Mopeden hakker
Startet av
Andreas.mulle
, I går, 21:29
6 innlegg i dette emnet
Skrevet I går, 21:29
ja, som det står i tittlene, så begynner sykkelen å hakke noe voldsomt med en gang jeg gir på og kommer på turtallskicket. de begynte også å å nesten dø ut når jeg kjørte, den lå seg rett før turtallskicket og bare la seg der, ville ikke videre oppover, selv ikke på strak mark, noen som vet va det er?
arisal t6 asso, yasuni cross, 16mm dellorto, hebo small cap
Skrevet I går, 21:45
prøvd med choke ?
Charmo 47mm, MK thrower, dellorto 21mm, Doppler ER2 Reed,
Skrevet I går, 21:48
Har du satt på trim uten å bytte dyse ?
Skrevet I går, 22:02
Andreas.mulle, den 21 mai 2012 - 21:29 , skrev:
ja, som det står i tittlene, så begynner sykkelen å hakke noe voldsomt med en gang jeg gir på og kommer på turtallskicket. de begynte også å å nesten dø ut når jeg kjørte, den lå seg rett før turtallskicket og bare la seg der, ville ikke videre oppover, selv ikke på strak mark, noen som vet va det er? 
Skrevet I går, 22:31
har nok for liten dyse og den vil bli byttet, men har kjørt med samme oppsettet en stund, og det funket fint, men no i det siste har det begynt å kødde seg... har CPI sm med T6 asso, yasuni cross, tp reed, og 16 mm forgasser om jeg ikke tar feil.
Skrevet I dag, 02:40
Andreas.mulle, den 21 mai 2012 - 22:31 , skrev:
har nok for liten dyse og den vil bli byttet, men har kjørt med samme oppsettet en stund, og det funket fint, men no i det siste har det begynt å kødde seg... har CPI sm med T6 asso, yasuni cross, tp reed, og 16 mm forgasser om jeg ikke tar feil.
Jo lenger du kjører med feil dyse jo mer skade tar den... ville ha sjekka tilstande på sylinderen osv når du skal bytte til riktig.
Skrevet I dag, 07:11
ok
takk for svar
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere