Gutter, slutt å klag. Husk at eit prosjekt ikkje blir ferdig over natta! Er eksamens tider osv no også, så går sikkert tid vekk til det også + at de akkurat har åpna eit nytt verksted. La han styre på og ha tålmodighet..
Ruslan`s senda 88cc Hyper prosjekt - Limited Edition - Følg med, er helt spess derbi !
Startet av
Ruslan
, apr 07 2012 12:26
Følg med - del rundt
144 innlegg i dette emnet
Skrevet 19 mai 2012 - 19:18
DERBI DRD Racing 05
Mhr80 Replica, SCR Corse hm 50/70, Malossi VL6, 21mm forgasser, Twin Air filter, c3 lager, Hebo Racing veiv
4-stroke 50cc are just like tampons, every pussy has one.
Mhr80 Replica, SCR Corse hm 50/70, Malossi VL6, 21mm forgasser, Twin Air filter, c3 lager, Hebo Racing veiv
4-stroke 50cc are just like tampons, every pussy has one.
Skrevet 20 mai 2012 - 23:11
shiit å dere skal klage... jeg har jo ikke tid til alt.. må hjelpe masse pappa og fikse ting og tang i verksted.. jobber og må ha tid til dama også..
jeg klarer jo ikke gjøre alt på 10 min.. sorry, jeg trodde folk likte bilder av etp.. vise hvor jeg jobber og hva jeg bruker ogsånt .. men neivell ingen likte det ^^
da får jeg bare legge ut bilder av en moped ..
jeg klarer jo ikke gjøre alt på 10 min.. sorry, jeg trodde folk likte bilder av etp.. vise hvor jeg jobber og hva jeg bruker ogsånt .. men neivell ingen likte det ^^
Dette innlegget er endret av Ruslan: 20 mai 2012 - 23:12
Skrevet 20 mai 2012 - 23:46
Ruslan, den 20 mai 2012 - 23:11 , skrev:
shiit å dere skal klage... jeg har jo ikke tid til alt.. må hjelpe masse pappa og fikse ting og tang i verksted.. jobber og må ha tid til dama også..
Skrevet I går, 23:07
Ruslan, den 20 mai 2012 - 23:11 , skrev:
Var nok ingen her som sa at de ikke likte det nye verkstedet ditt.. Vi er bare spente på å få se mer av Derbien!
Derbi Drd XTreme & Derbi Senda X-Race 05 - Prosjekt kommer
Skrevet I går, 23:34
Robin Johansen, den 21 mai 2012 - 23:07 , skrev:
Var nok ingen her som sa at de ikke likte det nye verkstedet ditt.. Vi er bare spente på å få se mer av Derbien!
Ingen hat på noen måter fra noen av oss heller 
Bra utgangspunkt hvertfall den mopeden, som sikkert blir bra!
Dette innlegget er endret av MRTpro: I går, 23:34
Rieju MRT 50 PRO
Rieju MRX: Airsal Maxima, 21mm dellorto, Hebo Titan - Prosjekt HER!! <--- Klikkbar
Ski-Doo MXZ 550x: 10" Forhøyer
Rieju MRX: Airsal Maxima, 21mm dellorto, Hebo Titan - Prosjekt HER!! <--- Klikkbar
Ski-Doo MXZ 550x: 10" Forhøyer
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere