Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Er det sant at jeg vil få en fart på over 100 km med leovince v6 på Yamaha tzr ?

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
70 innlegg i dette emnet

#61 Haris Suljic

Haris Suljic

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 419 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2007 klikka edition

Skrevet 26 november 2012 - 11:20

Jeg har muligens dritti meg litt ut her ja , men altså det er mulig og oppnå en fart på over 80 km/t :) . Skal proofe det i hvertfall xD

80 vet vi jo selv at er mulig! så er ikke vitts med no bevis
Du klarte bare ikke å innse at du hadde feil, og at du aldri kom til å oppnå en fart på over 100km/t. En kompis kjørte sykkelen min i 109 i nedoverbakke og medvind og kjøttboller til middag, effektpotte og uten sperre med 12-46 dreving, men jeg VET at det er feil fart. Ligger mellom 80-90. Men du har ENDELIG innsett at du dreit deg ut :)
Yamaha Tzr - The Green Hornet prosjekt HER --v
http://www.mopedport...e-green-hornet/

#62 TheMarioso

TheMarioso

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 26 november 2012 - 11:27

Altså , siden jeg har hørt venner på skolen si de har klart 102 og sånt på sletta med dems Yamaha Tzr og Aprilia sx50 så var jeg ganske sikker på at min da ville gjøre ca 95-100 km/t , men det er tydeligvis helt feil :D . Kjøper jeg en T6 asso sylinder er det vel mulig og nå 100 ? :(

#63 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 446 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 26 november 2012 - 11:57

Vennene dine driter seg også ut. På skolen legger jo alle litt til på alt. Man har aldri tatt 60kg i benken til vennene,man har benket 150. Man har også aldri ligget med bare ei kjerring,man har ligget med 20 osv. Er jo sån det fungerer,men gjør det ikke mer sant for det :P
  • malossi liker dette
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#64 Maggo96

Maggo96

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 342 Innlegg:
  • Kjøretøy:Peugeot Speedfight 2 , Opel Vectra B

Skrevet 26 november 2012 - 12:02

ja det står ca 100 på speedo, men det e ikje ekta fart...

#65 malossi

malossi

Gullsvein

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 163 Innlegg:
  • Yrke:Dreng
  • Kjøretøy:Caravelle
Garage Garasje

Skrevet 26 november 2012 - 16:49

Altså , siden jeg har hørt venner på skolen si de har klart 102 og sånt på sletta med dems Yamaha Tzr og Aprilia sx50 så var jeg ganske sikker på at min da ville gjøre ca 95-100 km/t , men det er tydeligvis helt feil :D . Kjøper jeg en T6 asso sylinder er det vel mulig og nå 100 ? :(

De som kjører R-moped tror jo ofte at mopedene går som noen uvær, sikkert pga utseende :lol2: Uansett, du klarer nok 100 med T6, men ikke så veldig mye mer.

#66 willywon3535

willywon3535

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 92 Innlegg:
  • Kjøretøy:Gpr 50 2012

Skrevet 28 november 2012 - 21:51

til dere som fortsatt ikke har skjønt at jeg kødda med 116 km/t kommentaren så veit dere det nå..

#67 Micmar

Micmar

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 124 Innlegg:
  • Yrke:Industrirørlegger
  • Kjøretøy:Suzuki DR650 og E46 318CI
Garage Garasje

Skrevet 28 november 2012 - 23:01

Nei Marinius@ Jeg er her jeg ! . Men jeg har ikke noe til og legge ut en video med akkurat nå :)

kjære marius. vi har snakka endel om trim til den sykkeln din på face. de gutta som har kommentert her nå som marinius og 4life, de KAN VIRKELIG MOPED så vær så snill å ikke motsi dem, det syns jeg nesten du ikke har lov til siden du ikke viste hva drev var engang før jeg lærte deg det ^_^ ja jeg sa at mopeden din kan gjøre 90 med bare effektanlegg og større dyse og riktig dreving, men da ville det vært ræva aks.
tips nummer 1 : hør på de gutta her!!!

mvh Mickel Ferstad :)

#68 mortenffs

mortenffs

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 345 Innlegg:
  • Kjøretøy:2012 Yamaha TZR

Skrevet 29 november 2012 - 00:28

Kan legge til at min 2012 TZR, med original uplombert eksosanlegg, 115 dyse, 11-60 dreving og nada turtallsperre går 79.8 km/t målt med en god gps, på sletta tar det riktignok sykt lang tid for å få den opp på 12 500 RPM, men i nedoverbakke er det ikke mange sekundene.

TP86-Yasuni R3-Dellorto 28VHST-TP vForce--Tp kevlar clutch-Stage6 XL filter

#69 Youngwildnfree

Youngwildnfree

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 63 Innlegg:
  • Kjøretøy:Hyper Derbi 06'

Skrevet 29 november 2012 - 00:45

Altså folkens jeg sa ikke 100 km/t med bare effektanlegg ! :D , Jeg sa at jeg burde klare mer en 85 med effektanlegg og dere sier at det ikke er mulig , men vi skal se på det :D . Dere folk mobber jo små trim så , men kansje fordi 90% av dere bor på landet og ikke i en by slik som meg !

Nå har det jo faen ikke noe å si om du bor i by eller ikke. Setter du på effektanlegg så får du en bot på 4200kr ish. Kjører du på med fullt oppsett så endrer ikke bota seg. Så less bullshit please :)

#70 TheMarioso

TheMarioso

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • Kjøretøy:Yamaha Tzr 2011 <3 + en pocketbike

Skrevet 07 desember 2012 - 12:51

Nå har det jo faen ikke noe å si om du bor i by eller ikke. Setter du på effektanlegg så får du en bot på 4200kr ish. Kjører du på med fullt oppsett så endrer ikke bota seg. Så less bullshit please smile.png

Nå må ikke du glemme at der er mye lettere og bli tatt med mye trim da :) . Jo mer trim jo mer bråker det og sånt xD . Så jo jeg vil ha mindre sjangs til og bli stoppa fordi jeg ikke skal ha så mye trim . Bare dreve om , dyset opp , ikke turtallsperre , T6 Asso 70cc sylinder , og leovince v6 effektanlegg :)

#71 Olavsbaa

Olavsbaa

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 077 Innlegg:
  • Kjøretøy:Volvo 740 GL 88
Garage Garasje

Skrevet 07 desember 2012 - 18:01

Haha, syntes det er så latterlig at folk er så redd at alt bråker! "Hjelp, hva skal jeg gjøre, mopeden min har en dyse større og den bråker så fælt, kan jeg tre en brusflaske over potta?" Monkeybiken min med strakrør bråka mer en Derbien med 80cc oppsett! Monkeyen ble jeg stoppa første dagen, jeg fikk snakka meg utav det, Derbien ble jeg ikke stoppa en eneste gang! Sannheten er at det blir mindre og mindre trimming fordi dagens ungdom har mindre og mindre baller, alle gleda seg til mopeden min ble kjørbar fordi de skulle prøve ordentlig moped! :p Så enten så trimmer du ordentlig, og har det driiiit artig, eller så kjører du saktere med mindre trim! Men da må man være litt ydmyk, og holde kjeft, og høre på folk som har ganske mye mer erfaring en 2 pappaguttær på skola som visstnok hadde 150 kilomter i veien også kom det en stein i veien, også tok mopeden hans sideflip også landa han og holdt tak i speila og fortsette nedover. Når folk sier at de har 100+++ så tok jeg bare å flekka dem, og sa, ja jeg kjørte lik fort som deg, men syntes du forsvant i speila jeg! :) Så inntil noen skal tro på dere, så må dere slenge ut film, hjelper ikke å slenge ut fakta når alt er bare BULLSHIT! Og hvis noen sier dere i mot, så er vi bare teite og barnslige og idoter og alt mulig! Så inntil film så tar dere og er litt ydmyke også driter dere i og være så stae når dere driter dere ut! Takk for meg! 

• Maggo96 og kidneb50 liker dette

Volvo 740-Power på 4 hjul                   
Honda MT5-Power på 2 hjul

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere