Gå til innhold

Bilde

Diskuter nominasjoner

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
12 innlegg i dette emnet

#1 foxinabox

foxinabox

Reven I Boksen

• Veteran
  • PipPipPip
  • 2 283 Innlegg:
  • Kjønn:Hemmelig

Skrevet 11 desember 2012 - 18:37

Det var litt interesse for en tråd hvor man kan diskutere nominasjoner, så vi lyttet til folket og kjører på med en tråd hvor dere kan diskutere nåværende nominasjoner samt eventuelle nominasjoner! :)

Men før dere tar helt av, så vil jeg gjøre det helt klart at blir det noen form for drittslenging her, så stenges tråden umiddelbart.

What does the fox say?
http://www.youtube.c...h?v=jofNR_WkoCE

#2 Ådne95

Ådne95

Årets lett-mc 2012

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 6 284 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Ungkar og spellemann
  • Kjøretøy:'98 NSR, GSX1100EF, '81 GSX1100E, '08 BMW e92 320d
Garage Garasje

Skrevet 11 desember 2012 - 18:54

1. hvorfor ble innlegget mitt sletta i nominasjonstråden for årets moped? edit: skal ikke være altfor bastant på at jeg var først til å nominere twinraren, kan hende håkon123 var før meg, i så fall så skjønner jeg det :D

2. hvorfor gjelder plutselig nominasjonstråden for lettmc "alle kjøretøy" ? :huh

Dette innlegget er endret av Ådne95: 11 desember 2012 - 18:56

1998 Honda NSR 125 - Prosjekt      |      '85 GSX1100EF  &  '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter)      |      2008 BMW 320d Coupé 

#3 foxinabox

foxinabox

Reven I Boksen

• Veteran
  • PipPipPip
  • 2 283 Innlegg:
  • Kjønn:Hemmelig

Skrevet 11 desember 2012 - 20:04

1. hvorfor ble innlegget mitt sletta i nominasjonstråden for årets moped? edit: skal ikke være altfor bastant på at jeg var først til å nominere twinraren, kan hende håkon123 var før meg, i så fall så skjønner jeg det :D

2. hvorfor gjelder plutselig nominasjonstråden for lettmc "alle kjøretøy" ? :huh

Har alltid gjeldt for alle kjøretøy, men for at folk skulle få med seg den tittelen som anses som mest prestisjefull, så valgte vi å lage en i hvert forum. :)

Slettet innlegget ditt siden man kun skal ha én nominasjon per nominerte bruker. ;)

What does the fox say?
http://www.youtube.c...h?v=jofNR_WkoCE

#4 Ådne95

Ådne95

Årets lett-mc 2012

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 6 284 Innlegg:
  • Yrke:Ungkar og spellemann
  • Kjøretøy:'98 NSR, GSX1100EF, '81 GSX1100E, '08 BMW e92 320d
Garage Garasje

Skrevet 11 desember 2012 - 20:10

Har alltid gjeldt for alle kjøretøy, men for at folk skulle få med seg den tittelen som anses som mest prestisjefull, så valgte vi å lage en i hvert forum. :)

Slettet innlegget ditt siden man kun skal ha én nominasjon per nominerte bruker. ;)

åja, da har jeg misforstått :shy:  så det er en "hovedpris" uansett kategori, og så er det en for hver type kjøretøy? :p 

den er grei :)

1998 Honda NSR 125 - Prosjekt      |      '85 GSX1100EF  &  '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter)      |      2008 BMW 320d Coupé 

#5 Dapp

Dapp

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 999 Innlegg:
  • Kjøretøy:Hyper Derbi

Skrevet 12 desember 2012 - 14:38

Jeg håper at når folk nå skal stemme på årets moped/lett, og årets prosjekt at de ikke velger en helt vanlig moped som noen har hivd på noen stickers og noen helt vanlige victoriabull kåper, men noe som faktisk er gjort utenom det vanlige. Noen som har både motor, og utsende. Tenk dere godt over, og velg noen som har vist at de får til. :)

Einzer - 1983

#6 Marinius

Marinius

MP-Fritids

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 7 371 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 12 desember 2012 - 16:16

Jeg håper at når folk nå skal stemme på årets moped/lett, og årets prosjekt at de ikke velger en helt vanlig moped som noen har hivd på noen stickers og noen helt vanlige victoriabull kåper, men noe som faktisk er gjort utenom det vanlige. Noen som har både motor, og utsende. Tenk dere godt over, og velg noen som har vist at de får til. :)

Nå er det ikke bare kåpene som sier noe om et prosjekt. Og skjerp deg litt med å rakke ned på andre sine prosjekter! 

Er det mulig å få flyttet ''Årets Prosjekt'' til f.eks Forumnyheter? Skaper bare forvirring med å ha det i Lett-Mc kategorien :) 

Retired

#7 Dapp

Dapp

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 999 Innlegg:

Skrevet 12 desember 2012 - 17:01

Nå er det ikke bare kåpene som sier noe om et prosjekt. Og skjerp deg litt med å rakke ned på andre sine prosjekter! 

Er det mulig å få flyttet ''Årets Prosjekt'' til f.eks Forumnyheter? Skaper bare forvirring med å ha det i Lett-Mc kategorien :)

Rakker ikke ned på andres prosjekter, er vel bare du som føler deg truffet. Mener bare at ett prosjekt hvor det er puttet på victoriabull kåper og noen stickers ikke burde få blitt årets prosjekt. Årets prosjekt børr bestå av noe mye mer. :)

Einzer - 1983

#8 Marinius

Marinius

MP-Fritids

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 7 371 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 12 desember 2012 - 18:48

Rakker ikke ned på andres prosjekter, er vel bare du som føler deg truffet. Mener bare at ett prosjekt hvor det er puttet på victoriabull kåper og noen stickers ikke burde få blitt årets prosjekt. Årets prosjekt børr bestå av noe mye mer. :)

Du vet godt hvilket innlegg jeg refererte til. Det Tijs måtte slette.

Til nå er det da heller ikke nominert noen prosjekter som ''bare har puttet på victoriabull kåper og stickers''.

Retired

#9 Dapp

Dapp

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 999 Innlegg:

Skrevet 12 desember 2012 - 19:05

Du vet godt hvilket innlegg jeg refererte til. Det Tijs måtte slette.

Ja, er vel en grunn til at han måtte slette det Frøken Junior mod  <()  

Til nå er det da heller ikke nominert noen prosjekter som ''bare har puttet på victoriabull kåper og stickers''.

Og bra er det!

Einzer - 1983

#10 Ole_lur

Ole_lur

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 120 Innlegg:
  • Kjøretøy:Furia Max, gasgas txt pro, derbi gpr osv

Skrevet 13 oktober 2013 - 23:39

Noen som har peiling på litt hva folk liker å se på når de nominere sykler som årets prosjekt og årets moped?

Derbi gpr 2006, Furia Max 2006, piaggio ZIP, Gasgas txt pro, Boatian scootere x4, Aprilia mx, sonik Vortex, aprilia sr og speedfight 2 x2

#11 santho96

santho96

Santho`s Garage Tuning

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 142 Innlegg:
  • Kjøretøy:Piaggio NRG, Aprilia RS, BMW E36
Garage Garasje

Skrevet 13 oktober 2013 - 23:41

Noen som har peiling på litt hva folk liker å se på når de nominere sykler som årets prosjekt og årets moped?

Mange ser på antall sider, hva andre medlemer på forumet liker, og utseende og om det er hyper oppsett

Dette innlegget er endret av santho96: 13 oktober 2013 - 23:41

Mvh: Santho

Custom RS Streetfight, Custom Piaggio NRG og en slitten BMW E36

"Alle har en pers å slå, men gjør du nok for å slå din" 

#12 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 14 oktober 2013 - 13:08

Jeg ser ihvertfall KUN på motoroppset, hva slags deler som er brukt rundt omkring ellers og om det er no kuul modding noen plass....jeg DRITER totalt i likes, popularitet, hvor mange innlegg, og hvem som skulle si hva..!

Men det er jo helt klart, at det hjelper MYE, om prosjekt eier er en samarbeidsvillig, ærlig og grei fyr/bærte..!

Dette innlegget er endret av MrFIXT: 14 oktober 2013 - 13:09

#13 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 14 oktober 2013 - 14:28

Helheten for min del.

Jeg er en person som hater jallamekk eller hjemmemekk som jeg vet ikke holder,eller ser dårlig ut. Det første er ofte hvorfor jeg finner slikt som "Turn off" Hjemmelakkering på boks f.eks. Det ser ofte bra ut,men det holder bare ikke i lengden,og det ser gjerne bra ut på bilder,men det blir heller aldri like bra som sprøytelakkering. De fleste vcet jeg har rett angående dette selv om de har brukt aldri så lang tid på forarbeidet. Spraylakkering krever ofte vedlikehold etter en sesong,noe man ikke skal behøve av lakkering IMO.

Er absolutt enig i at motoren må det stå respekt av. En med effektanlegg eller Airsal T6 oppsett får bare ikke min stemme sån er det bare. ELLER en 125 (Da en tendens f.eks KTM med nye deksler) får heller ikke stemme av meg. Om fyren er ærlig eller hyggelig spiller ingen rolle for min stemmegivning. Man må se objektivt på disse avstemningene etter miin mening. Da er selvsagt mange innlegg,mye likes eller andre slike ting totalt meningsløse. Selvsagt er det jo gjerne disse med mye likes og mange innlegg som er mest seriøse og bruker gjerne  mest penger og tid på sykkelen sin,og da er det jo en selfølgelighet at de får stemmen dersom denne faller i smak!

Angående penger så husker jeg for alt for godt noen år siden da folk gjorde et poeng ut av at man skulle modde til alt,og helst bruke minst mulig penger. Jeg sa da WTF,og sier fortsatt det samme. selvsagt får du en stor fordel av og bruke mye penger!!!!!! Dersom tingene er bolt on driter jeg langt i. Dersom det er bra,og ser pent ut så er det dette som teller for meg. Man skal ikke se ned på hjemme modifiseringer,men spesiellt på moped forum som dette er det langt mellom de brilliante løsningene,og dersom jeg kommer over en så skal jeg så sant som det er sagt være den første til og berømme personen bak bygget. Men noe poeng i at det skal være hjemmesnikra er bare piss fra ende til annen.

En spinnvill motor kan heller ikke alene vinne noe stemme fra meg,det må liksom være en helhet med like mye tanke bak styling,lakkering og slikt som selve trimmingen.

Dette er også krav jeg setter til HoF her på forumet sån at dere som vil inn der vet det. Gir ikke stemme til hva som helst. Og bruker du tid og penger på sykkelen din vil du også få ressultater uavhengig om hva jeg mener i etterkant. Smaken er jo til sist som baken,og en persons mening er ikke alltid det flertallet mener!

Dette innlegget er endret av 4life: 14 oktober 2013 - 14:32

• Marinius og eXploraL liker dette
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere