Hva med MHR Replica? Langt mer slitesterk en noe Airsal produkt,og fullt på høyde med Airsal Maxima. Kan fint kjøres med 21mm og et OK effektanlegg.
Synes heller du burde beholde crosshjula. blir så "plain" når alle skal ha SM,at det mister hele "wow faktoren"
Min mening da. Fint med noen crossmopeder og. MRX er en av de.
Men har et annet forslag: Hva med og kvitte deg med Speedoptions dekalet fra ramma? Vet du gjerne er Speedoptions tilhenger allså,men det stickerset der tversover ramma er blitt gjort til døde,og det ser helt ærlig ikke bra ut IMO 
tusen takk for svar og Syl tips! Tenkte selv og beholde cross dekka er faktisk ikke fan av sm. Og kjørt cross hele livet så holder meg til det jeg er vant til. SO stickers blir fjerna!

syntes faktisk det så skit ut når du sa det nå, har ikke lagt merke til det, ofte små ting som får mopeden til og se dritt ut
har du noe tips til og fjerne rust fra skruer? funker fjernruster/lakering av skruer eller er det beste og kjøpe nye? hva syntes du/dere om blinkers? skru de rett av tenkte jeg men er kjekt og ha.
sry for skrivefeil men har dysleksi så er ikke like lett

Du skal ikke splitte motoren, men sette på TP86? Kan fort bli vanskelig det
Ja, du sa noe der. Haha, går for noe mildere da

har ikke helt bestemt meg. Takk for svar

Men er det noe type effektanlegg som demper støy feks. MK2? jeg bor jo i skien, er veldig ofte purk ute så er greit og ha noe som ikke vekker alt for mye oppmerksomhet fra snuten. Bare lurer på hva som vil minske støy. Tips?!?

Vil bare si, jeg er veldig glad i aks og turtall så vis noen vil linke opp et oppsett så blir jeg ikke lei meg

!
Følger med her 
ville satsa på SM eller nye crossdekk på felgene dine 
Bra!

vurdere nye cross dekk!
140/80-18 bak (?)Følger med 
Ville tatt t6
Har det selv og er kjempe fornøyd 
Vist du vil ha noe som er enda større, så kan du jo ta Airsal Maxima, har flere kamerater som kjører på det og er kjempefornøyd 
bra!

ska vurdere det

se åssen tips jeg for osv

takk for svar!