Heisann! jeg tenkte da jeg skal starte et prosjekt på NSR'en min.
Det er en 2000modell, gått relativt langt men motoren er god enda
Dårlig:
Dårlige, ripa kåper
Mangelfull lakk Planer om å lakke opp små detaljer (rød)
kommer sikkert på mer etterkvart Dette står sykkelen med akkurat nå :
Jollymoto effektanlegg
FP styringsbokser
Carbon reeds ifra turbokit
CR 125 sylinder
Keihin 36mm forgasser
Stage 6 powerfilter
NÅ står den med :
Malossi 180cc
Keihin PWK 36mm forgasser
Boyesen Reeds
FP styringsbokser
Jollymoto SP
14/36 Dreving
Planer
Veileder til hvordan bruke CR sylinder på NSR!
Litt historie om sykkelen
Var før jul i 2011 jeg var gira på å skaffe meg sykkel. Planen var egentlig en splitters ny 2012 modell YZF, men så skulle onkelen
Så var det vell når snøven begynte å forsvinne jeg bestilte meg FP bokser, kjøpte fp cdi helt ny ifra honda (schvinndyrt, angrer på den) å noe senere vart det fp eksosventilsstyringsboks. Powerfilter vart også prøvd, ingen suksess egentlig, anna en en fin BAAUUUUU lyd når jeg kjørte, så nå kjører jeg med luftfilterboksa (som tar noe jævligt med plass, hvorfor så stor?? )
Carbon reedsa fra SO ble også hatt på, men tror jeg skal bytte dem ut med boyesen sine pga kvalitet, å SO sine skal vist miste spenn med tida..
denne tida var det dårlig kompresjon på den, 6.5bar første gang jeg målte, 6bar senere, men fortsatt så drog den 80 oppover eiksundsambandet med meg som kjørte å onkel på ( undersjøisk tunnel, var verdens djupeste veitunnel ei stund, hadde den blitt lagd idag så hadde den ikke vert så bratt pga nye regler.
Drevinga da var 13/36
Update 1.
Update 2
Update 3
Bare en liten bilde update
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Update 9
Update 10!
Kjørevideo
Update 11 14.05.2014
Dette innlegget er endret av 180CCFTW: 14 mai 2014 - 19:44
Vedlagte filer