Helheten for min del.
Jeg er en person som hater jallamekk eller hjemmemekk som jeg vet ikke holder,eller ser dårlig ut. Det første er ofte hvorfor jeg finner slikt som "Turn off" Hjemmelakkering på boks f.eks. Det ser ofte bra ut,men det holder bare ikke i lengden,og det ser gjerne bra ut på bilder,men det blir heller aldri like bra som sprøytelakkering. De fleste vcet jeg har rett angående dette selv om de har brukt aldri så lang tid på forarbeidet. Spraylakkering krever ofte vedlikehold etter en sesong,noe man ikke skal behøve av lakkering IMO.
Er absolutt enig i at motoren må det stå respekt av. En med effektanlegg eller Airsal T6 oppsett får bare ikke min stemme sån er det bare. ELLER en 125 (Da en tendens f.eks KTM med nye deksler) får heller ikke stemme av meg. Om fyren er ærlig eller hyggelig spiller ingen rolle for min stemmegivning. Man må se objektivt på disse avstemningene etter miin mening. Da er selvsagt mange innlegg,mye likes eller andre slike ting totalt meningsløse. Selvsagt er det jo gjerne disse med mye likes og mange innlegg som er mest seriøse og bruker gjerne mest penger og tid på sykkelen sin,og da er det jo en selfølgelighet at de får stemmen dersom denne faller i smak!
Angående penger så husker jeg for alt for godt noen år siden da folk gjorde et poeng ut av at man skulle modde til alt,og helst bruke minst mulig penger. Jeg sa da WTF,og sier fortsatt det samme. selvsagt får du en stor fordel av og bruke mye penger!!!!!! Dersom tingene er bolt on driter jeg langt i. Dersom det er bra,og ser pent ut så er det dette som teller for meg. Man skal ikke se ned på hjemme modifiseringer,men spesiellt på moped forum som dette er det langt mellom de brilliante løsningene,og dersom jeg kommer over en så skal jeg så sant som det er sagt være den første til og berømme personen bak bygget. Men noe poeng i at det skal være hjemmesnikra er bare piss fra ende til annen.
En spinnvill motor kan heller ikke alene vinne noe stemme fra meg,det må liksom være en helhet med like mye tanke bak styling,lakkering og slikt som selve trimmingen.
Dette er også krav jeg setter til HoF her på forumet sån at dere som vil inn der vet det. Gir ikke stemme til hva som helst. Og bruker du tid og penger på sykkelen din vil du også få ressultater uavhengig om hva jeg mener i etterkant. Smaken er jo til sist som baken,og en persons mening er ikke alltid det flertallet mener!
Dette innlegget er endret av 4life: 14 oktober 2013 - 14:32