Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Lillert's crosscart prosjekt


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
43 innlegg i dette emnet

#1 lillert

lillert

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 34 Innlegg:
  • Registrert: 09-juli 10
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 17 februar 2012 - 02:12

Lillert's crosscart prosjekt!

Du har nå kommet til crosscart-prosjektet til André(Lillert) og Martin :)

Vi er to glade gutter som nyter livet i verkstedet :g Vi kommer begge to fra Skien, og har de siste årene begynt å være litt mer i låveverkstedet til Onkel, som er faren til Martin :P Dette låveverkstedet visste seg til å bli vårt fremtidige hjem, og nå bruker vi det meste av fritid der inne :) Noen ganger kan det bli veldig rotete på dette verkstedet, men det må dere bare ignorere... Vi tar en ryddesjau en gang i blant ;)

Litt om oss
Vi heter da Martin og André ;) vi er to fettere som er en god del sammen, både på verkstedet og andre deler av fritiden(?) Martin har gått TIP og jobber nå som bilmekaniker lærling på Bertel O. Steen i Skien. André går på allmennfaglig på Skien Vgs.
Det er for det meste Martin som har lært André det han kan på verkstedet, men noe har han klart å finne ut av selv også.
Vi kommer ofte med forskjellige idéer, men pleier som regel å komme til enighet.
Vi har også en felles venn, nemlig Steffen her på forumet. Han er naboen til Martin, og kommer innom en gang iblant for å se hva vi driver med.

Historien bak prosjektet
Vi begynte å bli litt lei atven, og tenkte at vi kanskje skulle bygge noe som begge to kunne kjøre samtidig :) så da blei det til en crosscart/buggy
Vi trengte en motor så vi så litt rundt på nettet, og i Norge var prisene høye :( og var de billige så forsvant de med en gang :o
Så vi spurte litt rundt, fikk god hjelp av dere her på forumet, og fant til slutt en på Ebay som lå i England 8) Sendte en mail til BikeBarn, som var selgeren, og fortalte at vi trengte en komplett motor til et crosscart prosjekt :D De svarte at de ofte sendte motorer til utlandet, og at det var det minste problemet :g så vi fikk en god pris av de, på både motor, ledningsnett og grenrør. Så nå venter vi fortsatt spent på at motoren skal komme :D

Planer
Det er planlagt at vi skal ha uavhengig demping bak, med BMW akslinger og hjuloppheng. Vi har valgt å bruke en løsning med stive aksler, altså UTEN diff :P
blir noe veldig likt det her:
Postet bilde

Dette blir festa på crosscarten slik, med doble A-armer, både foran og bak.
Postet bilde

Her er et bilde av motoren vi skal bruke som er en 2006 Kawasaki ZX6R, med 130hk.
Postet bilde

Her kommer alle updates, Nyeste på bunnen :)

08.01.2012 - BMW deler demontert

Da har vi kutta og herja den gamle BMW'en :g har stått her en stund, og endelig fikk vi bruk for den :D må si at det var en god del mer jobb en vi hadde sett for oss, men at det kom til å ta tid visste vi :)

Har ikke så mye bilder av selve demonteringen, men tok noen bilder av delene når de var helt ferdige da :D

Skal pusses og lakkes alt sammen \ :D/ kan se at jeg har begynt å pusse den ene akslingen :)

Hjulnavene, akslinger og kalippere :D her er også innmaten til diffen, som det skal lages nye lagerfester til :) skal bestille custom drev også, som passer der krona sitter nå :g
Kan jo legge med siden: http://www.westgarag.../sprockets.html
Måtte kutte av baknavene da, fordi de satt sveisa i bærearmene :( men blei bra da :D
Postet bilde
Postet bilde

Motoren blir neste! :g

Update 15.02.2012 - Motoren er ankommet, MASSE bilder + bilder av delene

Da har motoren ENDELIG kommet. Greinrøra og ECU'en kommer ikke før litt senere da de ble sendt med en annen forsendelse :)
Har tatt MASSE bilder, og filma litt av både motoren og ATV'en :g

Har ikke egentlig så veldig mye å si om motoren, annet en at den så veldig bra ut - ingen store skader, og den var i den standen Bike Barn beskrev, som var omtrent strøken :D Eneste skadene var noen riper på svinghjul- og clutch-dekselet :P

Martin pakker opp motoren :) Ser veldig dårlig pakka ut, men den var faktisk ganske godt polstra ;) pallen var jo helt vrak :s dårlig av TNT!
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Her er motoren pakka opp og satt inn i låven :D
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Det er 2 spjeld på vært innsprøytningdhus :s hvis noen vet hva det kan være så er det bare å kommentere :) Det ytterste spjelde er styrt av en elektrisk styreenhet, og er ikke kobla til gasswiren :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Er forkammer med dyser i filterboksen :)
Postet bilde

Martin med dagens fangst :g
Postet bilde

Tok av svinghjulsdekselet :) var olje der, noe vi ikke kunne skjønne, før vi så at det er en liten åpning i bunnen der som går ned til bunnpanna :rull: Statoren sitter fast i dekselet :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Tok noen bilder av drev, eksosutgang og litt annet forskjellig :D
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde


Her er innsprøytningshusa :) Er en egen skrue til å stille tomgangen uten verktøy :g
Postet bildePostet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Tok noen bilder til av motoren, bare uten blits ;) blei mye bedre, men er litt mørkt i låven så det er litt vanskelig å ta bilder fordi jeg må ha så lang lukkertid, så ble ikke så mange :(
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Tok av innsprøytningsrekka også for å komme litt bedre til når den skal vaskes :D
Postet bilde
Postet bilde

Her er det et bilde av coilene :) var litt rust nedi der, men var ikke mye :g
Postet bilde

Tok noen bilder av delene også nå som jeg hadde litt bedre kamera :D
Her er noen bilder av diffen :)



Kalipper og hjulnav :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Ble litt forskjell på akslene etter jeg pussa de :o
Postet bilde

Styresnekka :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Slenger med noen bilder av rørbøyeren også :P
Postet bilde
Postet bilde

Da er det ikke så veldig mye mer, men har en film jeg skal få lastet opp også! :g Husk å sjekk updaten på ATV'en også! :D

04.03.2012 - Dreibenk, demping og styring

Har fått dreibenken til å gå, så slenger ut noen bilder :)
Det er en gammel dreibenk fra midten av 60-tallet tror vi :rull:

For noen år tilbake så skulle de ha ny på Kroftholmen en plass, så siden de skulle hive den gamle så henta heller vi den :D

Det vi gjorde var å sjekke og bytte sikringer og å skru av ledninger og brytere å pusse de rene for korrosjon. Vi satt også på en ny stikkontakt til den :)
Den ville ikke starte da vi satt på stikkontakten, så det var da vi begynte å skru fra hverandre og pusse med dremelen :) Og etter litt feilsøking og pussing, så starta den :g
Vi har også bytta olje på den, og rense oljefilteret :D Den gamle olja var like gul som sana sol, og filteret var omtrent tett :rull: Men vi mekka! :g

Det vi skal bruke dreibenken til når det gjelder crosscarten er å dreie bøssinger og fester til leddlagerene som holder A-armene :D blir nok litt annet småtteri også tenker jeg.

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Hjulnavet bak som skal dreies :)
Postet bilde

Første gang vi brukte den, så som en prøve så dreia vi endene på en stang så de passa nedi holderen til tørkepapiret :) Har irritert oss over at den ikke passer i LANGE tider
Postet bilde

Dempere

Så var det demperene. Vi har ikke bestemt oss for hva vi skal ha enda, om det blir lange dempere, korte, eller om det blir en såkalt "pushrod" demping.
Det er i hovedsak bak det er snakk om her, foran skal vi bare ha enkle dempere av det litt kortere slaget :)

"Pushrod" er når det er en stang der demperen egentlig skal være, som går til et ledd, som skyver en demper ned.
Fordelen med dette er at da kan vi ha kortere harde dempere, men fortsatt ha myk demping med lang vandring.
Bakdelen er at det krever nok litt utregninger som vi ikke er i stand til å klare...
Et eksempel kan dere se her:http://www.c42.mride.se/pushrod.html
Postet bilde
Postet bilde

Når det gjelder lange dempere så er såklart utseende et +, og at vi får myk og god demping med gode offroad egenskaper. Bakdelene er at de blir fort slitt pga. lang slaglengde OG de er dyre :rull:
Postet bilde

Korte dempere er siste alternativ. Det blir en løsning der demperene sitter inne i A-armene. Da blir den litt stivere i dempinga, og får kanskje ikke så bra offradegenskaper som med pushrod, eller lange dempere.
Fordelen med korte er at den blir mer stabil, og vil ta svingene bedre, og vil ikke krenge så mye.
Postet bilde

Legger med en liten tenging av sånn vi kan forestille oss det, har ikke tegna lange dempere, men det kan dere jo se på eksempelbildet.
Postet bilde

Styring

Vi har slått fra oss styresnekkene. Det blir bare tett å ha styresnekker på en crosscart :rull:
en annen årsak til at vi slo det fra oss er at vi får en tannstang av Kristian - broren til Martin. Tannstanga er fra en BMW og vi skal korte den ned en god del så den passer bedre :g

Slik ser tannstanga ut. Dette er ikke tannstanga vår, men en lignende :)
Postet bilde

Dette er samme tannstang, bare forkorta :o blir nok bra detta her! :D
Postet bilde


12.03.2012 - Dreia hjulnav og kjøpt plugger

Har fått gjort littegrann idag :)
Dreia ned hjulnava så det bare er lagerfester igjen omtrent, så de passer i de nava vi skal lage :D

Kjøpte nye plugger til motoren også, og litt oppbevaringsbokser og en verktøytavle på Biltema for å få det litt ryddig før vi begynner på ramma :g

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Er sånn her navet er tenkt at skal bli :D Er Solidworks tegninger
Postet bilde

27.03.2012 - Stålet er ankommet, radiator

Har brukt en god del tid på å rydde sikkelig i verkstedet, men har klart å skvist inn en liten update :) Litt dårlig bildekvalitet da :mellow:

Vi har fått tak i en radiator og bensinpumpe, og fått dreia det siste hjulnavet. Stålet kom også idag, så da er jo det i hus! :g firkantrøra til grunnramma mangler da :rull:

Gidder ikke skrive så mye, bildene sier jo sitt :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Postet bilde
Postet bilde

Postet bilde

Delene vi har samla til nå, er ikke så veldig mye igjen, bare å bestille de siste fra nettet :D
Postet bilde

Her er lista over alt stålet vi bestilte, var ikke så altfor dyrt faktisk! Kommer på rundt 6000 :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

12.04.2012 - Nuts'n'Bolts!

Igår så fikk vi alt av bolter og muttere vi trenger, utenom de som er fingjengede :)
Satt hele kvelden og sorterte :o Det var en snill pappa som hjalp oss å få tak i det, og alt kommer fra Hydro :D
Syrefast av høy kvalitet!
Veldig dårlig bilde av lista, men skal få lagt ut en print screen :)
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

15.04.2012 - Drev/akselfeste

Da har vi bestemt oss for å droppe diffen :rull: Satser på at det blir bra, men blir det ikke det så lager vi til noe diff greier :D
Vi har begynt å lage drev og akselfester nå, å det er ikke lett :rull: Vi må tenkte på at det skal lager på, og da blir det litt vanskelig, fordi det må gå ann å ta den fra hverandre for å kunne tre på lagerene :o

Vi bruker stål fra stempelet på en hydraulikksylinder som dreiemne.
Her er Martin igang med å måle på emne :)
Postet bilde
Postet bilde

Blir sånn med noen presstilpassa hylser over akslingene der som lagrene skal sitte på :P
Postet bilde

The making of mellomstykke
Postet bilde

Ferdig dreia mellomstykke
Postet bilde

Edit:

Det vi har gjort er å bore hull på 12mm igjennom begge akselfestene, og et 10,5mm hull igjennom mellomstykke. Så gjenget vi opp hullet i mellomstykke til M12. Etter vi hadde gjort det, så dreia vi en kant rundt mellomstykket sånn at sveisen holder bedre. Deretter satt vi den sammen igjen, og sveisa planethjula (tannhjula fra diffen) fast til mellomstykke :) Vi valgte å bruke elektrodeapparatet framfor MIG, da elektrodesveiser er MYE sterkere :)

Vi holder også på å lage noen hylser som skal sitte rundt bakdelene av akselfestene, og som skal fungere som lageroverflate. Det blir vanskelig fordi vi skal ha en lett presstilpasning, og det vil si at hylsene på presses på akslefestene :o Et eksempel er hvis bakdelen av akselfeste har en diameter på 30mm, så må diameteren på hylsa være 29.98mm for å kunne presses innpå, og det er IKKE lett å få til :s Men vi skal nok klare det ;)

Bildene sier vel litt de også :D

12mm hull igjennom akselfestene, og M12 gjengede hull igjennom mellomstykket
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Satt sammen før sveising, legg merke til at det er dreia en kant i endene av mellomstykket!
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Hylsene som skal presstilpasses :) Her kan dere se hvor hylsa skal sitte også :D
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Her er den ferdigsveiset! Du kan jo våge å klage på de gøttesveisene der, Kristian ;)
Postet bilde
Postet bilde

Verkstedlivet ass
Postet bilde

Edit:

Lageroverflate

Da har vi brukt helga på å dreie hylser som skal være lageroverflata på drev/akselfeste :) Tok LANG tid, og vi klarte det ikke før på tredje forsøk :rull: Er en grunn til at jeg grua meg til å lage den :o Martin grua seg ikke da... Han drømte bare om dreibenk noen dager i forkant ;) og TRO meg, det er vanskeligere enn det ser ut til!

Kommer til å ligge under Drev/akselfeste på forsiden :)

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde


Update 16.04.2012 - Skive og lager

Da var skiva festa på aksel/drevfeste var MYE jobb, men vi fikk det til Det som er greia er at vi måtte dreie det innerste hullet større, men hvor skulle vi feste den på dreibenken da? Så det vi måtte gjøre da var å først bore alle 6 hulla, og så skru den fast i akseltappen, og SÅ kan vi feste den i dreibenken Men vi fikk det til
Vi har også kjøpt lager. På Tools kosta rullelager 2700,- for stk. så det synes vi var LITT i overkant dyrt... Så vi gikk for kulelager, som kosta 1000,- for stk. Størrelsen på lagra er 70x100x25, så er store lager


Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Original tråd:
http://www.apriliafo...=249236#p249236

Dette innlegget er endret av lillert: 16 april 2012 - 23:39


#2 incoming

incoming

    Addict

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 10 856 Innlegg:
  • Registrert: 20-mars 07
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:�stfold, Tr�gstad
  • Yrke:Sveiser/platearbeider
  • Kjøretøy:'10 Golf 2.0TDI 4M - '95 ZZR600 - '77 Audi 80
Garage Garasje

Skrevet 17 februar 2012 - 02:24

Automatisk innlegg

Dette emnet har blitt flyttet fra "Kjøretøy → Bil" til "Kjøretøy → Andre Motortyper → Kjøretøypresentasjon".

'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS

X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497

"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"


#3 NiTu

NiTu

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 139 Innlegg:
  • Registrert: 11-juli 10
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:KTM 690 SMC R 2017

Skrevet 17 februar 2012 - 16:15

Å fy faeen. Det er blir ville saker!

Er ramma ferdig eller skal dere lage den selv? Isåfall bilder/tegninger?

#4 v1ruZ

v1ruZ

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 613 Innlegg:
  • Registrert: 18-juni 09
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:BMW 525TDS E39 & Suzuki DRZ400SM

Skrevet 17 februar 2012 - 17:01

Sykt rått, få opp den filmen! :D

#5 Aaaaam

Aaaaam

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 56 Innlegg:
  • Registrert: 09-mars 11
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 17 februar 2012 - 19:41

Følger med her ja! :yes:

#6 Holtsdalen

Holtsdalen

    Årets moped 2013/Årets prosjekt 2013

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 9 195 Innlegg:
  • Registrert: 10-april 11
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 17 februar 2012 - 19:57

her skal jeg følge med! :) MÅ se på denne når den er ferdig :) bor i siljan :D

#7 oletulling

oletulling

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 058 Innlegg:
  • Registrert: 06-mars 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sør-Trøndelag, Trondheim
  • Yrke:byggmester Bob!
  • Kjøretøy:suzuki TS50X. nissan almera 1.4 - krasja edition.

Skrevet 17 februar 2012 - 20:08

ikke mange av disse prosjektene her inne ^^ følger med ! :D

Choose a job you love, And you will never have to work a day in your life.


#8 Joystick

Joystick

    MP's keegeste

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 795 Innlegg:
  • Registrert: 01-mars 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Oslo, Nordstrand
  • Kjøretøy:FZ50 ,2 stk mb5, morini, cpi oliver., rieju smx

Skrevet 17 februar 2012 - 20:35

Følger selvfølgelig med!

#9 -_Nygaard_-

-_Nygaard_-

    Badass

  • Veteran
  • PipPip
  • 1 224 Innlegg:
  • Registrert: 17-oktober 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sogn og Fjordane, Selje
  • Kjøretøy:Yamaha Dragstar 125, Honda Nsr, Audi 80

Skrevet 17 februar 2012 - 21:07

Dette her skal jeg følge med på! :)
Yamaha XVS Dragstar 125 - Trykk
Honda NSR 125 1998 - Prosjekttråd!

