Kan varmt anbefale Aprilia SXV vist du skal ha power! Litt tungvint å justere ventilene da motoren må ut, men ellers kongesykkel!
Hvilken sykkel er best?
#21 •
Skrevet 14 desember 2012 - 21:35
Aprilia RS250 - Kawasaki ZX-10R
Proud member of Austevolls Mafian
"Kjøringa er bare unødvendige opphold i vedlikeholdet"
#22 •
Skrevet 18 desember 2012 - 22:32
Har hatt 3 stk Husaberg FS 650 02 mod,06 mod og siste 08 mod
Ventiler kan sjekkes på 30 timer men sjeldent at du trenger å justere dette,hvis du ikke kjører full gass på bane derimot.
Ville ha satset på Husaberg eller KTM hvis jeg skulle hatt supermotard igjen.
Har hatt 2 stk Husqvarna,ene 610 og andre 570,aldri mer Husqvarna,svindyre deler,lav effekt sammenlignet med KTM og Husaberg.
Har også hatt KTM EXC 360 motard med hvite skilt og det er faktisk mindre vedlikehold på en stor 2 takter men mye mer slitsomt å kjøre i forhold til 4 takter.
Kjedelig å ha med 2 takts olje og blande hver gang man fyller bensin på tanken(De fleste store 2 taktere er veldig tørste)
Gå for en KTM eller Husaberg hvis du vil ha en kvass gatesykkel!
- Ådne95 liker dette
#23 •
Skrevet 20 desember 2012 - 10:25
jaa tror nok jeg går for en KTM. Står fast på exc 525, den er bare så frbanna deilig <33
#24 •
Skrevet 26 desember 2012 - 01:37
Hadde selv ktm 530 på SM hjul (en liten stund før den havnet under den kjente lastebilen), mer moro tror jeg ikke det finnes på veien!
kan putre i fjerde og gi gass og hjulet løfter seg for noen gode desimeter over bakken
samtidig, skal du bo i byen er det nada vits med den størrelsen. Har du tilgang på landeveier derimot er det herlig med stor kubikk med hjulløft i stor fart!
jeg har kjørt 350 et par uker nå, skal ikke si jeg kjenner den sykkelen så veldig godt enda, men du skal vite at til en herjetur på små områder drar det like bra som de store syklene. Man kjenner ( i det minste jeg ) at det er mer en nok krefter å ta av før gasshåndtaket er vridd helt rund. selv på slettene får jeg tonnevis av fart med gassen på full vreng. men igjen har jeg nå en sykkel som er mye "lettere" enn 530en, i hvertfall i kjøreegenskaper. kan virkelig bruke denne mindre sykkelen mer enn den jeg hadde.
nå skal ikke jeg jatte deg ned i kubikken her, diger motor er selvsagt morsomt! men jeg anbefaler deg virkelig å prøve litt forskjellig kubikk før du kjøper.
ja, 525,530, 650 etc er deilige å se på og ser svære ut når de fyller hele ramma med motor men test hva du trives best på det er ti ganger morsommere å kjøre på en sykkel man behersker enn å kjøre på noe man bare må henge etter, sånn var det i det minste for meg
Anbefaler også 4-takt til veibruk, har prøvd begge
Er du i buskerud en gang kan du prøve 350
edit: ingenting slår lyden av en 530 uten gasspådrag i nedoverbakke.
Smeller og dundrer noe alvårlig
Dette innlegget er endret av Flacid: 26 desember 2012 - 01:39
2012 KTM 350 EXC-F <- Trykkbar
X: Yamaha Stuntrox, Rieju SMX, Kawasaki KX 250, KTM 530 EXC-F
#25 •
Skrevet 01 januar 2013 - 14:20
høres veldig bra ut! nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg får lappen og sykkel tusen takk for nyttig info, Flacid <3
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere