Gå til innhold


Bilde
- - - - -

plombering derbi xtreme


  • Logg inn for å legge til innlegg
42 innlegg i dette emnet

#41 olle95

olle95

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 79 Innlegg:
  • Registrert: 05-august 10
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Buskerud, Drammen
  • Kjøretøy:Derbi Senda X-Treme SM 2011

Skrevet 14 april 2013 - 15:28

Har du fått testet med nytt fordrev? Hvordan går den nå?

Jeg kjører nå med 14-52 dreving, orginal forgasser med 100 dyse, fusker aldri, ikke når det er kaldt engang, med Tecnigas E-nox effektanlegg og den gjorde 102km/t med GPS i fjor sommer, nå er den delvis skjært fordi et verksted glemte å fylle på kjøleveske... men skal teste dette igjen og da filme dette som bevis at man får en SM moped til å gå over 100 km/t med effektanlegg og oppdysing :) jeg kan dreve enda tyngre også, men 14-52 er greit for hverdags kjøring :) 



#42 Marinius

Marinius

    MP-Fritids

  • Veteran
  • PipPipPipPip
  • 7 371 Innlegg:
  • Registrert: 08-august 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Haugesund
Garage Garasje

Skrevet 14 april 2013 - 16:09

Ånei... Er det du som er tilbake...

Gidder ikke kommentere den påstanden din med 100 km/t med effektanlegg og dyse, for du har fortsatt ingen beviser til å støtte den påstanden.

 

13*52 ish er fint for original moped med effektanlegg.


Retired


#43 adrbra05

adrbra05

    MP-Ukjent

  • Bruker
  • 3 Innlegg:
  • Registrert: 29-september 21

Skrevet 01 oktober 2021 - 13:20

Hvis du bytter eksosanlegg til et trimanlegg, må man ta ut plomberingen i luftfilter boks eller forgasser. Eller noen andre triks som er lite og gjøre når man bytter fra orginal til effekt anlegg

Sent fra min DN2103 via Tapatalk




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere