for din?
Skrevet 09 februar 2012 - 18:19
Du kan få ny på speedoptions.no, men før du gjør det prøv å smøre den opp igjen. smurte min funger knall
Skrevet 09 februar 2012 - 19:13
okei, men er det slik at jeg må av med hele motoren for å få av startmotoren?
Skrevet 11 februar 2012 - 00:44
Nei er litt knoting med å få den av, bruk skralle sett med en slik ledd nøkkel det er 4 skruer hvis jeg ikke husker feil, 2 av de er stjerne 2 umbrako.
, du må også dra ut en del av start motoren i variator siden før du drar den ut
, var litt knoting men gikk veldig fint
så du kan nok få dette fint til,
1 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 1 gjester, 0 anonyme brukere