X's : Yamaha TZR 2010, Yamaha TZR 05, Rieju RR Tpr 80, Furia, Suzuki Tsx x2, Pocket Bike, Rieju Rs1

#10 thommy240

thommy240

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 463 Innlegg:
  • Registrert: 02-desember 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Sandnes

Skrevet 17 februar 2012 - 22:48

RÅTT !! :D Skal følge med så godt jeg kan ;)
Suzuki TSX trimmeprosjekt :)

Hvis det ikke kan fikses med gaffateip, så har du ikke brukt nok gaffateip!

#11 Stratos

Stratos

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
  • Registrert: 24-juli 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sogn og Fjordane, Selje
  • Kjøretøy:Sjekk sigg :)

Skrevet 18 februar 2012 - 22:15

Rått! Bra med crosscart-prosjekt :wub: Følger med :excl:
Yamaha TZR Rossi Edition 50 2011 | Yamaha DT 50 2004​​

X-Derbi GPR 50 2004, Yamaha TZR 2010, Rieju RR, MotorHispania Furia, Tsx x2, pocketbike


#12 kane

kane

    MP-Senior

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 750 Innlegg:
  • Registrert: 27-november 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sør-Trøndelag, Trondheim
  • Kjøretøy:Aerox94cc/TZR110cc/80cc/Sprinter2fast86ccNOS

Skrevet 19 februar 2012 - 17:31

Gammer`n følger også med ja, spennende saker detta :yes:

#13 Vulturous

Vulturous

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 4 153 Innlegg:
  • Registrert: 06-desember 09
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Aust-Agder, Arendal

Skrevet 19 februar 2012 - 19:47

Hoho, rått! :D

#14 LuXcy

LuXcy

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 479 Innlegg:
  • Registrert: 15-november 09
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Stavanger
  • Kjøretøy:Div ''drid''
Garage Garasje

Skrevet 19 februar 2012 - 22:47

Som han over rått! :D

følger selfølgelig med :)

Sett på V8-klistermerke, da får du fet lyd og massevis av krefter ;D Og fjortissjente blir helt ville etter deg :D


''If you can't fix it with a hammer, it must be an electrical problem'' - Jeremy Clarkson

#15 Tveiten

Tveiten

    Politi

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 168 Innlegg:
  • Registrert: 13-juli 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Seljord
  • Yrke:VG2 Arbeidsmaskiner
  • Kjøretøy:Hilux 14'0 Laurel 89', Arctic Cat M8 HCR 2011
Garage Garasje

Skrevet 21 februar 2012 - 18:30

Tøft :) følger med !

MT5

 


#16 Marius.a

Marius.a

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 070 Innlegg:
  • Registrert: 17-april 11
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Vw Golf 2000

Skrevet 21 februar 2012 - 19:17

Rått ;) følger også med!

Mopeder/Scootere jeg har hatt: Motorhispania Furia Max 08, Aprilia Sr Factory 06 og Keeway F-act 10

 


#17 180CCFTW

180CCFTW

    NSR Tuning

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 716 Innlegg:
  • Registrert: 28-november 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Ulstein
  • Kjøretøy:Honda NSR
Garage Garasje

Skrevet 22 februar 2012 - 01:21

ser morsomt ut!:D

Honda NSR Malossi 180 Keihin 36mm Jollymoto SP FP bokser # 14/36 dreving = Fort nok. PROSJEKTET <--- Trykk

 

 

SMC Mistral Athena Sport 70cc Turbokit effektanlegg BLIR MEIR


#18 fizn

fizn

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 266 Innlegg:
  • Registrert: 14-oktober 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Karmøy
  • Kjøretøy:BMW 518i, Aprilia SR og Opel Astra 1.8.

Skrevet 12 mars 2012 - 09:31

Imponerende, skal du sveise diffen eller? :)

__________
\oo=00=oo/


Kjøretøy: BMW 518i E28, Aprilia SR og Opel Astra 1.8L 16v.
Xkjøretøy: MH Furia og Suzuki TS.


#19 NiTu

NiTu

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 139 Innlegg:
  • Registrert: 11-juli 10
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:KTM 690 SMC R 2017

Skrevet 28 mars 2012 - 19:16

Er dårlig med updates her på mp :(

#20 skovlund

skovlund

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 214 Innlegg:
  • Registrert: 25-mars 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Telemark, Nome
  • Kjøretøy:2x-Rmx, Mrx, Vw vento

Skrevet 03 april 2012 - 22:38

Følger med her ja! :)

Fuck tha Polizei!


Er det noe som ikke kan fikses med gaffatape eller strips, da kan det ikke fikses.




Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere